Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Villen perhe saa käteen yli 4000 euroa kuussa - Kokee hallituksen takia elävänsä köyhyyden helvetissä

Vierailija
11.10.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7fc227fe-befa-4b12-832e-dde1d31654c2

Köyhyyden helvetti?

Ei pysty säästämään kuin 300€/kk rahastoihin, 100€ säästötilille, 100€ lasten rahastoihin?

Onko näillä mitään suhteellisuudentajua?

Kommentit (958)

Vierailija
941/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En työttömänä käytä linja-autoa, se maksaa. 

Vierailija
942/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä ei tarvitse ostaa vaatteita eikä meikkejä eikä käydä parturissa. Kun ollaan aina kotona.

Työkokeiluun leikataan hiukset itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä ei tarvitse ostaa vaatteita eikä meikkejä eikä käydä parturissa. Kun ollaan aina kotona.

Työkokeiluun leikataan hiukset itse. 

Meillä ei käy vieraita kotona. 

Vierailija
944/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotia voi siivota omaksi iloksi. Vieraita ei käy. En juhli syntymäiviäkään koskaan. 

Vierailija
945/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi en viitsinyt kutsua enää ketään kahville, kun muilla hienot kodit ja sitten yhteydenpito kaikkiin vain ei. Ei jaksanut. 

Vierailija
946/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua juhlia synttäreitä. Ja tämä vuokrakoti on tyhmä. En halua kutsua tänne ketään. 

Vierailija
947/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua kutsua vieraita näihin rumiin suomalaisiin vuokralääviin. Ahtaita asuntoja ja rumia. 

Vierailija
948/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en kuluta ja miksi en säästä? No kun ei ole sitä rahaa mitä kuluttaa ja kaikki vähäiset tulot menee pakollisiin elämän kuluihin.

Ja me jotka kulutamme, saamme syytöksiä maapallon tuhoamisesta. Koskaan ei voi tehdä oikein, aina on joku syyttämässä siitä että taas teet väärin. Eli minä joka sekä kulutan että säästän, saan syytöksiä kummastakin.

Vierailija
949/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua kutsua vieraita näihin rumiin suomalaisiin vuokralääviin. Ahtaita asuntoja ja rumia. 

Ei tarvitse ostaa myöskään kahvipullaa vieraille. Olisi tosi kallista, jos joka viikko kävisi joku. 

Vierailija
950/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen narisija tunki ketjuun? Typerää itsesäälin täyttämää katkeraa paskaa, mikä ei edes kuulu aiheeseen. 

Vierailija
951/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen narisija tunki ketjuun? Typerää itsesäälin täyttämää katkeraa paskaa, mikä ei edes kuulu aiheeseen. 

Kuuluu, ei Villen perhe tiedä köyhästä elämästä mitään. 4000 euroa on luxusta, kun irtisanotaan on käytössä 2000 euroa 4 hengen perheelle ja siitä maksetaan myös vuokra. 

Vierailija
952/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu, ei Villen perhe tiedä köyhästä elämästä mitään. 4000 euroa on luxusta, kun irtisanotaan on käytössä 2000 euroa 4 hengen perheelle ja siitä maksetaan myös vuokra. 

Ja, se vuokra ei todellakaan ole 400 euroa vaan puolet enemmän. 

Vierailija
953/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja, se vuokra ei todellakaan ole 400 euroa vaan puolet enemmän. 

Villen perhe saisi pelkät leikatut ansiosidonnaiset, jos hänet ja vaimo irtisanottaisiin. 

A. Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea.

B. Ei saa toimeentulotukea, kun on säästänyt ja sijoittanut rahaa. 

954/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tämä potkulaki -hullu joka on viime aikoina spämmännyt joka ketjuun. Yksin istuu kotonaan ja haukkuu eläkeläisiä. Itse kuuluisi sairaseläkkeelle selvästi, mutta ei ilmeisesti pääse. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
955/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä hajuakaan, kuka meidän kaupungissa on palomiehinä. En ole koskaan nähnyt. Paloauto saattaa joskus mennä ohi, mutta autoon sisälle ei näe mitään. 

Palomiehiä näkee vain ne jotka joutuvat onnettomuuteen. Ruokakaupassa ihmisillä on normivaatteet joten ei tiedä kuka on työtön ja kuka töissä. 

Tai sitten asuu pienellä paikkakunnalla missä tietää ketkä niitä palomiehiä on.

Vierailija
956/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tämä potkulaki -hullu joka on viime aikoina spämmännyt joka ketjuun. Yksin istuu kotonaan ja haukkuu eläkeläisiä. Itse kuuluisi sairaseläkkeelle selvästi, mutta ei ilmeisesti pääse. 

Ei kannata Mersulla ohitella, kun toisilla on itse korjatut autot ja vanhat talvirenkaat. Ajat perässä niin voit pysätä itse, jos toisen autossa menee pysähtyminen pitkäksi.

Vierailija
957/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kansalaiset

Olette eläneet yli varojenne.

Leikkaamme ansiosidonnaisen, jotta työttömän työssäkäyvällä puolisolla ei ole rahaa viedä autoa korjaamoon.

Youtubessa on ohjeet, millä korjaatte autonne kytkimet, jarrut, bensapumput jne.

Ja osat ostatte vanhoina kolariautoista.

Muistakaa kiristää mutterit.

Vierailija
958/958 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että hän tallentaa nämä spämminsä, näyttää ne lääkäreille ja yrittää näin vakuuttaa heidät, että hän tosiaan kuuluisi eläkkeelle. Ei kukaan terve tuolla tavalla pilaa jokaista keskustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä