Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi naiset aina lopettaa yhtäkkiä keskustelun ja vastaamisen

Vierailija
10.10.2025 |

Minä saan osuman facebook dating ja yritän tutustua naisiin ja kaikki menee alussa hyvin, vaihdamme 2-3 viestiä kunnes kysyn naiselta jotain niin nainen hiljenee eikä vastaa enää mistä se johtuu?

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo lähden baariin tai pubiin etsimään naista.

Mene Zetoriin tai Rymy Eetuun. Käy tavallisten ihmisten paikoissa. Pukeudu tummaan t-paitaan ja tummiin kireisiin farkkuihin, tuoksu puhtaalle, aja partasi ja kampaa tukkasi. Iloinen ilme naamaan. Keskustele mukavia, älä puhu jatkuvasti itsestäsi ja naisen puutteesta, anna itsestäsi myönteinen kuva, puhu vaikka jäänmurtajista. 

Niinhän mä teenkin? en silti kiinnosta naisia

Vierailija
82/122 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kai se on persoona ja luonne kokonaisuus etten kelpaa naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kai se on persoona ja luonne kokonaisuus etten kelpaa naisille.

Tietämättömyys ei auta eikä muuta mitään. Tietäminen tai tietämisen luuleminen ei auta eikä muuta mitään.

Vierailija
84/122 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aina ja aivan kaikki naiset 'tekevät' juuri ap:lle (ja kenties vain ap:lle yhyy) sen niin yhdistävä tekijä olet sinä

-> kukaan NORMIÄLYINEN nainen ei jaksa samaa kapeaa, yli-itsekästä alluallujavainminäminäallu -jankutusta.

Vierailija
85/122 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aina ja aivan kaikki naiset 'tekevät' juuri ap:lle (ja kenties vain ap:lle yhyy) sen niin yhdistävä tekijä olet sinä

-> kukaan NORMIÄLYINEN nainen ei jaksa samaa kapeaa, yli-itsekästä alluallujavainminäminäallu -jankutusta.

Asia on sitten selvä ei kukaan kiinnostu

Vierailija
87/122 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen komea muotivaatteissa ja laitan hiuksia geeliä ja olen pitkä. luulisi että olisi vientiä

Vierailija
88/122 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen komea muotivaatteissa ja laitan hiuksia geeliä ja olen pitkä. luulisi että olisi vientiä

Luulo ei ole tiedon väärti. Jokapäiväinen arki osoittaa totuuden. Vientiä monikossa turha haikailla, mutta se yksi kaltaisesi heikkolahjainen nainen voisi olla mahdollista jos oikein pinnistät ja keskityt itsesi sijasta naiseen ja suhteeseen. Vaatii kyllä joka tapauksessa jankkaamisen, naisten / sivullisten syyllistämisen, uhriutumisen ja itsesäälissä rypemisen lopettamisen.

Vierailija
89/122 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta tässä asiassa on se että jokainen nainen  loukkaantuu ja suuttuu aivan järkyttävän paljon jos mies tekee naiselle samaa mitä otse tekee vähän väliä mehille

Vierailija
90/122 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta tässä asiassa on se että jokainen nainen  loukkaantuu ja suuttuu aivan järkyttävän paljon jos mies tekee naiselle samaa mitä otse tekee vähän väliä mehille

Ei vaan kostajamies ei kestä pakkeja ja alkaa väkisin stalkaten tekemään pelletyrkkytemppuja naiselle, joka haluaisi vain olla rauhassa = ilman mitään kontaktia ja tekemistä.

Vierailija
91/122 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulo ei ole tiedon väärti. Jokapäiväinen arki osoittaa totuuden. Vientiä monikossa turha haikailla, mutta se yksi kaltaisesi heikkolahjainen nainen voisi olla mahdollista jos oikein pinnistät ja keskityt itsesi sijasta naiseen ja suhteeseen. Vaatii kyllä joka tapauksessa jankkaamisen, naisten / sivullisten syyllistämisen, uhriutumisen ja itsesäälissä rypemisen lopettamisen.

Aika rumasti sanottu

Vierailija
92/122 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti ja komea, niin ihmettelen vain miksei ees tavalliset pullukat kiinnostu

Vierailija
93/122 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti miksi. Jos tommoinen ME LAITETAAN äijä on siellä niin aika nopeasti tulee hiljaista.

Vierailija
94/122 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä muutama aiempi ap:n aloittama keskustelu. Jo vuonna 2021 niitä oli ollut palstalla lukemattomia.

Tilanne vuonna 2021:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4421056/olen-vaha-miettiny-mita-vikaa-m…

"Eikö tämä asia ole jo selvinnyt niissä aikaisemmissa sadoissa keskusteluketjuissa? Montako kertaa tämä asia pitää käydä läpi ja miksi aina uudessa ketjussa?"

Tilanne vuonna 2025

31.07.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6165882/olen-kai-rupsahtanut-tai-sitten…

08.08.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6177198/onkohan-tasoni-laskenut-kun-en-…

13.08.2025 

https://www.vauva.fi/keskustelu/6184216/naisiin-ei-vain-nykyaan-tutustu…

https://www.vauva.fi/keskustelu/6190882/tuntuu-ettei-enaa-mun-ikaset-na…

https://www.vauva.fi/keskustelu/6189194/en-ymmarra-miksen-kiinnosta-nai…

Eri. Onko sinulla kaikki kunnossa? Miksi luulet, että vain yksi henkilö tekee keskustelunavauksia? Ei ole yhtä ihmistä joka on sinua vastaan.

Vierailija
95/122 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIlen oli hienot vaatteet ja laittauduin ja kaikkee, mut en kiinnostanut naisia

Vierailija
96/122 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen silti ja komea, niin ihmettelen vain miksei ees tavalliset pullukat kiinnostu

Ehkä sun teot, sanat ja asenne on niin kuvottavia? 

Vierailija
97/122 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 188 cm pitkä luulisi että olisi vientiä, hyvin on asiat työpaikka ja vielä teen toistakin työtä, mikä naisia vaivaa.

Vierailija
98/122 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun teot, sanat ja asenne on niin kuvottavia? 

Mitä tuolla tarkotat? Mä kyllä kehun naisia ja yritän olla kiva.

Vierailija
99/122 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että pitkät miehet viedään heti käsistä.

Vierailija
100/122 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aika nirsoja ja vaativia nykyää heil on hyvä palkka koulutus ja hienoo autoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän