MIksi naiset aina lopettaa yhtäkkiä keskustelun ja vastaamisen
Minä saan osuman facebook dating ja yritän tutustua naisiin ja kaikki menee alussa hyvin, vaihdamme 2-3 viestiä kunnes kysyn naiselta jotain niin nainen hiljenee eikä vastaa enää mistä se johtuu?
Kommentit (59)
Mun mielestä mussa on paljon hyvää ja ihmettelen miksei se riitä kun joskus 10 v sitte helposti sai baarista naista?
Kerronpa mitä hyvää mussa on. toki työpaikka vakituinen ollut jo vuosia, monet kaverini ovat työttömiä, mulla on siniset silmät ja pidän itsestäni huolta, käytän siistejä muodokkaita vaatteita ja valkosia tennareita. Olen tosi pitkä alle 190 cm. Asun hienossa asunnossa melko uudessa toki vuokralla, no ainaski ennen kävin jopa salilla, se vähentynyt, liikun päivittäin metsässä ja teen lenkkejä, ilmeisesti noi ei riitä naisille.
Vierailija kirjoitti:
Kerronpa mitä hyvää mussa on. toki työpaikka vakituinen ollut jo vuosia, monet kaverini ovat työttömiä, mulla on siniset silmät ja pidän itsestäni huolta, käytän siistejä muodokkaita vaatteita ja valkosia tennareita. Olen tosi pitkä alle 190 cm. Asun hienossa asunnossa melko uudessa toki vuokralla, no ainaski ennen kävin jopa salilla, se vähentynyt, liikun päivittäin metsässä ja teen lenkkejä, ilmeisesti noi ei riitä naisille.
Mä en niinku enää tiedä mitä mä voisin tehdä että naiset kiinnostuisi? Kun ei naiset itse sitä kerro minulle.
No joo lähden baariin tai pubiin etsimään naista.
Mä tiedän että olen komea ja hyvä tyyppi ja pitkä, koska ennenkin sain naista, joskus se natsaa joskus ei
Mene sinne ostarin baariin vaihteeksi. Jospa sieltä löytyisi se nainen. Olet itsekkin huomannut että yökerhosta sinun on turha etsiä naista.
Vanhemmiten naisista tulee nirsompia. Ne naiset jotka ei halua olla yksin ovat jo pariutuneet. Jäljellä olevat sinkut eivät huoli muuta kuin sellaisen miehen joka parantaa elämänlaatua (talous paranee tai saa hyvän keskustelukumppanin, saa turvallisen empaattisen puolison ym).
Allu sinulla ei ole annettavaa taloudellisesti eikä empatiassa eikä keskustelukaverina eikä Eli mitä annettavaa sinulla olisi parisuhteeseen? (Pituus ei kelpaa eikä silmien väri)
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmiten naisista tulee nirsompia. Ne naiset jotka ei halua olla yksin ovat jo pariutuneet. Jäljellä olevat sinkut eivät huoli muuta kuin sellaisen miehen joka parantaa elämänlaatua (talous paranee tai saa hyvän keskustelukumppanin, saa turvallisen empaattisen puolison ym).
Allu sinulla ei ole annettavaa taloudellisesti eikä empatiassa eikä keskustelukaverina eikä Eli mitä annettavaa sinulla olisi parisuhteeseen? (Pituus ei kelpaa eikä silmien väri)
No mitä annettavaa alkoholistilla on kontulasta joka on ollut 20 v työtön ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paljon paremmin asiat kun semmosilla ihmisilä jotka juo lähes joka päivä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyttä pusuja seksiä rakkautta, keskustelua...
No itse en enää vastaile kun feikkiprofiileja puolet deittisivujen profiileista.
En ymmärrä kun sain nuorena vielä 5-10 v sitte niin paljon naisia, menin vain baariin naiset oli muhun jopa kimpussa kun komea pitkä mies, miksei enää.. naisista tullut vain nirsoja mitä vanhemmaksi tullut. mä olen jopa laskenut rimaa.. mutta en kiinnosta edes semmosia pyöreempi naisia, sitten on jo pahasti vialla jotain.
Juttu ei luista tai ole tarpeeksi kiinnostavaa.
Mulla on 18 senttiä stondiksessa ja stondiksella kantaa ämpärillisen vettä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet kysynyt, että saako pillua?
Saako?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 18 senttiä stondiksessa ja stondiksella kantaa ämpärillisen vettä.
Viinipullolla saa kivan huurun. Taustalle soimaa syksyistä tunnelmamusaa niin ilta on siinä. Eipä tarvi naisen kauheesti aprikoida..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en niinku enää tiedä mitä mä voisin tehdä että naiset kiinnostuisi? Kun ei naiset itse sitä kerro minulle.
No minä kerron. Minä voin kertoa vain sen, mitä minä ajattelen, enkä puhu kaikkien naisten suulla.
Mulla lopahtaa mielenkiinto heti, kun huomaan miehen alkavan markkinoimaan itseään tuommosilla asioilla joita luettelit, tai jaarittelemaan arkiasioistaan, eikä keskittyvän aidosti tutustumiseeni. Asioilla joita omistat tai miltä näytät ei ole kerrassaan mitään väliä, ellet osoita haluavasi tutustua juuri minuun. Haluan, että miestäkin kiinnostaa yhteensopivuutemme enemmän kuin kelpaamisensa. (Itselleni valkoiset tennarit, työttömiin kavereihin tilanteen vertaaminen, tarve pukeutua muodikkaasti, hieno asunto ja etenkin "ilmeisesti noi ei riitä naisille"-tokaisu olis asioita, joiden takia en haluaisi jatkaa tutustumista sinuun. Etenkin, kun nuo on ilmeisesti omasta mielestäsi tavoiteltavimpia juttuja sinussa. Asia saattais muuttua, jos kertoisit jotain persoonastasi, arvoistasi, tavoitteistasi, huumorintajustasi? Haaveistasi? Olet paljon kiinnostavampi sisältä kuin ulkoa, usko pois!)
Saatko tästä kiinni?
Selvin sanoin: Ole kiinnostunut kuulemaan lisää siitä naisesta, johon haluat tutustua.
Kysele ja sitten keskustele asioista joita hän kertoo. Kerro omia juttujasi siinä samalla.
Pohdi onko hän sinulle sopiva, eikä toisinpäin.
Ja jos päätät vaikkapa puhua säästä, tee se kysymällä että tykkääkö hän tällaisesta sateesta kuin nyt on. Reagoi ja vastaa vastaukseensa ja kerro mistä itse tykkäät eniten.
Ehkä olet kysynyt, että saako pillua?