MIksi naiset aina lopettaa yhtäkkiä keskustelun ja vastaamisen
Minä saan osuman facebook dating ja yritän tutustua naisiin ja kaikki menee alussa hyvin, vaihdamme 2-3 viestiä kunnes kysyn naiselta jotain niin nainen hiljenee eikä vastaa enää mistä se johtuu?
Kommentit (122)
Se on vaan pakko luovuttaa ja elää näillä korteilla mitä on.
Ghostaavat ja sitten ulisevat yksinäisyyttään. Elkää ghostatko jos olette seuraa vailla?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kiinnostuksen loppumiseen liittyy. Naisilla on yleensä monta rautaa tulessa. Jos et ole kiinnostava, sinut ghostataan parin viestin jälkeen.
Tyyppi kuvittelee, ettei naisilla ole muuta elämää kuin vahtia FB-stalkkerin viestejä. Huom, naiset on töissä, heillä on myös harrastuksia ja sosiaalista elämää. Ei heidän vapaa-aikansa pyöri jonkun kikkeliääliön viestien ympärillä vaikka tämän kikkeliääiön koko elämä meneekin siihen, että yrittää huijata itselleen pillua.
Mä katson naamakirjaa ehkä kerran viikossa.
Kai mussa se vika sitten on, pitäs kai se tajuta, tai sitten en ole normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kiinnostuksen loppumiseen liittyy. Naisilla on yleensä monta rautaa tulessa. Jos et ole kiinnostava, sinut ghostataan parin viestin jälkeen.
Tyyppi kuvittelee, ettei naisilla ole muuta elämää kuin vahtia FB-stalkkerin viestejä. Huom, naiset on töissä, heillä on myös harrastuksia ja sosiaalista elämää. Ei heidän vapaa-aikansa pyöri jonkun kikkeliääliön viestien ympärillä vaikka tämän kikkeliääiön koko elämä meneekin siihen, että yrittää huijata itselleen pillua.
Mä katson naamakirjaa ehkä kerran viikossa.
No mä olen erilainen mies, mulla ei ole oikein kavereita ja kyttään kokoajan facea ja kaikkea.
Nuorempana niitä naisia riitti, nyt niitä ei ole ollenkaan enään
Miehille vinkiksi: ei kannata kääntää keskustelua seksiin heti alkuun tyyliin: pidätkö läheisyydestä? Tämä on varma tapa karkottaa nainen alkumetreillä.
Onneksi voi mennä maksullisiin naisiin
Allu, sun kanssa ei pysty keskustelemaan kun sä oot tolvana jankuttaja. Ei siihen monta lausetta tarvita että kohteliainkin nainen estää sut.
Keksi jokin harrastus jossa tapaat miehiä. Mene vaikka vttu seurakunnan miesten piriin tai AA:han. Opettele niiden seurassa käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Allu, sun kanssa ei pysty keskustelemaan kun sä oot tolvana jankuttaja. Ei siihen monta lausetta tarvita että kohteliainkin nainen estää sut.
Keksi jokin harrastus jossa tapaat miehiä. Mene vaikka vttu seurakunnan miesten piriin tai AA:han. Opettele niiden seurassa käytöstavat.
aika törkeesti sanottu. jankuttaja no en tiiä mistä se hitto sit johtuu!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä kuitenkin nuorempana saanut naisia mistä se sit johtuu? Todella outoa kun ei enää saa.
Mut elän ikisinkkuna.. eiköhän se oo tässä jo
Yhyy mää en kelpaa naisille kun mää olen i di oot ti joka en kelpaa edes muiden miesten seuraan ja oon niin saatanan tyhmä etten keksi mitään muuta tekemistä vapaa-ajalla kuin ryypätä ja jauhaa paskaa somessa naisille ja ahdistella niitä kun en tajua, että niillä on oma elämä ja omat mielenkiinnon kohteet eikä ne ole syntyneet mun runkkutarpeita varten byhyy.
-Allu
(Allu on säälittävä tyyppiesimerkki miehestä, jonka äo on niin pieni, että hän on sen ansassa loppuikänsä tajuamatta omaa jälkeenjääneisyyttään ja kykenemättä korjaamaan sitä edes ryhtymällä lukemaan kirjoja, joista sentään oppisi sekä empatiaa että sanastoa että nippelitietoa ja jopa logiikkaa.)
Kas kummaa ettei nobel- ja pörssiyhtiö-huoris samaistu Allun kaltaisiin miehiin vaikka on itse ihan samaa paskasarjaa.
Kyllä se niin on, että kusiletku ei pätevöitä yhtään mihinkään, vaan päinvastoin. Ihan ilmeisesti ulkoneva virtsaputki haitaa rajusti aivotoimintaa ja omien resurssiensa kehittämistä ja hyödyntämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä kuitenkin nuorempana saanut naisia mistä se sit johtuu? Todella outoa kun ei enää saa.
Niin, kävit maksullisissa kerran tai kaksi, etkä onnistunut silloinkaan.
Allu on niitä poikia, jotka hyötyisivät kivesten poistosta.
Kyllä sain naisia paljon nuorempana useita todella monia.
Vierailija kirjoitti:
No joo lähden baariin tai pubiin etsimään naista.
Mene Zetoriin tai Rymy Eetuun. Käy tavallisten ihmisten paikoissa. Pukeudu tummaan t-paitaan ja tummiin kireisiin farkkuihin, tuoksu puhtaalle, aja partasi ja kampaa tukkasi. Iloinen ilme naamaan. Keskustele mukavia, älä puhu jatkuvasti itsestäsi ja naisen puutteesta, anna itsestäsi myönteinen kuva, puhu vaikka jäänmurtajista.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy mää en kelpaa naisille kun mää olen i di oot ti joka en kelpaa edes muiden miesten seuraan ja oon niin saatanan tyhmä etten keksi mitään muuta tekemistä vapaa-ajalla kuin ryypätä ja jauhaa paskaa somessa naisille ja ahdistella niitä kun en tajua, että niillä on oma elämä ja omat mielenkiinnon kohteet eikä ne ole syntyneet mun runkkutarpeita varten byhyy.
-Allu
(Allu on säälittävä tyyppiesimerkki miehestä, jonka äo on niin pieni, että hän on sen ansassa loppuikänsä tajuamatta omaa jälkeenjääneisyyttään ja kykenemättä korjaamaan sitä edes ryhtymällä lukemaan kirjoja, joista sentään oppisi sekä empatiaa että sanastoa että nippelitietoa ja jopa logiikkaa.)
Aika törkeesti sanottu. hyppää kaivoon sairas paska
Ei sitä vain kiinnosta naisia, niin ei sille oikein voi mitään.