MIksi naiset aina lopettaa yhtäkkiä keskustelun ja vastaamisen
Minä saan osuman facebook dating ja yritän tutustua naisiin ja kaikki menee alussa hyvin, vaihdamme 2-3 viestiä kunnes kysyn naiselta jotain niin nainen hiljenee eikä vastaa enää mistä se johtuu?
Kommentit (122)
Vloppuna meni taas rahaa dokaamiseen 100 €
MIssä on tavallisen näkösiä naisia kouluttamattomia joilla on velkaa ja juovat alkoholia myös?
1. Käyttäydyt kuin kakara
2. sulla on joku pieru-pellehuumori
3. sun mielestä miehenä sun pitää saada päättää naisten puolesta kaikki, mitä ne syö, mitä ne pukee päälleen, mitä ne tekee ammatikseen, mihin ne hakee töihin
4. olet joku vainooja-stalkkeri-ps yko-nass e
Hki on vain nirppanokkia hienoja, meikkeineen ja rahaa näyttää olevan ja 30 tuhatta mersukin alla, en ymmärrä
Mulla on vanha ruosteinen romu auto, sitten velkaakin yli 40 tuhatta
Vierailija kirjoitti:
on vaikea nostaa omaa tasoa kun on niin paljon velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on vaikea nostaa omaa tasoa kun on niin paljon velkaa.
Mulla ei jää oikein paljo mitää rahaa kun korkeihin menee suurin osa
5. aloitat kaikki lauseet kehumalla itseäsi, kuinka hieno auto on, kuinka paljon rahaa on, kuinka kallis puku on päällä
Vierailija kirjoitti:
5. aloitat kaikki lauseet kehumalla itseäsi, kuinka hieno auto on, kuinka paljon rahaa on, kuinka kallis puku on päällä
Joopa joo
POitäs kai olla rahaa ei sais iolla näin paljon velkaa ja hieno autokin
Empatiakyvystä ja älystä olisi enemmän apua kuin autosta tai rahasta
Koska te miehet olette besserwissereitä, täällä palstoillakin alatte aina väittämään vastaan. Ette te saa naisia tolla tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Koska te miehet olette besserwissereitä, täällä palstoillakin alatte aina väittämään vastaan. Ette te saa naisia tolla tyylillä.
Just ton takia ei tiettyjen ammattien miehiä, jotka on aina neuvomassa ja sanomassa vastaan naisille. Naiset odottaa, että lähtisi suksimaan kuuseen.
Onko tämä Allu joku peräkamarin poika?
Pitää alkaa kehittää sitten itseään että naiset kiinnostuisi, en tiedä vaikeeta on.. monesti miettiny miksen ole sitä tehnyt, jatkanut vain paskaa ja ottanut velkaa ja mahakin kasvanut ja lihonut.
Aika monet 40 naiset ovat menneet elämässä eteenpäin, ei varmaan toki kaikki.
En tiedä mikä naisia vaivaa kun eivät halua nähdä.
Eihän tuommosille kelpaa velkaantunut kouluttamaton mies jolla ei oo rahaa