Kävin Helsingissä ja mua oikeasti pelotti henkeni puolesta
Ja ellei nyt henkeni, niin pelkäsin joutuvani vielä ambulanssin kyytiin reissullani. Yritin keskittyä koko ajan, etten jäisi äänettömästi liikkuvien potkuhärveleiden alle ja pari läheltä piti -tilannetta jo oli. En vaan ole tottunut siihen, että kovaa vauhtia ajavat äänettömät kulkuvälineet suhahtelevat pitkin kaupunkia.
Miten te helsinkiläiset olette tottuneet näihin ja osaatte varoa?! Bulevardin ratikkapysäkillä suoraan pysäkin edestä esim. ajetaan hirveetä vauhtia noilla härveleillä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Helsinki eliminoi yksityisen autoliikenteen, niin mitä odotitte siitä seuraavan?
Helsingissä on eniten autoja Suomessa.
Wolt-kuskeja ei tarvitse pelätä, vaikka ajelevat vauhdikkaasti, osaavat väistellä ja tuntevat suojatiesäännöt. Ainakin minun kohdallani ovat pysähtyneet suojatien eteen, kun olen ollut ylittämässä.
Skuuttareille ja pyöräilijöille suojatie on tuntematon käsite.
Totta tuokin, Helsinki on nykyään melkoinen kaatopaikka ja vihreiden temmellyskenttä kaikkine lieveilmiöineen.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläiset on niin "olevinaan"
T.Virpi Seinäjoelta
Niinhän me ollaankin.
T. Ritu Helsingistä
Eilen satoi vettä. Oli siitä mukavaa, että kuuli kerrankin skuuttien tulon. Kuului sellainen suhina pari sekuntia ennen ohitusta.
Vierailija kirjoitti:
Sähköskuutit ja Wolt-kuskit sähkömopojen kanssa ovat pilanneet koko Helsingin keskustan.
Ja miksi Wolt-mopoilla ajetaan yleensä jalkakäytävällä? Pysyisivät ajokaistalla.
Silmäni pyörivät enemmän ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki eliminoi yksityisen autoliikenteen, niin mitä odotitte siitä seuraavan? Ihmiset alkavat kulkea kaikenlaisilla härvelillä jalankulkijoiden seassa.
Olkaa hyvät, tyhmistä päätöksistä kärsii koko kaupunki.
Kerrotko, milloin tämä eliminointi on tapahtunut? Itseltä on jäänyt huomaamatta.
T: Autoilija Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki eliminoi yksityisen autoliikenteen, niin mitä odotitte siitä seuraavan?
Helsingissä on eniten autoja Suomessa.
Vähiten per capita.
Maaseudulla suomalainen aiheutti kaatumiseni skuutilla. Helsingissä en ole kaatunut.