Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?
Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.
Kommentit (1454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin nautin kun tiedostan kuinka paljon sinä ja sun kaltaiset on kärsiny miesten käsissä.
Me naiset tiedetään että nautitte sairaista asioista. Siksi olemmekin sinkkuja.
Tämän ketjun luettuani olen entistä kiitollisempi, ettei elämääni kuulu miestä. Mulla menee tosi hyvin. Kohta yöpuulle, aamulla töihin ja viikonloppuna taas ystävien kanssa tapahtumiin ja kummilasten kanssa lomalla ulkomaille, kuten aina. Elämäni on hyvää juuri tällaisena, enkä muuttaisi elämässäni mitään.
Kummilapset lienevät tyttöjä? Kai kerrot niille että miehet ovat arvottomia ja ne tulisi tappaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin nautin kun tiedostan kuinka paljon sinä ja sun kaltaiset on kärsiny miesten käsissä.
Tämä. On aina yhtä ihmeellistä, että miehet samaan aikaan tuomitsevat naisten mielipiteet miehistä ja samalla todistavat mielipiteet oikeiksi.
Vain naiset ovat kaikki samalla tavalla ajattelevia. Me miehet olemme yksilöitä.
Kannattaa ymmärtää se, jos ei maailmasta muuta tajua.'
Eikä nainen tajuakaan.
Voisit olla yksinäisempikin.
Ja näyttää siltä että tulevat olemaankin.
Olen tänään liputtanut pari tusinaa tuon urpon viestejä :D ketju lyhenee kohta
Hyvää yötä vain kaikille!
Tätä myös itse mietin, kun katson tyttäriäni, jotka seurustelevat/ovat kihloissa. En ymmärrä miksi miehet ajattelevat voivansa haluta avioehdon. Tyttäreni ovat korkeasti koulutettuja ja kummallakin vakityö, tulevat ansaitsemaan 6000/kk niin miksi nämä heikommin opinnoissaan menestyneet miehet ajattelevat voivansa perustaa perheen tyttärieni kanssa? Että laskutko olisivat 50/50? Ja entäpä menetetyt eläkkeet, kun nainen on se joka on raskasna ja imettää että mitä nämä miekkoset miettivät? Ja minlälainen nainen heidät on kasvattanut? Olet tullut siihen johtopäätökseen, että lähdemme Intiaan tai jenkkeihin ja toivon, että tutustuvat mieluusti kaltaisiinsa lääkärimiehiin ulkomailla, joilla on samankaltaiset arvomaailmat. Miksi ihmeessä heittää parhaat vuotensa hukkaan näiden suomalaisten luuserimiesten kanssa?
Naisilla on mennyt ihon alle jenkkien sanonta "what does she bring to the table"
ja se, ettei naisilla ole siihen vastausta
Vierailija kirjoitti:
Tätä myös itse mietin, kun katson tyttäriäni, jotka seurustelevat/ovat kihloissa. En ymmärrä miksi miehet ajattelevat voivansa haluta avioehdon. Tyttäreni ovat korkeasti koulutettuja ja kummallakin vakityö, tulevat ansaitsemaan 6000/kk niin miksi nämä heikommin opinnoissaan menestyneet miehet ajattelevat voivansa perustaa perheen tyttärieni kanssa? Että laskutko olisivat 50/50? Ja entäpä menetetyt eläkkeet, kun nainen on se joka on raskasna ja imettää että mitä nämä miekkoset miettivät? Ja minlälainen nainen heidät on kasvattanut? Olet tullut siihen johtopäätökseen, että lähdemme Intiaan tai jenkkeihin ja toivon, että tutustuvat mieluusti kaltaisiinsa lääkärimiehiin ulkomailla, joilla on samankaltaiset arvomaailmat. Miksi ihmeessä heittää parhaat vuotensa hukkaan näiden suomalaisten luuserimiesten kanssa?
Sääli että sinä menit porsimaan pelkälle miehelle.
Yleisellä tasolla kommentoidakseni, parisuhteen plussat ja miinukset kun laittaa allekkain, on nuorille naisille parisuhteesta miehen kanssa enemmän miinuksia kuin plussia. Siis yleisellä tasolla, ei varmasti joka imisen naisen elämässä, mutta kokonaiskuvassa näin. Nuoret naiset eivät ole enää valmiita uhraamaan omaa aikaa, uraa ja vapautta miehen vuoksi, joka ei tarjoa (taas yleisellä tasolla, en tarkoita joka ikistä miestä tietenkään) vastaavasti naiselle niitä plussia, kuten henkistä tukea, uskollisuutta ja sitoutumista perheeseen. Siksi nuoret naiset (yleisesti) ovat mielummin yksin.
"Jos parisuhde kanssanne olisi jonkin arvoinen, haukkuisitte miehiä sinkuiksi. Nyt termi on vain ja ainoastaan incel."
Keskitte ite termin kuvaamaan itseänne ja sitten kun sitä käytetään vedätte herneen nenään. 🙄
Incel on ihan miesten itse keksimä nimitys tilanteelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. On aina yhtä ihmeellistä, että miehet samaan aikaan tuomitsevat naisten mielipiteet miehistä ja samalla todistavat mielipiteet oikeiksi.
Vain naiset ovat kaikki samalla tavalla ajattelevia. Me miehet olemme yksilöitä.
Kannattaa ymmärtää se, jos ei maailmasta muuta tajua.'
Eikä nainen tajuakaan.
Nainen on mysteeri. Näin pohtivat suuret filosofit Kreikassa aikanaan.
Ymmärrän, että sun täytyy yksinkertaistaa asioita pystyäksesi käsittelemään niitä kahdella aivosolullasi. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies tuottaa siemeniä, ei lapsia. Nainen tuottaa lapsia."
Nainen tuottaa munia, ei lapsia.
Ok no jatkossa voitte sitten varmaan lisääntyä naisten menkkaverien avulla ilman naisia. Eikö?
Kysele lisää tyhmiä. Olet siinä paras.
Suurin osa suomalaisista miehistä on sellaisia möllejä jotka eivät henkisesti tuo mitään suhteeseen. Itselleni on käynyt niin että muutama normaalin oloinen mies haluaa minusta kaiken henkisesti ja takertuvat kiinni. Olen luonteeltani enpaattinen ja huolehtivainen ollut lapsesta asti. Miehet odottavat minulta hoivaa ja huolenpitoa eikä minua tue kukaan joka on raskasta.
Ei enää suomalaisia miehiä minulle kiitos, keskityn hoivaamaan vaan lapsiani.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista miehistä on sellaisia möllejä jotka eivät henkisesti tuo mitään suhteeseen. Itselleni on käynyt niin että muutama normaalin oloinen mies haluaa minusta kaiken henkisesti ja takertuvat kiinni. Olen luonteeltani enpaattinen ja huolehtivainen ollut lapsesta asti. Miehet odottavat minulta hoivaa ja huolenpitoa eikä minua tue kukaan joka on raskasta.
Ei enää suomalaisia miehiä minulle kiitos, keskityn hoivaamaan vaan lapsiani.
Hoivaa ensin itsesi..
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina ihannoivat perinteisiä arvoja. Pitäisikö tässä asiassa palata perinteiseen malliin, jolloin seksi aloitetaan avioliitossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi kysymys olisi, mitä miehet haluavat tuoda parisuhteeseen. Muiden puolesta en voi puhua, mutta itse en halua tuoda parisuhteeseen sen enempää kuin se nainen itse on valmis antamaan. Ihan ilman että joutuu erikseen pyytämään. Toisin sanoen, olen yksin loppuelämäni.
Se tuskin harmittaa ketään.
Noin 90 pinnaa kommentoijista on sitä mieltä että tämä on ok. Ei oikeastaan yllätä yhtään. Eletään maailmassa jossa noin on täysin sallittua sanoa ja siihen vieläpä kannustetaan. Siitä huolimatta, että ei edes tiedetä kenestä puhutaan. Jep. Saatat haukkua vaikkapa elättäjääsi, etkä edes tajuaisi sitä.
Onneksi on työ, harrastukset ja lähes neron ÄO, niin tollanen roska ei onneksi juuri vaikuta.
"Avio-oikeudella tarkoitetaan puolison oikeutta toisen puolison omaisuuteen. Se tulee voimaan heti vihkimisn jälkeen.
Lähtökohtana on, että kaikki ennen avioliittoa tai sen aikana tienattu omaisuus on avio-oikeuden alaista omaisuutta."
www.minilex.fi/a/avio-oikeus-on-puolison-oikeus-toisen-puolison-omaisuu…
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta näkee suomalaisen naisen tason ja rakkauden määrän.
Onneksi kuolette sukupuuttoon.
😂😂😂😂😂😂😂
Taas nähdään, että tyhmyys voi olla rajatonta 😂😂😂😂😂 No mutta, odotellaan että miehet alkaa lisimään keskenään, toivottavasti pian 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on mennyt ihon alle jenkkien sanonta "what does she bring to the table"
ja se, ettei naisilla ole siihen vastausta
Naisen ja miehen välinen suhde on hyvin yksikertainen: mies hoitaa taloutta, nainen synnyttää ja hoitaa kotia. Missään muussa "parisuhteessa" ei ole mitään järkeä vaan ovat pelkkää naisen hyväksikäyttä, esim. seksuaalisesti.
Jos puhutaan 50/50 suhteesta niin itselläni ei ole pienintäkään aikomusta tai halua edes istua pöytään, eikä tulla edes tuollaisen miehen näkemäksi. 50/50 suhteeseen sopii miehen kansa toinen mies. Tosiasiassa nainen ja mies eivät siis ole seksuaalisesti tasavertaisia, sillä 1 mies voi siittää 20 000 naista. Jos mies ei providaa ja huolehdi naisesta ja perheestä, tämä ei kerta kaikkiaan ole mitään.
Teoriassa hyvä ystävyys ei katso sukupuolta, mutta en ole kiinnostunut parittelemaan hyvien ystävieni kanssa, ja liian monta kertaa jo nähty että se mitä mies haluaa on paritella, vaikka ystävää feikkaisikin.
Jos siis naisen sukuelin eli kohtu ja nisät eivät ole sinulle minkään arvoisia, niin suosittelen lämpimästi että sinäkään et istu siihen pöytään tai jahtaa naista. Myös miehillä on "reikiä" ja hermopäätteitä, joita voit räplätä aikasi kuluksi. Naisen ei tarvitse sellaiseen alentua.
Jos taas nainen ei halua lapsia, niin suhteessa mieheen on vielä vähemmän järkeä. Hän kirjaimellisesti joutuu käyttämään huumeita ollessaan miehen kanssa, jos ei halua lapsia. Sulaa hulluutta siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina ihannoivat perinteisiä arvoja. Pitäisikö tässä asiassa palata perinteiseen malliin, jolloin seksi aloitetaan avioliitossa?
Naisethan niitä perinteisiä arvoja ihannoivat, että mies on perinteinen herrasmies ja itse saa olla avuton ja aloitekyvytön nainen.
Ja siksi suomalainen nainen kouluttautuu ja tekee töitä. Huomaatko mitään ristiriitaa tässä?
Huomaatko itse, kun "kouluttautuminen" tapahtuu lähes poikkeuksetta humanistis
Olet itsekin nauttinut mm. ilmaisesta koulutuksesta, eli loisinut julkisilla varoilla. Maksat ensin nämä pois ja sitten lasket eläkkeesi, sen jälkeen ylijäävät verot voit laskea tieverkostoon ja julkishallintoon, ja kun olet rahoitanut kaikki nämä voit laskea kuinka monta työtöntä elätätä. Todennäköisesti 0, sillä et selviä duunarinpaskana ede omista menoistasi. Kyllä ne ovat ihan muut ihmiset kuin duunarit, jotka sosiaaliturvaa nauttivia elättävät.
Ja jos taas haluat poistaa sosiaaliturvan, joka on ihmisoikeus, niin poistetaanko samalla muutkin ihmisoikeudet, kuten oikeus omistaa? Jos omaisuutesi katoaa työpäiväsi aikana niin eihän se ole keltään pois, kun ei ole mtään oikeuksia kenelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hämmentävää että miehet kuvittelevat sen jotenkin loukkaavan naisia kun kertovat että naiset eivät ole seksuaalisesti haluttavia tai että mies ei panisi häntä.
Tietenkin kun se on pahin loukkaus mitä itse voisivat kuvitella saavansa.
Naiset ovat vuosia kertoneet itse kuinka se limainen suolenpätkä määrittelee heidän arvonsa ihmisinä.
Haukutte miehiä inceleiksi, ette sinkuiksi.
Voihan sinkuillakin olla hyvin aktiivinen seksielämä. Eri asia.
Aivan, niin on.
Eli arvotatte itsestänne vain seksin. Parisuhde kanssanne ei ole mainitsemisen arvoinen, pelkkä pillu on.
Kaikki minussa on arvokasta, jokainen huomionmurusenikin. Paljon arvokkaampaa, kuin limakalvoaukkoni. Se että sinulla ei ole muuta annettavaa kuin pipuli kertoo vain sinusta ja sillä on kysyntääkin vain grinderissä.
Voi kultapieni, ihan huomio sun omasta käytöksestä.
inceeel, inceeeel
mitä se incel on vailla? Onko se vailla naisen rakkautta? Läheisyyttä? Parisuhdetta?
Ei nainen noita tarjoa miehille, ei naisella ole kuin pillunsa.
Tämä niiden mukaan jotka miehiä haukkuu.