Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?
Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.
Kommentit (1454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies haluaisi parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa? Ei miksikään. Miehenä minua oksettaa jo pelkkä "parisuhde" -termi
Silti 70% aikuisista on parisuhteissa. Ja 80% sinkuista toivoo joskus olevansa. Perhebarometrin mukaan.
Sitä en ymmärrä, miksi olet tällä palstalla? Etkö tiennyt, että täällä on lähinnä suomalaisia naisia?
On ihan selkeä defenssi sanoa, ettei halua suhteeseen.
Joskus ihmiset, jotka haluavat suhteen mutta eivät saa sitä, saattaa kokea epämukavaa tunnetta, turhautumista tai jopa häpeää siitä, että toive jäi täyttymättä. Ja jotta tämä epämiellyttävä tunne ei kasvaisi liian suureksi, mieli suojelee itseään kieltämällä halun olemassaolon tai vä
Kauheata on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin nautin kun tiedostan kuinka paljon sinä ja sun kaltaiset on kärsiny miesten käsissä.
Me naiset tiedetään että nautitte sairaista asioista. Siksi olemmekin sinkkuja.
Tämä. On aina yhtä ihmeellistä, että miehet samaan aikaan tuomitsevat naisten mielipiteet miehistä ja samalla todistavat mielipiteet oikeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina ihannoivat perinteisiä arvoja. Pitäisikö tässä asiassa palata perinteiseen malliin, jolloin seksi aloitetaan avioliitossa?
Naisethan niitä perinteisiä arvoja ihannoivat, että mies on perinteinen herrasmies ja itse saa olla avuton ja aloitekyvytön nainen.
Ja siksi suomalainen nainen kouluttautuu ja tekee töitä. Huomaatko mitään ristiriitaa tässä?
Huomaatko itse, kun "kouluttautuminen" tapahtuu lähes poikkeuksetta humanistisille aloille joilla saatte larpata työntekijää ja
"Nyt on se tilanne että nettoveronmaksajat (pieni määrä miehiä) maksaa naisten äitileikit.
Tuet helvettiin kaikilta."
Se on vienti joka maksaa, ei miehet yksilöinä tai sukupuolena.
Eli minulta ei miehenä peritä veroja jotka valuvat julkisen sektorin loisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies haluaisi parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa? Ei miksikään. Miehenä minua oksettaa jo pelkkä "parisuhde" -termi
Silti 70% aikuisista on parisuhteissa. Ja 80% sinkuista toivoo joskus olevansa. Perhebarometrin mukaan.
Sitä en ymmärrä, miksi olet tällä palstalla? Etkö tiennyt, että täällä on lähinnä suomalaisia naisia?
Joskus ihmiset, jotka haluavat suhteen mutta eivät saa sitä, saattaa kokea epämukavaa tunnetta, turhautumista tai jopa häpeää siitä, että toive jäi täyttymättä. Ja jotta tämä epämiellyttävä tunne ei kasvaisi liian suureksi, mieli suojelee itseään kieltämällä halun olemassaolon tai vä
"Fyysinen ja seksuaalinen väkivalta: Naiset kokevat useammin sekä vakavaa että toistuvaa fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa parisuhteessa.
Kohdistuminen uhreihin: Valtaosa uhreista on naisia, mutta väkivalta voi kohdistua myös miehiin ja lapsiin. Erityisessä vaarassa ovat nuoret naiset, eronneet ja yksinhuoltajat.
Syyt ja piiloon jääminen
Piiloutuminen: Häpeä, syyllisyys tai pelko estävät monia uhreja kertomasta kokemistaan väkivaltatapauksista.
Toistuva ja paheneva luonne: Väkivalta ei yleensä lopu itsestään, vaan se on toistuvaa ja muuttuu ajan myötä vakavammaksi.
Erotilanteet: Naisiin kohdistuneet henkirikokset liittyvät entistä vahvemmin erotilanteisiin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siitäpä se kenkä täällä juuri tuntuu puristavan, kun naiset tosiaan eivät mieti niitä miehiä vaan valitsevat sinkkuuden. Se on juuri se mikä miehiä näköjään risoo. Mutta toisinpäin ei onnistu millään. Pakko yrittää manipuloida ja alistaa jotta mies ei menetä saavutettuja etuja luomakunnan kruununa.Miesten patriarkaalinen aikakausi on kuitenkin väistämättä ohi eikä takaisin ole paluuta. Koettakaa nyt pärjäillä asian kanssa.."
Olen eri, mutta siis naisetko pärjäävät nyt hyvin? Luin yksinäisyysaiheista ketjua täällä, ja aika surkealta se naistenkin elo kuulosti.
Oletko jotenkin yksinkertainen vai miksi kuvittelet jonkun yksittäisen vauvapalstan kirjoitusten olevan validi otos yhteiskunnasta?
Tunnettu tMä niin nautin kun tiedostan kuinka paljon sinä ja sun kaltaiset on kärsiny miesten käsissä.
Tunnustat siis, että miehet aiheuttavat kärsimystä naisille?
Lisäksi tunnutat olevasi sadisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siitäpä se kenkä täällä juuri tuntuu puristavan, kun naiset tosiaan eivät mieti niitä miehiä vaan valitsevat sinkkuuden. Se on juuri se mikä miehiä näköjään risoo. Mutta toisinpäin ei onnistu millään. Pakko yrittää manipuloida ja alistaa jotta mies ei menetä saavutettuja etuja luomakunnan kruununa.Miesten patriarkaalinen aikakausi on kuitenkin väistämättä ohi eikä takaisin ole paluuta. Koettakaa nyt pärjäillä asian kanssa.."
Olen eri, mutta siis naisetko pärjäävät nyt hyvin? Luin yksinäisyysaiheista ketjua täällä, ja aika surkealta se naistenkin elo kuulosti.
Oletko jotenkin yksinkertainen vai miksi kuvittelet jonkun yksittäisen vauvapalstan kirjoitusten
Mä niin nautin kun tiedostan kuinka paljon sinä ja sun kaltaiset on kärsiny miesten käsissä.
Olet väärässä. Henkilö, joka nauttii toisen kärsimyksestä, voi olla sadisti, mutta myös psykopaatin piirteitä omaava, katkera, traumatisoitunut tai yksinkertaisesti empatiakyvytön. Kyseessä ei ole "normaali" tunne, vaan merkki jostain syvemmästä häiriöstä, tai ainakin vakavasta tunne-elämän vinoutumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hämmentävää että miehet kuvittelevat sen jotenkin loukkaavan naisia kun kertovat että naiset eivät ole seksuaalisesti haluttavia tai että mies ei panisi häntä.
Joillekkin miehille naisen ihmisarvo määräytyy sillä, onko pantava vai ei. Naiset taas usein ovat mieluummin niitä vähemmän pantavia.
Naiset itse haukkuvat miehiä termillä incel.
Eli... miten menee noin omasta mielestä?
Ei noi ole millään mittapuulla verrannollisia asioita. Jos on incel, niin sitten on. Tai ei ole. Tietänee jokainen itse omalla kohdalla. Ihmisarvo on kuitenkin kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. On aina yhtä ihmeellistä, että miehet samaan aikaan tuomitsevat naisten mielipiteet miehistä ja samalla todistavat mielipiteet oikeiksi.
Vain naiset ovat kaikki samalla tavalla ajattelevia. Me miehet olemme yksilöitä.
Kannattaa ymmärtää se, jos ei maailmasta muuta tajua.'
Eikä nainen tajuakaan.
Voisit olla yksinäisempikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin yksinkertainen vai miksi kuvittelet jonkun yksittäisen vauvapalstan kirjoitusten
Sukupuoli vai yksilöt?
Tappavatko naiset vauvojaan? Taitavat tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta näkee suomalaisen naisen tason ja rakkauden määrän.
Onneksi kuolette sukupuuttoon.
Kai sä tajuat, että jos suomalaiset naiset kuolee sukupuuttoon, niin silloin kuolee miehetkin?
Sä vaan solvaat naisia ja sitten kehtaat kitistä, kun yhyy sua ei rakasteta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hämmentävää että miehet kuvittelevat sen jotenkin loukkaavan naisia kun kertovat että naiset eivät ole seksuaalisesti haluttavia tai että mies ei panisi häntä.
Tietenkin kun se on pahin loukkaus mitä itse voisivat kuvitella saavansa.
Naiset ovat vuosia kertoneet itse kuinka se limainen suolenpätkä määrittelee heidän arvonsa ihmisinä.
Haukutte miehiä inceleiksi, ette sinkuiksi.
Voihan sinkuillakin olla hyvin aktiivinen seksielämä. Eri asia.
Aivan, niin on.
Eli arvotatte itsestänne vain seksin. Parisuhde kanssanne ei ole mainitsemisen arvoinen, pelkkä pillu on.
Väärin. On sulla varmaan 7 aivosolua, koitas nyt ihan vakavissasi yrittää käyttää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain naiset ovat kaikki samalla tavalla ajattelevia. Me miehet olemme yksilöitä.
Kannattaa ymmärtää se, jos ei maailmasta muuta tajua.'
Eikä nainen tajuakaan.
Voisit olla yksinäisempikin.
Mutta en koskaan niin yksinäinen kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ihmiset, jotka haluavat suhteen mutta eivät saa sitä, saattaa kokea epämukavaa tunnetta, turhautumista tai jopa häpeää siitä, että toive jäi täyttymättä. Ja jotta tämä epämiellyttävä tunne ei kasvaisi liian suureksi, mieli suojelee
"Viime vuonna viranomaisten tietoon tulleiden pari- ja lähisuhdeväkivaltarikosten määrä nousi Tilastokeskuksen mukaan kaksi prosenttia vuoteen 2023 verrattuna. Naisuhrien määrä kasvoi viisi prosenttia edellisvuodesta.
Luvuissa on nähtävissä nimenomaan naisiin kohdistuvan väkivallan määrän nousu. Naiset kokevat myös huomattavasti vakavampaa väkivaltaa ja pitkäkestoisempaa väkivaltaa kuin miehet, Lakso sanoo."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vuosia kertoneet itse kuinka se limainen suolenpätkä määrittelee heidän arvonsa ihmisinä.
Aivan, niin on.
Eli arvotatte itsestänne vain seksin. Parisuhde kanssanne ei ole mainitsemisen arvoinen, pelkkä p
Väärin. On sulla varmaan 7 aivosolua, koitas nyt ihan vakavissasi yrittää käyttää niitä.
Jos parisuhde kanssanne olisi jonkin arvoinen, haukkuisitte miehiä sinkuiksi. Nyt termi on vain ja ainoastaan incel.
Olet jopa muiden naisten mielestä pelkkä limainen suolenpätkä.
Väite, että naiset olisivat miehiä väkivaltaisempia, ei pidä paikkaansa. Päinvastoin, naiset kokevat miehiä useammin sekä vakavaa että toistuvaa väkivaltaa, ja väkivalta on sukupuolistunut ilmiö, joka kohdistuu yleisimmin juuri naisiin, useimmiten kumppanin taholta. Suomi on Euroopan turvattomimpia maita naisille EU:n perusoikeusviraston (FRA) tutkimuksen mukaan.
Väkivallan kokeminen:
Naiset kokevat miehiä useammin sekä vakavaa että toistuvaa väkivaltaa.
Väkivallan yleisyys Suomessa:
Suomi on EU:n turvattomimpia maita naisille. Yli puolet suomalaisnaisista on kokenut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa tai uhkailua, ja 16 % on joutunut raiskauksen uhriksi.
Väkivallan muoto:
Naisiin kohdistuva väkivalta on usein luonteeltaan kontrollia ja vallan väärinkäyttöä, johon liittyy myös henkistä väkivaltaa, uhkailua, vainoa ja seksuaalista väkivaltaa.
Väkivallan tekijä:
Naisiin kohdistuvassa väkivallassa tekijä on tyypillisimmin nykyinen tai ex-kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, niin on.
Eli arvotatte itsestänne vain seksin. Parisuhd
Jos parisuhde kanssanne olisi jonkin arvoinen, haukkuisitte miehiä sinkuiksi. Nyt termi on vain ja ainoastaan incel.
Heh, nyt sä leikit puhuvasi jo naistenkin puolesta. Joku jumalakompleksiko päällä?
Vaikea sanoa, mitä olen parisuhteeseen tuonut 35 vuoden ajan.
Rahaa ja taloudellista turvaa varmasti. Ollaan molemmat toki oltu töissä, mutta minun palkkani on ollut merkittävästi suurempi. Rahat ovat kuitenkin olleet yhteisiä.
Myönnän, että olin enemmän poissa kotoa töiden takia. Oli se myös taloudellinen valinta. Aikuiset lapset eivät ole kuitenkaan jälkikäteen valittaneet.
Puolisoni pyytää edelleen minulta seksiä säännöllisesti, ja täytän toiveensa suurella ilolla. Olemme toistemme hyviä kavereita, ja mitä parasta keskusteluseuraa toisillemme.
On se vaan mukavaa olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, niin on.
Eli arvotatte itsestänne vain seksin. Parisuhd
Saatoin yliarvioida aivosolujesi lukumäärän tai käyttöasteen. My bad.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun luettuani olen entistä kiitollisempi, ettei elämääni kuulu miestä. Mulla menee tosi hyvin. Kohta yöpuulle, aamulla töihin ja viikonloppuna taas ystävien kanssa tapahtumiin ja kummilasten kanssa lomalla ulkomaille, kuten aina. Elämäni on hyvää juuri tällaisena, enkä muuttaisi elämässäni mitään.