Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miehelleni suoraan että hän ei ole mielestäni kovin miehekäs

Vierailija
09.10.2025 |

Minulla mennyt halut jo aikoja sitten, kun mies jotenkin tosi passiivinen ja vähän perässä vedettävä. Olen kertonut kauniisti että mitä toivoisin jne, mutta hän ei oikein ole halunnut kuulla. Olen herännyt siihen, että hän ei oma-aloitteisesti tee oikein mitään. Oli kyse ihan mistä tahansa hankinnoista, tekemisestä, remontista, matkoista, ihan arki-iltojen päivällisistä niin minä teen aloitteen, ideoin ja yleensä maksankin, koska minulla parempi palkka. Hän myös surkea raha-asioissa. Milloin tulee mätkyjä, milloin karhukirjeitä jne. Jostain syystä ei saa säästöön rahaa, että veisi perheensä edes kerran lomamatkalle. Ei, minun pitää tehdä kahta työtä ja säästää jotta olen voinut lapsilleni jonkun matkan joskus tarjota. Mies ei mitenkään noteeraa näitä asioita, jotka on täysin epätasapainossa. Mies kuvittelee että olemalla vaan, hän ikäänkuin lunastaa oman paikkansa perheessä ja avioliitossa.

Nyt ollaan jo miettimässä eroa ja tämän sanoin syyksi, koska mieshän ei millään haluaisi erota. No, mitäpä mies sitten siihen? Vähän ivallisesti että no sinähän olet oikeastaan aika miehekäs? Hmm, no mistä mahtaa johtua?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei passaa arvostella herkkähipiäisiä miehiä.

Vierailija
42/45 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ap. Lopeta kuitenkin se miehen mollaaminen täällä ja oman egosi pönkittäminen. Etsi itsellesi sopivampi mies joka palauttaa sinut takaisin maanpinnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei passaa arvostella herkkähipiäisiä miehiä.

Jos mies on vahvempi niin onhan se kieltämättä todella typerää ärsyttää miestä tahallaan. Vastuunkanto omasta hyvinvoinnista kuuluu naiselle itselleen myös, eikä ole pelkästään miehen kontolla.

Vierailija
44/45 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse on haluneet tasa-arvoa ja samaa euroa. Lopputulos on tämä, että halutaan lopulta miehelle kuitenkin niitä isompia tuloja. Eihän nykyisillä palkoilla makseta välttämättä vuokraakaan, niin lomalle pitäisi viedä ja järjestää iltoja👼 pitää oppia säästämään ja elämään passiivisesti kuten ap:n mies tekee. Talous sanelee nämä asiat. Ei mies voi muuttua rahaseinäksi. Ihme jos käy edes töissä nykyisellä ostovoimalla???

Vierailija
45/45 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...minun pitää tehdä kahta työtä ja säästää jotta olen voinut lapsilleni jonkun matkan joskus tarjota. Mies ei mitenkään noteeraa näitä asioita, jotka on täysin epätasapainossa. Mies kuvittelee että olemalla vaan, hän ikäänkuin lunastaa oman paikkansa perheessä ja avioliitossa".

Tähän lienee hyvin kiteytetty ongelman ydin. Sinä odotat, että mies pitää toisen miehen lapsia omanaan ja vielä päälle hänen pitää jotenkin todistaa olevavsa erityisen hyvä mies, jotta lunastaa paikkansa perheessä (sinun perheessä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi