Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miehelleni suoraan että hän ei ole mielestäni kovin miehekäs

Vierailija
09.10.2025 |

Minulla mennyt halut jo aikoja sitten, kun mies jotenkin tosi passiivinen ja vähän perässä vedettävä. Olen kertonut kauniisti että mitä toivoisin jne, mutta hän ei oikein ole halunnut kuulla. Olen herännyt siihen, että hän ei oma-aloitteisesti tee oikein mitään. Oli kyse ihan mistä tahansa hankinnoista, tekemisestä, remontista, matkoista, ihan arki-iltojen päivällisistä niin minä teen aloitteen, ideoin ja yleensä maksankin, koska minulla parempi palkka. Hän myös surkea raha-asioissa. Milloin tulee mätkyjä, milloin karhukirjeitä jne. Jostain syystä ei saa säästöön rahaa, että veisi perheensä edes kerran lomamatkalle. Ei, minun pitää tehdä kahta työtä ja säästää jotta olen voinut lapsilleni jonkun matkan joskus tarjota. Mies ei mitenkään noteeraa näitä asioita, jotka on täysin epätasapainossa. Mies kuvittelee että olemalla vaan, hän ikäänkuin lunastaa oman paikkansa perheessä ja avioliitossa.

Nyt ollaan jo miettimässä eroa ja tämän sanoin syyksi, koska mieshän ei millään haluaisi erota. No, mitäpä mies sitten siihen? Vähän ivallisesti että no sinähän olet oikeastaan aika miehekäs? Hmm, no mistä mahtaa johtua?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä

Vierailija
2/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun ottaa perintörikkaan mammanpojan, jonka ei ole koskaan tarvinut opetella mitään kädentaitoja.

Vierailija
4/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet varmaankin todella naisellinen edelleenkin..

Vierailija
5/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta millaiseksi miehen kuvaat, en ihmettele että haluat erota.

Enkä myöskään, että mies ei halua.

Vierailija
6/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Metulan kaksois sisko

Ap

Vierailija
7/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vässykkämies pihalle.

Vierailija
8/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarvitsee gangbangia, sen jälkeen arvostat miestäsi.

Vierailija
9/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti olen ihan kaunis nainen. Meikkaan, käytän koruja, olen myös hoikka ja varsin timmissä kunnossa, koska liikun paljon. 

Henkisesti olen joutunut ottamaan vastuun käytännössä kaikesta koska mies on täysin epäluotettava. T. Ap

Vierailija
10/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan

Vierailija
11/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettet  saanut kaltaistani  miehekästä ja vastuullista miestä, joka saa säästöön, toteuttaa unelmia ja pitää naista hyvänä. Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
12/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun ottaa perintörikkaan mammanpojan, jonka ei ole koskaan tarvinut opetella mitään kädentaitoja.

Ei ole edes perintörikas. T. Ap

Vierailija
13/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettet  saanut kaltaistani  miehekästä ja vastuullista miestä, joka saa säästöön, toteuttaa unelmia ja pitää naista hyvänä. Vakka kantensa valitsee.

No nyt valitsen olla valitsematta enää tätä nykyistä miestäni vaan jätän avioerohakemuksen 😊 T. Ap

Vierailija
14/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aiemmin frangesteinin kellon soittajana mutta olin liian karmean näköinen joten kytturä sai paikkani

Vierailija
15/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä quassimodot äänessä

Vierailija
16/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit listasta adjektiivin ilkeä..

Vierailija
17/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
18/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsit sellaisen miehen?

Vierailija
19/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ja tuollaisen kanssa olet päätynyt parisuhteeseen.

Selitteles nyt miten mies on muuttunut eikä se ollut tuollainen alussa.

Vierailija
20/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät sovellu naisille miehiksi ja lapsille isiksi. Toisaalta olet hänet vapaaehtoisesti näihin tehtäviin ottanut ja luvannut tuollaisena häntä rakastaa.

Nyt kun sama mies ei kelpaakaan, näet että et ole rakastanut alun perinkään. Olet rakastanut ajatustasi miehen kautta saamastasi parisuhteesta ja perheestä.

Et ole rakastanut ikinä tätä varsinaista miestä. Olet rakastanut oletuksiasi hänestä. Olet kiintynyt omiin kuviisi nykyhetkestä ja tulevaisuudesta. 

Tämä on hyvin, hyvin tavallista parisuhteissa. Tuskin vain nykyaikana. Ennen eivät vain päässeet toisistaan taloudellisesti yhtä helposti ja yhtä vähällä paheksunnalla eroon.

Rakkaus toista ihmistä kohtaan on jotakin ihan muuta. Ennen kuin sen ymmärtää, ei kannattaisi edes yrittää. Mutta sen käsittää, jos käsittää vain kantapään kautta.

Valtaosa ei ymmärrä rakkautta ikinä eikä  kykene siihen, vaikka ymmärtäisikin. Sinäkin tulet eroamaan ja todennäköisesti toistat samat virheet myöhemmin. Samaa ... eri paketissa.

Tällainen on lähes jokainen ihminen. Rakkaudeton, raadollinen ja åärimmäisen itsekäs olio.

Vihkikaavassa ei vielä kysytä toinen toisiltaan, että mitä hyötyjä minä saan tästä. Varmaan kirkot senkin muuttavat kansan tahdon mukaiseksi.

Mitä sitä tahtomaan. Se on erittäin last season. Kun ei rakkautta ole ikinä ollutkaan kuin häviävän pienellä vähemmistöllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan