Sanoin miehelleni suoraan että hän ei ole mielestäni kovin miehekäs
Minulla mennyt halut jo aikoja sitten, kun mies jotenkin tosi passiivinen ja vähän perässä vedettävä. Olen kertonut kauniisti että mitä toivoisin jne, mutta hän ei oikein ole halunnut kuulla. Olen herännyt siihen, että hän ei oma-aloitteisesti tee oikein mitään. Oli kyse ihan mistä tahansa hankinnoista, tekemisestä, remontista, matkoista, ihan arki-iltojen päivällisistä niin minä teen aloitteen, ideoin ja yleensä maksankin, koska minulla parempi palkka. Hän myös surkea raha-asioissa. Milloin tulee mätkyjä, milloin karhukirjeitä jne. Jostain syystä ei saa säästöön rahaa, että veisi perheensä edes kerran lomamatkalle. Ei, minun pitää tehdä kahta työtä ja säästää jotta olen voinut lapsilleni jonkun matkan joskus tarjota. Mies ei mitenkään noteeraa näitä asioita, jotka on täysin epätasapainossa. Mies kuvittelee että olemalla vaan, hän ikäänkuin lunastaa oman paikkansa perheessä ja avioliitossa.
Nyt ollaan jo miettimässä eroa ja tämän sanoin syyksi, koska mieshän ei millään haluaisi erota. No, mitäpä mies sitten siihen? Vähän ivallisesti että no sinähän olet oikeastaan aika miehekäs? Hmm, no mistä mahtaa johtua?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen tapaus. Akka on haarat levällään lisääntynyt jännämiehen kanssa ja sitten myöhemmässä vaiheessa haetaan paketille elättäjää.
Ap:n nykyinen mies on se narsisti ja ap elättää sitä miestä.
Jännä että aloitus triggeröi palstamiehiä noin kovasti, he selvästi ovat samanlaisia elättäjän ja mahdollistajan etsijöitä kuin ap:n lokkimies.
Aloittajahan itse uikuttaa, että kun hänen pitää maksaa lastensa lomamatkat. Mitä vettua mies maksaisi jonkun toisen äijän siittämän lasten matkoja :D Pyytäis akka rahaa siltä ex-ukoltaan, mutta ei taida löytyä.
On ihan yhteiset lapset, mistäköhän tämäkin tuli? T. Ap
Otit sitten vaivoiksesi luuserin koska oli komea niin otit sen takia sen. Kyllä joku kiltti mies olisi sun kanssa halunnut elää ja olla se perheen veturi joka suunnittelee kaikkea kivaa.
Tarpeeksi kauan kun sinulle kerrotaan miten saamaton ja heikko olet alat uskomaan siihen.Väitän että kun miehesi pääsee sinusta eroon ja aloittaa uuden elämän niin hänestä kuoriutuu kelpo yksilö.Toki siihen tarvitaan vähän kuntosalia ja kulttuuria.Aikanaan kadut sitä miten kohtelit miestäsi ja pidit häntä hyödyttömänä taakkana...
Jos et halua olla tälläsessä suhteessa, niin varmaan tiedät mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet eivät sovellu naisille miehiksi ja lapsille isiksi. Toisaalta olet hänet vapaaehtoisesti näihin tehtäviin ottanut ja luvannut tuollaisena häntä rakastaa.
Nyt kun sama mies ei kelpaakaan, näet että et ole rakastanut alun perinkään. Olet rakastanut ajatustasi miehen kautta saamastasi parisuhteesta ja perheestä.
Et ole rakastanut ikinä tätä varsinaista miestä. Olet rakastanut oletuksiasi hänestä. Olet kiintynyt omiin kuviisi nykyhetkestä ja tulevaisuudesta.
Tämä on hyvin, hyvin tavallista parisuhteissa. Tuskin vain nykyaikana. Ennen eivät vain päässeet toisistaan taloudellisesti yhtä helposti ja yhtä vähällä paheksunnalla eroon.
Rakkaus toista ihmistä kohtaan on jotakin ihan muuta. Ennen kuin sen ymmärtää, ei kannattaisi edes yrittää. Mutta sen käsittää, jos käsittää vain kantapään kautta.
Valtaosa ei ymmärrä rakkautta ikinä eikä kykene siihen, vaikka ymmärtäisiki
Hyvä kirjoitus.
Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. Rakkaus ei koskaan katoa.
Ennen kuin pystyy rakastamaan, täytyy löytää yhteys toiseen. Muuten rakastaa omia mielikuviaan tai rakastetuksi tulemista.
Rakkaus ei myöskään edellytä, että asutaan yhdessä ja jaetaan sama talous.
Kysymys ei ole siitä kuka on miehekäs ja kuka naisellinen. Kysymys on siitä kuka on lapsi ja kuka on aikuinen.
Hän ei ole naisellinen, hän on poikamainen, lapsellinen. Tuliko samassa paketissa poikamaisuuden hyvät puolet? Onko innostuva, utelias, freesi.
Olen sanonut puolisolleni, ettei hän ole miehekäs. Veti herneet aivoihin asti ja totesi että nyt hän on sen verran miehekäs että lähtee baariin 😂 Olemme onneksi eronneet.
Oletko varma, että ei ole vain masentunut tai luonteeltaan laiska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse on haluneet tasa-arvoa ja samaa euroa. Lopputulos on tämä, että halutaan lopulta miehelle kuitenkin niitä isompia tuloja. Eihän nykyisillä palkoilla makseta välttämättä vuokraakaan, niin lomalle pitäisi viedä ja järjestää iltoja👼 pitää oppia säästämään ja elämään passiivisesti kuten ap:n mies tekee. Talous sanelee nämä asiat. Ei mies voi muuttua rahaseinäksi. Ihme jos käy edes töissä nykyisellä ostovoimalla???
Mutta eihän se ole tasa-arvoa jos vaimo maksaa kaiken 😂
On se jos mies on maksanut aikoinaan kaiken kun toinen on opiskellut esim...
Tai yleisesti historian vuoksi olisi ok, jos naiset tekisivät nykyään kaiken ja mies voisi laittaa vain kotia ja hupsutella pölyjä ikkunalaudalta ja tehdä sapuskat tellua samalla katsellen ja kaunistautuen vaimoaan varten, kun tulee töistä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen tapaus. Akka on haarat levällään lisääntynyt jännämiehen kanssa ja sitten myöhemmässä vaiheessa haetaan paketille elättäjää.
Jännä että aloitus triggeröi palstamiehiä noin kovasti, he selvästi ovat samanlaisia elättäjän ja mahdollistajan etsijöitä kuin ap:n lokkimies.
Aloittajahan itse uikuttaa, että kun hänen pitää maksaa lastensa lomamatkat. Mitä vettua mies maksaisi jonkun toisen äijän siittämän lasten matkoja :D Pyytäis akka rahaa siltä ex-ukoltaan, mutta ei taida löytyä.
ja turha yleisesti on edes puhua mistään rahoista, kun palkka ei edes riitä vuokraaan, niin miten pitäisi lomia järjestellä yms :D
Hulvatonta. Pienituloinen mies maksaa puolet kuluista, mutta kaikki rahat menee, niin vaimohan siinä joutuu suurempituloisena joka tapauksessa maksuihmiseksi.
Pitäisi muuttaa työelämää sellaiseksi että se työnteko kannattaa ja miehet saisi enemmän rahaa kuin naiset. Sitähän naisetkin haluaa että miehet olisi varakkaampia.
Säädetään miehille tonnin enemmän palkkaa sukupuoliboonuksena, että naiset olisi tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ei ole siitä kuka on miehekäs ja kuka naisellinen. Kysymys on siitä kuka on lapsi ja kuka on aikuinen.
Hän ei ole naisellinen, hän on poikamainen, lapsellinen. Tuliko samassa paketissa poikamaisuuden hyvät puolet? Onko innostuva, utelias, freesi.
Ja onko terhakka kalu joka kyllästyttää jatkuvalla tökkimisellä halausten ja suutelun yhteydessä kylkeen, selkään, reisille ja etumukselle koiramaisesti poukkien?
Sellainen joka aiheuttaa välittömän vetäytymisen miehen lähipiiristä.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut puolisolleni, ettei hän ole miehekäs. Veti herneet aivoihin asti ja totesi että nyt hän on sen verran miehekäs että lähtee baariin 😂 Olemme onneksi eronneet.
Meillä mies totesi samaan, että: "presiis". Sitten hän katsoi minua rakastunein silmin ja hipsutteli keittiötä siivoilemaan. Hän ei edes yritä olla miehekäs, hän on ylpeästi homahtava heteromieheni. Myöhemin esitteli uutta paitaa ja kasvovoiteita jotka oli tilanut kotiin minun rahoilla. Oli nätti paita ja voiteet ne pitää hänet melkein ikuisesti nuorekkaana. Paita sointui hänen sinisiin silmiin sopivalla valöörillä. Minä itse pidän miehekkäitä miehiä uhkana ja potentiaalisesti vaarallisina.
Naisten pitäisi alkaa suosimaan enemmän ympäristöystävällisiä moderneja androgyynejä miehiä. Heidän kanssa voi keskustella ihan mistä vain ja ovat sopivan pervoja sängyssä.
Tavallinen ukkomainen mies on ennalta-arvattava tylsimys ja usein hyvin epäverbaalinen ja potentiaalisesti aggressivi olemukseltaan.
Vierailija kirjoitti: ja turha yleisesti on edes puhua mistään rahoista, kun palkka ei edes riitä vuokraaan, niin miten pitäisi lomia järjestellä yms :D
Jos se raha on dealbreaker, niin miksi ei vain etsi itselleen rikasta miestä?
Aika turha itkeä elättäjän roolista, jos nyt vähäänkään ymmärtää mitkä on realiteetit yleisesti miesten aloilla ja työelämässä nykyään. Onko Ap tyhmä vai mistä johtuu epäloogisuus?
Valtiokohan on ap:lle antanut määräyksen pitää tuollaista miestä?
Mikähän mekkala muuten syntyisi jos joku mies moittisi vaimoaan epänaiselliseksi? Ja olisiko
se palstan mielestä ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollit veivät ketjun. Ei kannata edes vastata näille.
Yksi mies siittämään, toinen maksamaan laskut
Naisten vakiotapa toimia
Ja jos ei maksa, mies on narsku ja ongelma...