Tapailemani nainen tuli raskaaksi ehkäisystä huolimatta, eikä suostu tekemään aborttia. Mun tulevaisuus on nyt pilalla
Olen pitkäaikaistyötön, mutta silti nainen haluaa pitää lapsen. Meillä oli ehkäisy käytössä, joka petti, eli ei ollut minun vikani. Mun tulevaisuus on nyt pilalla kun en voi mennä töihin maksuun lankeavien elareiden takia.
Eikö tällaisessa tilanteessa kuuluisi vastuuvapautus miehelle? Jos kyseessä oli selvä vahinko ja käytössä oli ehkäisy...Ja mies on alusta asti ilmaissut kantansa.
Kommentit (67)
Itselläni näin käynyt kymmenen eri naisen kanssa.
Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi elareiden pelossa mennä töihin?
Koska työ on niin matalasti palkattu, että ei kannata mennä kuin tuilla saa paremmin
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska työ on niin matalasti palkattu, että ei kannata mennä kuin tuilla saa paremmin
ap
Niin matalasti palkattua ei ole!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja tuon asenteen takia et koskaan pääsekään töihin.
Entäs.jos se ei vaadi elareita? Onko ne lakisääteinen pakko ei vaadi?
Mikähän diagnoosi aloituksen kirjoittajalla on? (Sama teksti on usein tällä palstalla.)
Jankuti jankuti.. Kyllä sun tulevaisuutes on ollu pilalla jo siitä asti kun sä synnyit tälle tellukselle loisimaan meidän kaikkien riesaksi..
Taas? Kuinka sinulle käy aina noin? Monelleko joudut jo elatusmaksuja maksamaan? Etkö ikinä opi?
Naiset ovat oveluuksissaan keksineet keinon pilata sinun elämäsi tuolla kikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin et näe että työstä on mitään muuta hyötyä yleensä ottaen elämässä kuin raha?
Saat työttömänä 0-elatussopimuksen vuodeksi kerrallaan eli sun ei tarvi maksaa elareita. Jos päädytte vuoroviikkoasumiseen, kun lapsi on vähän isompi, parempituloinen nainen joutuu maksamaan elareita, mutta silloin sun tarvii oikeasti sitoutua lapsiin omina viikkoinasi.
Tämä on varmaan jo ainakin kymmenes nainen jonka kanssa sinulla käy noin. Mitä jos nyt menisit ja pistäisit piuhat poikki ettei sitten tarvitse taas kertoa palstalla kuinka jälleen joku nainen tuli raskaaksi ja aikoo pitää lapsen.