Naiset haluavat ettei heitä seksualisoitaisi...
...silti tiktokissa ja kaikkialla muuallakin esitellään p*rsettä. Sitten menee sormi suuhun miksi iljetykset kommentoi ällösti. Niin, miksiköhän??
Kommentit (84)
On iljetys vain, jos ei ulkonäkö miellytä.
Jaa vai tekevät kaikki naiset niin?
Voi voi, monet naiset ei laita perseestä kuvia someen. Mä en laita itsestäni mitään kuvaa someen.
Tutki joskus vaihteeksi niitä oikeita naisia sieltä tiktokin ulkopuolelta niin saattaa avartua vähän uudenlainen kuva.
Minulle se on ihan ok, koska seksualisioin niin monet naiset ihan luonnostani.
M42
Onko kaikki naiset somessa perse esillä, häh?
Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
M42
Ei, kyllä ne naiset tekevät yleensä sen itsekin. Se itseriittoisuus oksettaa Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Ei, kyllä ne naiset tekevät yleensä sen itsekin. Se itseriittoisuus oksettaa Ap
Oikeasti sinua oksettaa se, ettei kukaan niistä, eikä kukaan muukaan huoli sinua.
Eikö näitä perseensä näyttäjiä ole saatu aisoihin vieläkään?
Niin.
Oliks muuta?
Naisten seksuslisointi lähtee jo nuorista tytöistä. Pitää olla tietyn näköinen. Tai mussemaissa pitää mennä piiloon rätein ja lumppujen alla.
Jos maailmassa annettais naisten olla rauhassa. Niin maapallosta tulisi parempi paikka kaikille
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Oliks muuta?
Naisten seksuslisointi lähtee jo nuorista tytöistä. Pitää olla tietyn näköinen. Tai mussemaissa pitää mennä piiloon rätein ja lumppujen alla.
Jos maailmassa annettais naisten olla rauhassa. Niin maapallosta tulisi parempi paikka kaikille
Kaikkien ihmisten tulisi saada olla rauhassa!
Naisille jotka seksualisoivat itse itseään ja ovat valmiita ottamaan kommentteja vastaan, on oma alustansa. OF. Mene sinne seksualisoimaan ja jätä tavalliset naiset sekä tiktok-videoita tekevät teinitytöt rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun maailma ja naiset on sulle vaikeita asioita.
Naiset on naisille vaikeita asioita. Samoin logiikka.
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Oliks muuta?
Mutta kun naiset jätetään rauhaan niin he eivät saa mistään huomiota. Alkaa tällainen oireilu.
Koska tiktokissa ja instagramissa itseään esittelee ne tietynlaiset huomionhakuiset naiset. Ei kaikki naiset.
Voi pyhä yksinkertaisuus.
Kuin soittaisi kelloa korvan vieressä ja huutaisi perään että ÄLÄ KUUNTELE
Vierailija kirjoitti:
Kuin soittaisi kelloa korvan vieressä ja huutaisi perään että ÄLÄ KUUNTELE
KILIKILIKILIKI
ÄLÄ KUUNTELE MUA MIKSÄ KUUNTELET
KILIKILIKILIKILI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Oliks muuta?
Mutta kun naiset jätetään rauhaan niin he eivät saa mistään huomiota. Alkaa tällainen oireilu.
Sinun elämäsi on siis somessa pyllisteleviä ja miesten salaatteja varastavia naisia. Ei kai siinä sen enempää keskusteltavaa, koita pärjäillä niiden kanssa. Hyvin omituiselta todellisuudelta kuulostaa täältä tavallisten ihmisten maailmasta.
Voi kun maailma ja naiset on sulle vaikeita asioita.