Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani nainen tuli raskaaksi ehkäisystä huolimatta, eikä suostu tekemään aborttia. Mun tulevaisuus on nyt pilalla

Vierailija
09.10.2025 |

Olen pitkäaikaistyötön, mutta silti nainen haluaa pitää lapsen. Meillä oli ehkäisy käytössä, joka petti, eli ei ollut minun vikani. Mun tulevaisuus on nyt pilalla kun en voi mennä töihin maksuun lankeavien elareiden takia.

Eikö tällaisessa tilanteessa kuuluisi vastuuvapautus miehelle? Jos kyseessä oli selvä vahinko ja käytössä oli ehkäisy...Ja mies on alusta asti ilmaissut kantansa.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuutesi ei ole pilalla. Nythän on vasta nykyhetki. Voit suhtautua tulevaisuuteen rohkeasti ja positiivisesti. 

Muista myös kohdella kauniisti lasta ja hänen äitiään. 

Vierailija
62/67 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun piuhat ei olleet katkaistuna (nips-naps) niin teillä ei ollut ehkäisy kunnossa. Sanot ettet missään nimessä halua lasta. No miehen on tosi helppo tehdä se järki ratkaisu jolla hänen lisääntyminen ehkäistään. Pillerit voi pettää ja samoin kumi. Voit syyttä vaan itsestäs. Sun pieni operaatio olisi tullut paljon halvemmaksi kuin nyt tuleva elari-isyys seuraavat 18v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee 👴🏻🥩💜💙💗💕

Vierailija
64/67 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei todennäköisesti pakottanut sinua työntämään penistäsi naisen vaginaan. Jos ja kun näin on, niin vastuu on sinun. Ehkäisy kun voi pettää. Se on vaan voi voi. Älä harrasta seksiä, se on varma keino olla joutumatta vanhemmaksi.

Vierailija
65/67 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei todennäköisesti pakottanut sinua työntämään penistäsi naisen vaginaan. Jos ja kun näin on, niin vastuu on sinun. Ehkäisy kun voi pettää. Se on vaan voi voi. Älä harrasta seksiä, se on varma keino olla joutumatta vanhemmaksi.

Aina voi tehdä abortin.

Ei ap.

Vierailija
66/67 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi tehdä abortin.

Ei ap.

Voi myös olla tekemättä. 

Vierailija
67/67 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä vasta alkaa kun saa lapsen. Niin minä ajattelin ja lapseni on nyt 13 vuotias. Ollut tosi mukavaa kasvattaa lasta enkä ole mikään rikas edes eikä ole naiseni vaatinut mitään. Normaalist ollaan eletty.Välillä olin töissä ja välillä työtön enkä tiennanut paljoa.