Havahduin siihen että en juuri ole tekemisissä missään miesten kanssa
Töissä naisia, kaverit naisia, vain äiti elossa. Kaupassakin menen itsepalvelukassalle tai jos on pakko, valitsen naiskassan. En asioi miesten kanssa oikein missään.
Muilla vastaavaa?
Kommentit (118)
Tuttua. On mulla isä ja miespuolinen naapuri, mutta siinä se. Olen samanlainen, hakeudun naispuoliselle asiakaspalvelijalle. Ja nyt tuli kylälle uusi naispuolinen nuohooja, samaten lukkoseppä oli nainen. Naisten kanssa on jotenkin helpompaa, koska heillä ei ole sitä pätemisenhalua mikä taas harvalta mieheltä puuttuu.
Itsellä ei vastaavaa. Olen yksinkin miehen kanssa tekemisissä, koska olen mies.
Perheeseelleen meni Suomen kannalta Trumpin diili.
Kyllä, tunnistan itseni. Ainoat mieskontaktini ovat työpaikalla, ja sielläkin välttelen valtaosaa. Sukulaismiehiä on, mutta kaikki asuvat toisilla paikkakunnilla.
Eläinkunnassa sukupuolet kohtaavat yleensä vain lyhytaikaisesti parittelun merkeissä ja taas eroavat omiin oloihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. On mulla isä ja miespuolinen naapuri, mutta siinä se. Olen samanlainen, hakeudun naispuoliselle asiakaspalvelijalle. Ja nyt tuli kylälle uusi naispuolinen nuohooja, samaten lukkoseppä oli nainen. Naisten kanssa on jotenkin helpompaa, koska heillä ei ole sitä pätemisenhalua mikä taas harvalta mieheltä puuttuu.
JoPas taas on aKALalla sUureT lUuLot 🤣🤣🤣
Että ihanko melkein kaikilla miehillä olisi joku hinku päteä sulle? Luulet varmaan myös että kaikki miehet haluu aina pokata sut...
Kyllä se kuule menee niin, että miehet haluu vaan saada työn tehtyä ja nopeasti pois häiriintyneen akan luota.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aseksuaali.
Oletko mies?
eri
Olen nainen enkä juurikaan tekemisissä naisten kanssa. Elämässä on aviopuoliso ja poikalapsia, kaksi kaveriani myös miehiä. Teen etätöitä ja työkaverit on miehiä. Sisko ja äitini ovat ainoat naispuoliset ihmiset elämässäni. Kaipaisin naispuolisia kavereita, kun ei miesten jutut aina nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Eläinkunnassa sukupuolet kohtaavat yleensä vain lyhytaikaisesti parittelun merkeissä ja taas eroavat omiin oloihinsa.
Näinhän sen pitäisi ollakin. Mies ja nainen eivät sovi yhteen millään muulla tavalla kuin lisääntymismielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ja naarailla ei juuri haluja paritteluun ole, joten harvoin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ihanko melkein kaikilla miehillä olisi joku hinku päteä sulle? Luulet varmaan myös että kaikki miehet haluu aina pokata sut...
Kyllä se kuule menee niin, että miehet haluu vaan saada työn tehtyä ja nopeasti pois häiriintyneen akan luota.
Melkoista pätemisenhalua tämä vastauksesi.
Olen muunsukupuolinen ja aina tekemisissä muunsukupuolisten kanssa, nuohooja, kaupan kassa,... Juu neim it!
Yhä useampi nainen ja muunsukupuolinen haluaa säilyttää turvallisen tilansa ja välttelee tietoisesti kontaktia patriarkaatin edustajiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä kun ollaan niin onneksi ei tarvitse paritellakaan. En suostuisi synnyttämään ketään uutta toksista mansplainaajaa tähän maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja joillakin hämähäkkilajeilla naaras syö urokselta pään parittelun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä kun ollaan niin onneksi ei tarvitse paritellakaan. En suostuisi synnyttämään ketään uutta toksista mansplainaajaa tähän maailmaan.
Varmaan ihan hyvä, että "toksisesta mansplainaamisesta" puhuvat ei lisäännykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän se juurikin tuli 😃
T. Eri
Ei tarvitse onneksi olka tekemisissä ja hyvä vaan jos tunne on molemminpuolinen.
Aika lailla normaalia tuo.