Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö ihmiset oikeasti joka päivä suihkussa?

Vierailija
08.10.2025 |

Villiä!

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksien ylenmääräistä pesemistä ihmettelen. Miksi hiuksia pitäisi pestä päivittäin, jos ne ei näytä eikä tunnu rasvaisilta? 

Olen jo vuosien ajan pessyt hiukset 2 kertaa viikossa. Urheilen ja harrastan. Hiukset eivät näytä tai tunnu rasvaisilta. 

Kyllä mulla urheillessa hikoilee pääkin, hiukset on pakko pestä, muuten olis aika ällöä.

Vierailija
62/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pakko käydä. Anu s hi k i syövyttää kalsarit muuten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin työelämässä niin joka toinen päivä. Eläkkeellä kaksi kertaa viikossa.

Vierailija
64/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on ihme hössötystä ja kauheaa suihkuttelua!

Ymmärrän toki jos tekee likaista työtä tai urheilee, mutta muuten luulisi kerta viikossa riittävän.

Kerran viikossa suihkuun ja kerran kuussa vaatteet pyykkiin, niinhän se oli?

Vierailija
65/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, hieman liioittelin eli talvella käyn saunassa 4-5 kertaa viikossa ja suihkussa joka päivä. Kotona sähkösauna joka ei ihan lempparini. 

Keväästä talven tuloon saunon todellakin joka päivä, sillä täällä mökillä ei ole suihkua, ja rakastan saunoa puulämmitteisessä saunassa ja käydä järvessä uimassa. 

Oisikin mahollisuus saunoo kunnon saunas ja käydä uimas, vaik vesi on vissiin jo ihan hiton kylymää, mutta kerrostalokämpän sähkösauna kokoa XXS on enempiki kidutuslaitos. 

Vierailija
66/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kyllä mä käyn. Joka aamu.

Inhoan epäsiistejä ja haisevia ihmisiä.

Jos kadulla kulkiessasi haistat vierellä kulkevan tuntemattoman ihmisen hajun, olet liian lähellä häntä. Hyi hitto!

Vierailija
67/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin mahdoton ajatus mennä hikisenä nukkumaan ja täysin mahdoton ajatus lähteä hikisenä töihin, eli kaksi kertaa vuorokaudessa suihkussa. Aina ja ikuisesti.

Lääkäriin mars, hikoilusi ei tunnu olevan millään lailla tervettä.

Vierailija
68/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille, suihkuun, saunaan ja avantouinnille 👍

Vierailija
69/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kun mies on kotona. Kun mies on reissussa ja jos ei ole mitään menoja tai tapaamisia, en todellakaan käy. Teen töitä kotona joten suihkussa käymättömyys ei häiritse ketään, kun en tapaa ketään.

Kun mies on poissa, en myöskään koskaan syö mitään oikeaa ruokaa tai harrasta liikuntaa, ja oikeastaan tee mitään muuta kuin töitä. En myöskään yleensä nuku sängyssä, vaan sohvalla.

Kun mies on kotona, elän ihan niin kuin normaalit aikuiset ihmiset. En tiedä miksi näin on. Jotenkin en vain viitsi, jos on kyse vain itsestäni.

Fiksua. Jos yksinään asustelee ei peseytumisellä ole niin väliä. Eläkeläisen elämässä tämäkin vapaus😹

Vierailija
70/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaihdevuosi hikoiluun hormoonihoito,ei auta!Suihkussa  täytyisi asua että viilentyisin:(

Vierailija
71/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuvika:(

Vierailija
72/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Ihohan siinä ärtyy. Päivittäin tietenkin intiimihygienia, kainalot jos tarvitsee. Ja tietenkin käsienpesu. 

Vierailija
73/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se alapää kuuluu pestä saippualla eikä pelkällä vedellä huljutella naiset sekä miehet.

Vierailija
74/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein jopa 2-3 kertaa päivässä suihkussa, aina ennen ja jälkeen uimisen (oma allas). Jos en jostain syytä käy uimassa, voin 2-3 päivää olla suihkuttelematta.

Vierailija
75/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kyllä mä käyn. Joka aamu.

Inhoan epäsiistejä ja haisevia ihmisiä.

Jos kadulla kulkiessasi haistat vierellä kulkevan tuntemattoman ihmisen hajun, olet liian lähellä häntä. Hyi hitto!

Joidenkin kanssa riittää sama huone, kulkuneuvo tai kaupan käytävä 😷🥴

Vierailija
76/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä aina saunan jälkeen suihkussa, eli joka päivä.

Vierailija
77/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 1 x vkossa korkeintaan.

Vierailija
78/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä seurustelisi ihmisen kanssa joka ei käy päivittäin suihkussa ja pese hampaitaan aamulla sekä illalla.

Miten valvot asiaa? Kysytkö henkilöltä vai menetkö nenätuntumalla?

Vierailija
79/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se alapää kuuluu pestä saippualla eikä pelkällä vedellä huljutella naiset sekä miehet.

Laitapa oikeaa virallista linkkiä väittämääsi. Asia on lääkärien mukaan yleensä juuri päinvastoin.

Vierailija
80/85 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen näitä pari - kolme kertaa viikkoon suihkuttelijoita. Jos saunapäiviä viikossa on kaksi, saatan kerran käydä suihkussa siinä välillä. Muuten kyllä huolehdin pesuistani, mutta en käytä suihkua. Kävin vastikään lääkärissä vuosikontrollissa ja hän halusi vilkaista myös kropan ihoa. Hän mainitsi, että ihoni on kuin kaksikymppisellä, eli jotakin olen tehnyt illmesesti oikein.

T N65

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän