Mitä mä teen väärin kun en tule uskoon?
Myönnän että aina en jaksa lukea Raamattua mutta rukoilen joka päivä ja kuuntelen hengellistä musiikkia. Silti olen edelleen agnostikko. Haluan tulla uskoon!
Kommentit (136)
Minkä takia haluat tulla uskoon? Mitä odotat saavuttavasi uskoontulolla?
Suurin osa uskovaisistahan lienee agnostikkoja. Aika harva kai on sitä mieltä, että Jumalan olemassaolo voitaisiin jotenkin tieteellisesti varmaksi todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Liian korkea älykkyysosamäärä eikä psykoosipiirteitä.
Tai no, en ole varma tuostakaan, jos kerta päivittäin yrität tulla uskoon. Todennäköisesti Jumala ei pidä sinusta.
Jumala rakastaa kaikkia. Näin olen kuullut. Ap
Neuvo: älä kuuntele hengellistä musiikkia, rukoile kuitenkin joka päivä useasti.
Vierailija kirjoitti:
Haluan päästä taivaaseen. Ap
Ehkä olet valmis totuudelle?
Kannattanee liittyä rukouspiiriin.
Mäkin yritin monta vuotta muttakun mitään ei tapahtunut enkä jaksanut enää uskoa niin lopetin, edelleen joskus ajattelen jospa nyt Jumala mut huomais mut ei.
Pyydä uskolta lupa ensin niin ehkä saat tulla uskoon.
Olet tehnyt kamalinta mustaa syntiä ja siksi palat ikuisesti Belsepoolin Pizza-Oonissa.
Samaa olen miettinyt. Liian korkea älykkyysosamäärä?
Uskon merkitystä liioitellaan. Ei se ole tärkeää koska satuolentoja ei ole, mutta tärkeää on muistaa mitä Jeesus opetti lähimmäisyydestä ja toimia sen mukaan, koska se on ainut järkevä tapa elää.
Me ihmiset olemme täällä toisiamme auttamassa, emme kiusaamassa ja tuomitsemassa. Päivinkin toivoisi muistavan sen.
Ateisti, joka on seurakunnan vapaaehtoistyöntekijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä syy on siinä, että haluat tulla uskoon puhtaasti itsekkäistä syistä etkä ole tippaakaan kiinnostunut Jumalasta.
Mitä se olkoon tulo tarkoittaa sinulle?
Minä en lue raamattua enkä juuri käy kirkossa. Silti uskon korkeampaan, rukoilen, kuuntelen joskus hengellista menevää musiikkia jne.
En koe koskaan " tulleeni" uskoon, vaan ollut siinä aina omalla tavallani..En julista sitä, mutta elän omassa elämässäni
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet valmis totuudelle?
Kannattanee liittyä rukouspiiriin.
Hyi helvetti, kuulostaa yhtä hirveältä kuin rinkirunkkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Uskon merkitystä liioitellaan. Ei se ole tärkeää koska satuolentoja ei ole, mutta tärkeää on muistaa mitä Jeesus opetti lähimmäisyydestä ja toimia sen mukaan, koska se on ainut järkevä tapa elää.
Me ihmiset olemme täällä toisiamme auttamassa, emme kiusaamassa ja tuomitsemassa. Päivinkin toivoisi muistavan sen.
Ootko varma että et ole uskossa. Miksi ateisti haluaisi olla seurakunnassa vapaaehtoisena?
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt kamalinta mustaa syntiä ja siksi palat ikuisesti Belsepoolin Pizza-Oonissa.
Ja sinähän olet siis niitä vähäjärkisimpiä persuja, joiden paikka olisi pakkohoidossa. Kikattelet itseksesi muna kourassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai no, en ole varma tuostakaan, jos kerta päivittäin yrität tulla uskoon. Todennäköisesti Jumala ei pidä sinusta.
Jumala rakastaa kaikkia. Näin olen kuullut. Ap
Paitsi sinua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippu helvettiin on jo tulostettu. Sorry siitä! T: partajehu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä syy on siinä, että haluat tulla uskoon puhtaasti itsekkäistä syistä etkä ole tippaakaan kiinnostunut Jumalasta.
Niin no tämä voi olla totta. Huomaan esimerkiksi että en ole tarpeeksi kiitollinen että Jeesus kuoli syntieni puolesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma että et ole uskossa. Miksi ateisti haluaisi olla seurakunnassa vapaaehtoisena?
Miksi ei, onhan seurakunnissa tämä yleinen ihmisten auttamispuolikin. Ei siihen mitään uskoa jumaliin tarvita.