Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia, jotka ei tykkää ollenkaan niistä miehistä joita enemmistö pitää ns komeana?

Vierailija
07.10.2025 |

Eli ne tavanomaiset Brad Pitt ja George Clooney, mitä näitä nyt on. Jotain Cillian Murphya pidän täysin vastenmielisenä. Nyt on joku uusi "komistus" Nicholas Galitzine, joka suoraan sanottuna ällöttää minua huulineen ja josta ilmeisesti jokaisen naisen pitäisi tykätä. Olenko ainoa nainen maapallolla joka ajattelee näin, vai onko joku muukin samaa mieltä? N34

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun valittiin Mr. Finland tyyppejä ei kukaan ollut omaan mieleen niin komea. Lähinnä siistin näköisiä. 

Kerran yksi alkoi nauraa räkättämään, kun mainitsin että Keith Richards oli mielestäni komea. 

Vierailija
142/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle merkitsee miehessä vain kullin pituus ja paksuus.

Ai kauhee 🤣🤣

Ei pituus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauman rakastamat peruskomeat ei sytytä.

Mutta esim. Barry Keoghan on ihan todella HOT.

N57

Tämä on itselleni yksi niitä, joiden ulkonäkö tekee suorastaan häijyä. Matt Smith ja Benedict Cumberbatch myös. Mutta hyvä että heillekin löytyy ihailijansa. 

Vierailija
144/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuokin on liian miehekkään näköisiä 😄

Minä tykkään sellaisista söpöistä nallekarhuista.

Sama täällä 😍😍

https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921…

Tai sellainen Akseli Herlevi -nallekarhu. 150 kg.

Vierailija
145/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murphy ja Clooney kyllä on mun makuun, Clooney tosin vasta vanhemmiten. Mutta se yleisimmin varmaan komeana pidetty tyyppi tyyliin Henry Cavill, se uusi Superman-tähti Corenswet, Chris Hemworth jne ei kyllä nappaa meikäläistä ollenkaan. Nämä naamasta aika geneerisen maskuliiniset, ja raamikkaat. Mä tykkään enemmän sellaisesta businessmies/älykkötyypistä kuin "toimintasankarista" ulkoisestikin.

Vierailija
146/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

Tämä on itselleni yksi niitä, joiden ulkonäkö tekee suorastaan häijyä. Matt Smith ja Benedict Cumberbatch myös. Mutta hyvä että heillekin löytyy ihailijansa. 

Yhdyn edelliseen sataprosenttisesti. Harvinaisen epämiellyttävän näköisiä miehiä. 

Vierailija
147/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere Karalahden suosio selvisi tässä ketjussa. Naisten unelma.

Täh? Jere on ruma mies, ei kai sitä kukaan kuolaa? 

Vierailija
148/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

Barry Keoghan tökkii, ja pahasti mutta Cumberbatch on kivan näköinen.

James Spader on ehkäpä kuumin mies jonka tiedän. 

Vierailija
149/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti kaikki naiset pitää komeina samoja miehiä, oletko joku teini?

Luoja sentään, ei kukaan pakota pitämään niistä miehistä, jotka on milloinkin muodissa. Kyllä itse ymmärrän miksi jotkut näistä edellämainituista joitakin kiinnostaa, vaikka eivät olekaan ns. omaa tyyppiäni lainkaan.

Onhan nyt esim. Henry Cavill komea ja IRL varmasti vielä näyttävämpi, vaikka ei oma suosikkini olekaan.

Kyllä se aikalailla niin menee, että niitä komeita miestyyppejä on hyvin vähän. Ihan sama, pitääkö joku yksittäinen nainen komeana jotain täysin poikkeavaa. Jos mies haluaa hyvännäköisen naisen, on miehen itsekin oltava stereotyyppisesti komea mies.

Luettelepa incel nyt sitten nämä komeat miestyypit, kun naisena en ole moiseen luokitteluun törmännyt. Olen kyllä nähnyt erittäin kauniiden julkkisnaisten puolisoina jos minkä näköistä menninkäistä, eikä ole rahasta kiinni, kun usein sillä naisella on rahat ihan omasta takaa.

Vierailija
150/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue AP tuota komein mies, jonka tiedät -ketjua, niin huomaat, että olet ihan niin kuin muutkin.

Vierailija
151/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

Barry Keoghan tökkii, ja pahasti mutta Cumberbatch on kivan näköinen.

James Spader on ehkäpä kuumin mies jonka tiedän. 

Cumberbatch on ihana! Hyvä huumorintaju ja hyvä näyttelijä. Minua ei haittaa, että kasvot ovat epätäydelliset. Se tekee miehestä vain persoonallisen. Näyttelee myös fiktiivistä unelmamiestäni eli Sherlockia, mistä ekstabonuspisteet.

Vierailija
152/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Tämän ja vastaavien palstamammojen ketjujen perusteella todellakin kuolaa :D Tehän tykkäätte nimenomaan rumista miehistä!

Sitähän te juuri täällä mesoatte kilpaa, miten TE ette ainakaan mistään liian komeista saati kauniista miehistä tykkää, vaan teidän makuun on karskit miehet ja jopa rumilukset 8--)

Että ownatkaa se nyt sitten.

Vierailija
153/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue AP tuota komein mies, jonka tiedät -ketjua, niin huomaat, että olet ihan niin kuin muutkin.

Jep rumat miehet on monen naisen makuun. Varsinkin, jos nainen itsekin on aika peruna.

Vierailija
154/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep rumat miehet on monen naisen makuun. Varsinkin, jos nainen itsekin on aika peruna.

Suurin osa ihmisistä on perunoita. Sinä taas korkeintaan pussimuusi.

Vierailija
155/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Tämän ja vastaavien palstamammojen ketjujen perusteella todellakin kuolaa :D Tehän tykkäätte nimenomaan rumista miehistä!

Sitähän te juuri täällä mesoatte kilpaa, miten TE ette ainakaan mistään liian komeista saati kauniista miehistä tykkää, vaan teidän makuun on karskit miehet ja jopa rumilukset 8--)

Ulkonäkö + luonne. Tuolla sinun kuolaamallasi Jerellä on molemmat pielessä ja edustaa kroppansa puolesta ainoastaan palstainceleiden haaveita. Ownaa itse homoseksuaalisuutesi.

Vierailija
156/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntalähetys telkkarista on ainut ohjelma jossa ei ole filttereitä. Täällä moni perustaa jonkun ulkonäön telkkariin, nettiin yms. Todeölisuudessa suurin osa ns. Komeista julkkiksista on livenä huonoryhtisiä, pienipäisiä, eriskummallisia tai mitä vaan. 

Vierailija
157/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies parralla on naamioasu. Peitetään huonoa leukaa tai iho yms. 

Siihen vielä aurinkolasit ja lippis niin on koko pää piilossa. Säälittävää miten nuoretkin miehet on alkaneet tohon partahommaan. Itsevarmalla miehellä on ajeltu parta ja yleensä hyvin hoidettu iho.

T: N27

Olen samaa mieltä. 

Vierailija
158/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö + luonne. Tuolla sinun kuolaamallasi Jerellä on molemmat pielessä ja edustaa kroppansa puolesta ainoastaan palstainceleiden haaveita. Ownaa itse homoseksuaalisuutesi.

En mä kuolaa Jereä tai muutenkaan ns. rumia miehiä. Enkä ole sen enempää incel, homo kuin mieskään.

Ainahan te jauhatte miten ette tykkää komeista miehistä, joten ownatkaa nyt tosiaan se! :D Ap on aivan oikeassa tuossa kun kirjoitti, että Jere Karalahden suosio selvisi tässä ketjussa.

Vierailija
159/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kuolaa Jereä tai muutenkaan ns. rumia miehiä. Enkä ole sen enempää incel, homo kuin mieskään.

Okein, mies tuskin olet. Pelkkä kakara vaan. Muut kyllä pitää paikkaansa, vaikka yrität uskotella muuta. 

Vierailija
160/206 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okein, mies tuskin olet. Pelkkä kakara vaan. Muut kyllä pitää paikkaansa, vaikka yrität uskotella muuta. 

Yrittääkö joku pullero palsta-Pirjo jankata, että kaikilla pitäisi olla sama rumamiesmaku kuin hänellä tai on "kakara"? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän