Onko muita naisia, jotka ei tykkää ollenkaan niistä miehistä joita enemmistö pitää ns komeana?
Eli ne tavanomaiset Brad Pitt ja George Clooney, mitä näitä nyt on. Jotain Cillian Murphya pidän täysin vastenmielisenä. Nyt on joku uusi "komistus" Nicholas Galitzine, joka suoraan sanottuna ällöttää minua huulineen ja josta ilmeisesti jokaisen naisen pitäisi tykätä. Olenko ainoa nainen maapallolla joka ajattelee näin, vai onko joku muukin samaa mieltä? N34
Kommentit (206)
Mieheni ei ole tosiaan komea vaan iso maha on. Silti rakastan koska luonne on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt taas joku pickmegirl-aloitus?
Mikä on pick me girl?
Minusta kauneimpia ja komeimpia ovat ne, joiden ulkonäössä on jotain särmää ja persoonallisuutta. Perinteiset missityypit ja miesmallit ovat mielestäni tusinatavaraa, joita ei erota toisistaan.
Lauman rakastamat peruskomeat ei sytytä.
Mutta esim. Barry Keoghan on ihan todella HOT.
N57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans yksi! En ikinä ihastu "stereotypisiin naisten suosikkeihin." Tykkään hiukan persoonallisista, ujoista ja myös tietyllä tapaa köyhistä ja hiukan vaatimattomista miehistä. Tarkoitan tällä sellaisia nöyriä maanläheisiä tyyppejä, joilla sydän paikallaan ja kulahtaneet vaatteet :D Ehkä pörröinen pidempi tukka. Käsityöläinen.
Kaverini taas ihastuvat usein miespuoliseen ystävääni- joka näyttää miesmallilta, treenaa salilla aktiivisesti, pyöräilee ja on toimeentuleva fysioterapeutti. Heittää hauskoja läppiä, äänekäs.
Miksi mallimies hengailee kaveripohjalta sinun kanssasi?
Mulla sama tilanne. Seurassani viihtyy erinomaisesti minua paljon nuorempi, todella hyvännäköinen mies. Trenaa myös aktiivisesti, ajaa moottoripyörällä ja on muutenkin sellainen, että naiset juoksee laumana perässä. Meillä on ihan puhdas kaverimeininki. Hän on tosi mukava tyyppi, siksi itsekin viihdyn hänen seurassaan. Olen itse ikäisekseni mieleltäni tosi nuorekas ja huumorintajuinen, joten hauskaa meillä riittää. Luulen, että hän pitää siitä, kun joku juttelee hänelle ihan tavallisesti ja on kiinnostunut hänestä ihmisenä, eikä sinä ikuisena lihanpalana.
Niilo22. Sen tuotantokauden näyttelijä,jolla oli hyvä näkö ja Lemmy-parta. Livenäkin söpö pienehkö mies,kuin luolamiehen poikanen 😍 Niiden " komeiden" "komeus" ei oo ikinä avautunu mulle.
Ovatko rommaajat hot vai pitääkö olla härkä?
Vierailija kirjoitti:
Niilo22. Sen tuotantokauden näyttelijä,jolla oli hyvä näkö ja Lemmy-parta. Livenäkin söpö pienehkö mies,kuin luolamiehen poikanen 😍 Niiden " komeiden" "komeus" ei oo ikinä avautunu mulle.
Niilolla on kaunis ja lempeä sielu. <3
Vierailija kirjoitti:
Minulle merkitsee miehessä vain kullin pituus ja paksuus.
Olet väärässä ketjussa.
Kysymys oli osoitettu naisille.
Clooney ja Murphy viehättää, kun taas nuo kaksi muuta eivät vaikka ovatkin nättejä. Paljon on komeita miehiä jotka eivät saa kiinnostusta heräämään kuten toiset komeat miehet. Ne on jotkin pienet piirteet jotka iskevät.
Vierailija kirjoitti:
Härkämiehet ovat usein todella komeita katsokaas nyt esimerkiksi David Beckhamia.
"Ihan sama, pitääkö joku yksittäinen nainen komeana jotain täysin poikkeavaa. "
Ei kai se ihan sama ole jos ei ole jotain kokonaista haaremia etsimässä. Riittää että löytää sen yhden naisen joka pitää juuri sinua komeana vaikka muut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään kovista jätkistä niinkuin Jason Statham... saa pöksyt kosteiksi.
Statham on suunnattu mieskatsojille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mallimies hengailee kaveripohjalta sinun kanssasi?
Täh? Miksi ei hengailisi? Mun seurassa hengailee monenlaisia miehiä, mallin näköisiä ja taviksia.
Nuorena leikin erilaista nuorta ja olin aina muka eri mieltä kuin muut. Vanhempana olen tajunnut, että tykkään niistä samoista ihan samalla tavalla kuin muutkin. Sen LISÄKSI rakastun friikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään kovista jätkistä niinkuin Jason Statham... saa pöksyt kosteiksi.
Statham on suunnattu mieskatsojille.
Hips don't lie. Eivätkä myöskään kysele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkämiehet ovat usein todella komeita katsokaas nyt esimerkiksi David Beckhamia.
David on ehkäpä vähiten viehättävä "komea" mies jonka tiedän. Jotenkin vastenmielisen näköinen.
Minä. *nostaa käden* Ja kyse ei todellakaan ole siitä, että ulkonäkö ei merkitsisi minulle mitään, vaan siitä, että pidän erilaisesta ulkonäöstä kuin tuo, mistä yleensä puhutaan naisten suosikkina. Kuolaan kyllä omia ihailunkohteitani ihan yhtä pinnallisesti kuin muut omiaan.
Jere Karalahden suosio selvisi tässä ketjussa. Naisten unelma.
Millä homoklubilla käyt? Blue Oyster?