Onko muita naisia, jotka ei tykkää ollenkaan niistä miehistä joita enemmistö pitää ns komeana?
Eli ne tavanomaiset Brad Pitt ja George Clooney, mitä näitä nyt on. Jotain Cillian Murphya pidän täysin vastenmielisenä. Nyt on joku uusi "komistus" Nicholas Galitzine, joka suoraan sanottuna ällöttää minua huulineen ja josta ilmeisesti jokaisen naisen pitäisi tykätä. Olenko ainoa nainen maapallolla joka ajattelee näin, vai onko joku muukin samaa mieltä? N34
Kommentit (206)
Tykkään hyväkroppaisista kaljuuntuvista setämiehistä. N29
Vierailija kirjoitti:
On täälläkin jutut. Vai on nuoren brad pitt naamalla varustettuja kadut täynnä.
Suurin osa nuorista ja kaikista miehistä on rumia.
Ehkä olet lesbo tai vähintäänkin vahvasti bi, jos tosissasi koet suurimman osan miehistä _rumiksi_
Ymmärrän, ettei juuri kukaan tunnu omaan makuun oikein komealta, mutta jos näkee oikeasti ison osan miehistä _rumina_, niin jotainhan sekin kertoo? Siis nimenomaan sinusta, ei niistä miehistä. "Ruma" on kuitenkin aika vahva ilmaisu. Eihän perusperunatkaan ole rumia, ne on vaan taviksia. Jonkun silmiin ihania, jos synkkaa ja on kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere Karalahden suosio selvisi tässä ketjussa. Naisten unelma.
Täh? Jere on ruma mies, ei kai sitä kukaan kuolaa?
Häh? Tämän ja vastaavien palstamammojen ketjujen perusteella todellakin kuolaa :D Tehän tykkäätte nimenomaan rumista miehistä!
Sitähän te juuri täällä mesoatte kilpaa, miten TE ette ainakaan mistään liian komeista saati kauniista miehistä tykkää, vaan teidän makuun on karskit miehet ja jopa rumilukset 8--)
Että ownatkaa se nyt sitten.
Te, te, te, te. Hanki sinä selkäranka. SINÄ.
Tämä ketjuhan on tehty aiheelle: ap kertoo ettei pidä komeista miehistä, vaan häntä suorastaan ÄLLÖTTÄÄ joku uusi julkisuuteen ponn
ahtanut komea mies. Aloitusta sitten peukuteltu runsaasti, ja ketju täynnä komppausta ap:n miesmaulle ja "joo mäkin pidän rumista".
Eli äläpä ulvo siinä, vaan ownaa nyt mitä te täällä ketjussa olette selostaneet. :D Koko ketju perustuu tuolle.
Ei tässä ketjussa puhuta, että ei tykkäisi komeista miehistä. Vaan että oma käsitys "komeasta" on eri kuin se stereotyyppinen idea "komeasta miehestä". Kyllä me tähän ketjuun kirjoittaneet omasta mielestämme tykkäämme komeista miehistä. Jostain syystä moni muu vain tykkää vähemmän komeista. 😁
Vierailija kirjoitti:
Tuskin hän tarkoitti haukkua. Totuus on vain se, että tän palstan miespuoliset kirjoittelijat on just niitä jotka yrittää hakea hyväksyntää pakottamalla juttujaan. En usko, että itsensä kanssa pärjäävät miehet täällä viettää aikaansa.
T: n45
Sinä ainakin tarkoitat haukkua. "En usko, että itsensä kanssa pärjäävät miehet täällä viettää aikaansa". Minä vietän ja pärjään hyvin itseni kanssa.
Onko niin, että itsensä kanssa pärjäävät naiset eivät vietä täällä aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisilla on erilaisia makuja. Minua pidetään yleisesti komeana ja omasta mielestänikin olen (vailla itsekehua) keskivertoa paremman näköinen mies. Ei minusta silti kaikki naiset pidä, vaikka moni on ylistänytkin. Saattaa johtua luonteestakin. Toisten mielestä maailman ihanin, toisten mielestä ylimielinen kusipää. Omasta mielestä vain arka ja syrjäänvetäytyvä traumojen ja introverttiyden vuoksi. Vapautunut käytös vain ihmisten parissa keihin luotan.
Joo, muistan joskus nuorena, kun kaikki opiskelupaikan tytöt kuolasi yhtä nuorta opettajaa. Minä ihmettelin hiljaa mielessäni, että hänhän oli ihan kauhean ruma. En toki sano tuommoisia ajatuksia ääneen. Vähän myöhemmin selvisi, että muille tytöille kroppa merkkasi enemmän kuin naama (ja hän oli urheilullinen). Minä en edes huomaa vartaloa, jos kasvot eivät ole kiinnostavat, ja söpönaamainen saa minun puolestani olla vaikka pullukkakin. Mutta useimmat naiset katsovat vartaloa ensimmäiseksi.
Joo kyllä täällä näkyy aivan luokattomia naisiakin. Kun aloin palstailemaan, käsitykseni naisista romahti. Miehistä tiesin jo ennestään, että osa on tosi tolloja.
On todella paljon naisia jotka sanoo että ei tykkää niistä miehistä mistä muutkin tykkää mutta kun katsoo keiden matkaa naiset lähtevät baarista ja kenen kanssa nainen viestittelee ja pitää yhteyttä ne on juuri niitä samoja mistä muutkin naiset tykkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin hän tarkoitti haukkua. Totuus on vain se, että tän palstan miespuoliset kirjoittelijat on just niitä jotka yrittää hakea hyväksyntää pakottamalla juttujaan. En usko, että itsensä kanssa pärjäävät miehet täällä viettää aikaansa.
Sinä ainakin tarkoitat haukkua. "En usko, että itsensä kanssa pärjäävät miehet täällä viettää aikaansa". Minä vietän ja pärjään hyvin itseni kanssa.
Onko niin, että itsensä kanssa pärjäävät naiset eivät vietä täällä aikaansa.
Kieltämättä usein tulee mieleen, että yksinolo olisi parempaa seuraa kuin tämä palsta, joten ehkä tosiaan on niin, että me, jotka silti jostain syystä raahaudumme tämme, emme pärjää ihan vain omassa seurassamme.
Vierailija kirjoitti:
On täälläkin jutut. Vai on nuoren brad pitt naamalla varustettuja kadut täynnä.
Suurin osa nuorista ja kaikista miehistä on rumia.
Samaa nauroin näille Brad Pitt on ihan taviksen näköinen-jutuille. Minkähän näköinen se ruma mies sitten oikein on?
Vierailija kirjoitti:
On todella paljon naisia jotka sanoo että ei tykkää niistä miehistä mistä muutkin tykkää mutta kun katsoo keiden matkaa naiset lähtevät baarista ja kenen kanssa nainen viestittelee ja pitää yhteyttä ne on juuri niitä samoja mistä muutkin naiset tykkää
Naisilla on pakonomainen halu olla uniikkeja vaikka eivät todellisuudessa olekkaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ollut tarkkana😂
Kyllä mun mielestä miehen täytyy olla edes ilo silmälle.
Vierailija kirjoitti:
Iänikuinen totuus: naisen sana ja teot harvemmin menevät yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ollut tarkkana😂
Ja varmasti viestittelyihinkin päässyt käsiksi. Ja varmasti nää james bondit viestittelee ja lähtee baarista kaikkien mukaan, aivan kaikkien.
Ei nyt oikein tällä tarkkailijalla logiikka natsaa.
Mä tykkään mun miehestä. Se on sellainen hörökorvainen lupsakka keski-ikäinen "iskämahainen" tyyppi. Perusduunari.
En mä vaihtais sitä johonki Brad Pittiin yms. mitä niitä nyt on. En ikinä. Enkä vuorelliseen kultaa. En mihinkään. Kävelisin vaikka roviolle mun miehen puolesta, koska mä r a k a s t a n sitä!
T. Vihervassari nainen 43v.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään mun miehestä. Se on sellainen hörökorvainen lupsakka keski-ikäinen "iskämahainen" tyyppi. Perusduunari.
En mä vaihtais sitä johonki Brad Pittiin yms. mitä niitä nyt on. En ikinä. Enkä vuorelliseen kultaa. En mihinkään. Kävelisin vaikka roviolle mun miehen puolesta, koska mä r a k a s t a n sitä!
Ja ollaan oltu yhdessä jo reilusti yli 20v. Että tää ei ole mitään alkuhuumaa, vaan tosirakkautta!
Ismo Alankoa ei voi pitää komeana , mutta pidän hänestä. Tuon tyyppisiin kasvoihin ei kyllästy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ollaan oltu yhdessä jo reilusti yli 20v. Että tää ei ole mitään alkuhuumaa, vaan tosirakkautta!
Mutta jos mies alkaisi persuksi niin jättäisit hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iänikuinen totuus: naisen sana ja teot harvemmin menevät yksiin.
Naiset valehtelevat aina.