Miten kerrot olevasi VELA kertomatta olevasi VELA?
Muutamia esimerkkejä mitä tulee mieleen:
- "Nukun joka päivä katkeamattomat 8-10 tunnin yöunet."
- "Minulla on tavoitteellisia harrastuksia, jotka eivät voi keskeytyä ylimääräisistä syistä."
- "Parasta töistä tullessa on se, kun kotona odottaa äänetön, seesteinen ja aina puhdas asunto."
Muita? 😆😁
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään, pitäisikö sen mahoksi kutsumisen olla jokin loukkaus?
"en halua mistään hinnasta tehdä lapsia vaan joudun käyttämään ehkäisyä koko hedelmällisen ikäni ja pelkäämään raskautta"
"hahaha, et vaan pysty tekemään lapsia"
"ööh, okei, sehän olisi hyvä asia?"
Olette te lisääntyjät NIIIIIN fiksuja!
Jep tää on hauska kun sitä käytetään muka loukkauksena vaikka nimenomaan hedelmättömyys tai steriiliys on unelmatavoite velalle. 😂 idiootit...
Ihanaa olla 60+ ettei tarvitse käyttää ehkäisyä, eikä pelätä vahinkoraskautta 😃
Miun teki vetäistä lippu salkoon kun kuukautiset lopullisesti loppuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"en halua mistään hinnasta tehdä lapsia vaan joudun käyttämään ehkäisyä koko hedelmällisen ikäni ja pelkäämään raskautta"
Jep tää on hauska kun sitä käytetään muka loukkauksena vaikka nimenomaan hedelmättömyys tai steriiliys on unelmatavoite velalle. 😂 idiootit...
teki mieli..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksipä sitä ei juhlisi, koska kuukautisista on velalle vain haittaa? Leivo iso puolukkakakku jossa keskellä kermavaahdolla teksti "VAPAUS" 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kertoa olevansa vela, katse siihen rumaan 🐘norsunvittunaamaan riittää kertomaan ettei yksikään mies ole huolinut.
On huolinut. 36 vuotta oltu yhdessä, 33 niistä naimisissa. Sori vaan, kun keksimäsi stereotypia ei olekaan totta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joo, mutta se on myös ongelma mulle, jos suuttuu ja alkaa käyttäytymään huonosti. Joidenkin ihmisten kanssa on pakko olla tekemisissä, esim työkaverit.
Heille on paras valehdella ettei voi saada, vaikka valehtelu onkin rumaa."
Ei tarvitse valehdella. Heillä ei ole mitään oikeutta tentata tuollaista asiaa. Paras on kertoa suoraan, että ei kuulu heille. Valehtelemalla teet vain itsestäsi valehtelijan.
Ei se haittaa mua. Mä voin valehdella kusipäille, kunhan sitten käyttäytyvät edes vähän paremmin.
Koska he kyllä suuttuvat myös jos vastaa ettei asia kuulu heille.
Ainoa vastaus minkä vastapuoli tämän aiheen tiimoilta hyväksyy, on ettei voi saada ja se on viisainta sanoa, vaikka ei ole totta.
Tuota, sulle toi on selkeästi ongelma. Koska koet sen ongelmana. Ei niiden muiden hyvinvointi sulle kuulu. Niiden työkavereiden pitää tulla sun kanssa toimeen siinä missä sun niiden työkavereiden. Eli koko ajatus siitä, että alkaisivat käyttäytymään paskamaisesti on typerä. Hehän jo käyttäytyvät paskamaisesti. Ja jatkavat sitä käytöstä. Eikä sun valehtelusi ainakaan paranna tilannetta.
"Ei tietenkään kiinnosta, koska itsekkyys on veloille tyypillinen luonteenpiirre"
Mistä vetoa että yksikään vela ei alapeukuttanut sitä kommentoimaasi viestiä? Ne alapeukuttajat olivat teitä luusereita, jotka haluatte että maailma pomppii teidän pillinne mukaan.
Saan viikonloppuisin nukkua niin pitkään kuin haluan, voin lomailla muulloinkin kuin vain koulujen loma-aikaan ja voin lähteä vaeltamaan, melontareissulle tai johonkin harrastukseen jos huvittaa. Kotona ei kukaan kilju ellen tee sitä itse, eikä mun tarvitse kompastella lastenleluihin, pyyhkiä kuin oman perzeeni, eikä pestä vauvan paskapyllyä. Voin tilata etelänmatkan ja majoittua "adults only" hotelliin, ja olla koko loman viinipäissäni ja bailata ankarasti jos siltä tuntuu.
Tämähän on sitä vapaata velan elämää kuten aloituksen käsitin. On myös minun. T. lapseton joka olisi halunnut lapsia.
En halua lapsia tai en voi saada lapsia.
Kyllä neljä huonetta ja keittiö on tarpeeksi. Kummallekin oma kotitoimisto / harrastehuone.
Velaonnea =)