Vihreiden Soininvaara: vähä-älyisten määrä on nousussa
Kommentit (160)
"Mikä noissa sanoissa aiheuttaa sussa ja muissa persuissa aina niin suurta kiukkua? Miksei tästä asiasta saa puhua"
Miksi kuvittelet muiden kirjoittajien tuntemuksia omassa päässäsi? Kierrät kaiken keskustelun hokemalla vain kahta sanaa jokaiseen keskusteluun. Kuvittelet kai, että joku poistaisi niiden tähden koko keskustelun. Ikäväkseni minun pitää ilmoittaa, että saat rauhassa näyttää esimerkkiä vasemmiston olemattomista keskustelukyvyistä
Vierailija kirjoitti:
"Mikä noissa sanoissa aiheuttaa sussa ja muissa persuissa aina niin suurta kiukkua? Miksei tästä asiasta saa puhua"
Miksi kuvittelet muiden kirjoittajien tuntemuksia omassa päässäsi? Kierrät kaiken keskustelun hokemalla vain kahta sanaa jokaiseen keskusteluun. Kuvittelet kai, että joku poistaisi niiden tähden koko keskustelun. Ikäväkseni minun pitää ilmoittaa, että saat rauhassa näyttää esimerkkiä vasemmiston olemattomista keskustelukyvyistä
Ja taas kerran yks täys nollaviesti
Edelleen sitä ensimmäistä puoljärjellistä viestiä odotetaan
Ilmeisesti itse kuvittelet saavas persut näyttämään jotenkin hyvältä? Suoltamalla tätä loputonta idiotismias netin täyteen. No, kai se joihinkin samanmielisiin uppoaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiggerit ja hiekka-niiggerit syynä. ÄO alle 70
Milloin tapahtuu maailmanlaajuinen tosiasian tunnustaminen ja nämä voidaan sijoittaa oikeaan paikkaan pois ihmisten seurasta.
Keskiverto persu on niin saatanan tyhmä, ettei tajua ÄO:n olevan ympäristösidonnainen.
Keskivertosuomalaisen ÄO 100 vuotta sitten oli nykymittareilla n. 70. Ilmeisesti persun mielestä suomalaiset olis pitänyt sillon massamurhata geneettisesti heikompana materiaalina
Tätäkin ikävää faktaa alanuolitetaan. Tietysti, mutta vasta-argumentteja ei tule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tapahtuu maailmanlaajuinen tosiasian tunnustaminen ja nämä voidaan sijoittaa oikeaan paikkaan pois ihmisten seurasta.
Keskiverto persu on niin saatanan tyhmä, ettei tajua ÄO:n olevan ympäristösidonnainen.
Keskivertosuomalaisen ÄO 100 vuotta sitten oli nykymittareilla n. 70. Ilmeisesti persun mielestä suomalaiset olis pitänyt sillon massamurhata geneettisesti heikompana materiaalina
Hei metusalem, kävitkö mittaamassa 100 v. sitten? Miten saatanan tyhmä olet, m a t u?
:DD oho, perspaskalle iski kiukku
Joo, tuliko sulle yllätyksenä, että älykkyysosamääriä on mitattu jo 100 vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep tääkin just todistaa, että pidät tuollaista asiaa, joka kai lukion lyhyessäkin matematiikassa opetetaan, jonain suurena, syvällisenä tietona.
Et sinä silti ymmärrä mistä tuo normaalijakauma tulee tai mitä sen takana on. Osaat vain papukaijan tavoin toistaa, mitä olet lukenut. Soveltava ajattelu ei oikein sovi fasisteille, kun tarkoitus on seurata johtajaa
Teillä taidettiin lukion lyhyessä matikassa käydä normaalijakaumaa paljon perusteellisemmin kuin suurin osa yliopistojenkaan teknisen alan opiskelijoista j
Se kuinka sinä toit normaalijakaumaa esiin ei ollut sen syvällisempää. mitä lukiossa opetetaan
Sinä tässä väitit ymmärtäväsi mikä normaalijakauma on ja mitä sen takana on. Ei vaikuta siltä että olisit ymmärtänyt kun juokset karkuun jopa wikiartikkelia joka on vaan pintaraapaisu ja tiivistelmä kaikesta siitä matemaattisesta joka siellä taustalla on.
Joten taidat itse olla se fasisti jolle ei ajattelu sovi ja joka vaan toistaa muiden ajatuksia (omat sanasi). Miten voit kutsua itseäsi älylliseksi jos et edes ymmärrä miten vähän tiedät asioista, eli miten tyhmä oikeasti olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei metusalem, kävitkö mittaamassa 100 v. sitten? Miten saatanan tyhmä olet, m a t u?
https://www.albert.io/blog/wp-content/uploads/2025/04/The_Flynn_Effect-…
Persu oikeasti kuvittelee, että äo on keksitty 5 vuotta sitten?
Miten pihalla nää oikeasti on ympäröivästä maailmasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kerran yks täys nollaviesti
Edelleen sitä ensimmäistä puoljärjellistä viestiä odotetaan
Ilmeisesti itse kuvittelet saavas persut näyttämään jotenkin hyvältä? Suoltamalla tätä loputonta idiotismias netin täyteen. No, kai se joihinkin samanmielisiin uppoaa
Vain sinä demonstroit ketjussa kommentistasi toiseen ja palstalla päivästä/kuukaudesta/vuodesta toiseen sitä soininvaarankin mainostamaa vähä-älyisyyden lisääntymistä yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ympäristösidonnainen. Kun naitetaan viereisen savimajan serkulle, niin se on ympäristötekijä ... Tulos alle 70.
Persu on itse tarkoituksella tehnyt itsestänsä mahdollisimman idiootin aktiivisesti vastustamalla kaiken uuden oppimista.
Äo-testejä on pitänyt kehittyneissä maissa tehdä jatkuvasti vaikeammaksi, koska porukka on fiksuuntunut koulutuksen myötä
Ainoastaan 100 vuoden takaisiin rotuteorioihin uskova ihminen kuvittelee äo:n olevan pelkästään geneettinen juttu, ja ettei esim loogista päättelyä vois harjoitella
Se toisaalta selittää osaltaan persun idiotismia. Kuvitellaan olevansa jotain jumalrotua, jonka kaikki sanoma on todella älykästä pelkistä rotuominaisuuksista johtuen, eikä siis omaa ajattelua tarvitse ikinä harjoittaa tai haastaa. Ironisesti tää viestii täydellisestä idiotismista, ja juuri tämä idiotismi leviää persujen parissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jotkut täälläkin väittää, ettei Suomessa mitään rasismia ole 🙄.
Vähä-älyiset lisääntyvät kuin kanit?
Käyttävät kondomia kyllä muuten mutta eivät naidessa?
Oli näköjään matemaattista entäjossittelua. Käytännön esimerkki elävästä elämästä arjessamme: vajaa parikymppinen ei hallinnut perusyhteenlaskua. Toisen käsiala on kuin viisivuotiaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se Keskisarjakin on yrittänyt selittää. :D
Keskisarja se onkin oikea älyn jättiläinen.
Jos on oikeasti vähä-älyinen, niin ei ymmärrä, että puhekielessä tyhmä, ei tarkoita vähä-älyistä.
Monesta vaikkapa Trump ja Putin ovat tosi tyhmiä, vaikka heillä on melko korkean tason älykkyys.
Vierailija kirjoitti:
Oli näköjään matemaattista entäjossittelua. Käytännön esimerkki elävästä elämästä arjessamme: vajaa parikymppinen ei hallinnut perusyhteenlaskua. Toisen käsiala on kuin viisivuotiaalla.
Lisäys, molemmilla poitsuilla lukiotausta, mikäli tällä on jotakin merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
ja poistoon
Joku näköjään säikähti. Ei ole sinunkaan, kenenlie asia päättää jutunaiheista.
Vierailija kirjoitti:
demareiden kannatuslukemat todistavat tyhmyyden lisääntymisen. Ei kai kukaan rationaalinen ihminen enää usko unelmahöttöön, jota kustannetaan velkarahalla?
Mutta vappusatanen saadaan! T: demari
Minun äälykkyys on mitattu ja se on siinä 86 paikkeilla. Synnyin köyhään tehdastyöläisalueeseen kahdeksankymmentäluvulla. Vanhmmt teki pienipalkkatöitä ja säästivät ahkerasti omaan kotiin. He saivat oman kodin, mutta minä lapsena elin hyvin niukalla ravinnolla. Lääkärin papereista voi todeta että kehitykseni on viivastynyt aliravtsemuksesta.
Olen nyt työkyvyttömyyseläkkeellä. Minuta ei onnistu kertotaulu tai kielet. Olen täysin hyödytön.
Vanhemmileni olisi pitänyt maksaa korkeampaa palkkaa, että olisin saanut syödä paremmmin.
Minunaltaisia lapsia on paljon, jotka ei saa kaikki a ravintoaineita päivässä talteen rikkaiden ahneuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun äälykkyys on mitattu ja se on siinä 86 paikkeilla. Synnyin köyhään tehdastyöläisalueeseen kahdeksankymmentäluvulla. Vanhmmt teki pienipalkkatöitä ja säästivät ahkerasti omaan kotiin. He saivat oman kodin, mutta minä lapsena elin hyvin niukalla ravinnolla. Lääkärin papereista voi todeta että kehitykseni on viivastynyt aliravtsemuksesta.
Olen nyt työkyvyttömyyseläkkeellä. Minuta ei onnistu kertotaulu tai kielet. Olen täysin hyödytön.
Vanhemmileni olisi pitänyt maksaa korkeampaa palkkaa, että olisin saanut syödä paremmmin.
Minunaltaisia lapsia on paljon, jotka ei saa kaikki a ravintoaineita päivässä talteen rikkaiden ahneuden vuoksi.
Ostat marketista vitamiineja. Ei ole "rikkaiden" syytä sinun huonoutesi. Ja ethän itse hanki lapsia, tyhmien ihmisten tyhmistä lapsista on vain harmia. Kyse ei ole vain älystä vaan asenteesta. Sinulla on huono asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostat marketista vitamiineja. Ei ole "rikkaiden" syytä sinun huonoutesi. Ja ethän itse hanki lapsia, tyhmien ihmisten tyhmistä lapsista on vain harmia. Kyse
Minulla on itseasissa kuusi lasta ja kahdella heistä on jo omiakin.
Hyvä ottaa myös huomioon se, että persu valehtelee jatkuvasti ja tietoisesti. Faktoista valitaan vain ne osat jotka sopii agendaan. Ja se agenda on pohjimmiltaan etnovaltio, johon ei väärän värisiä ihmisiä haluta