Mikä on vanhin päivittäin käytössä oleva tavarasi?
Itselläni kirjastokortti (sama vuodesta 1999) tai Macbook (vuodesta 2012, toimii edelleen).
Kommentit (52)
Taitaa olla enon veistämä puukuppi. Sain sen 90-luvulla. Siinä on mm. avaimet.
Ostin lady shaverin 1997, vielä toimii hyvin. En nyt niin karvainen ole että ihan päivittäin tulisi käytettyä mutta viikottain.
90-luvun kahvinkeitin mallia Philips. Tulee meinaa kuumaa kahvia. En osta uutta vaan aina kierrätyskeskuksesta.
Sitten tuo valtava pirttipöytä on luultavasti 40v vanha. Ei mene pakuun.
-Kylmät kädet
Tähän aikaan vuodesta varmaan tuo 20 vuotta vanha fleecetakki. Edelleen hyvä ja lämmin.
Talo on 100 v vanha, monta huonekalua on vanhempi. Mulla on työlaukussa penaali, jonka sain mun vanhemmilta 80 luvulla.
Pyykinpesukone Miele vuodelta 2002. Yhä käytössä miltei päivittäin. Ei mitään vikaa.
Kylmään vuodenaikaan mulla on päivittäin pyöräilykypärän alla Bilteman kypäräpipo jonka mä ostin aikanaan kun muutin vanhempien luota omilleni. Olen joutunut sen jälkeen ostamaan uuden pyörän 5 kertaa, mutta se kypäräpipo näyttää olevan tuhoutumaton.
Minulla vanhin isoisän Hatun Hatun Hattu
Pyyhkeet jotka on valmistettu Itä-Saksassa. Kestäneet aikaa eivätkä edes nukkaannu.
Samsung a3 2016 kännykkää vielä käytetään
Vierailija kirjoitti:
Hiustenkuivain 2000 luvun alusta. Ei mitään vikaa niin kestää vielä varmaan kauan.
Minun hiustenkuivaajani on jostain -90 luvulta. Tosi harvoin käytössä, mutta toimii hyvin kuitenkin. Lontoosta aikoinaan ostin.
Lollolehti vuodelta 2003 T:Kilttimies
Partasuti, ostin sen muistaakseni vuonna 97 tai 98.
Hedelmäveitset 50-luvulta. Käytän niitä päivittäin. Just sopivan kokoiset monien hedelmien syöntiin.
Hienoa:) Minun keittiön pöytä on "vasta" 100-vuotias.