Onko suomessa ainuttakaan mammua, joka eläisi köyhyysrajan alapuolella?
Niin, onko? Vai elääkö köyhyysrajan alapuolella vain kantasuomalaisia?
Kommentit (9)
On ja sitten heitä jotka ovat töissä
Kyllä mammuista täytyy huolehtia. Kantaväestö huolehtikoon itse itsestään.
Tässä taas parin viikon aikana käynyt parturissa. Ajanut joku neljä kertaa taksilla. Käynyt kolme kertaa ravintolassa syömässä ja kolme kertaa baarissa kaljoittelemassa. Kaikki työntekijät ovat olleet niitä sinun mammuja ja päälle ravintoloiden ja baarien omistajat! Ihmettelisin, millä Suomi pyörisi, jos noita ei olisi! Ei olisi minulla palveluita mitä käyttää. Ja niiden muutamien harvojen palveluiden hinnat olisi tuplat siitä mitä nyt!
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas parin viikon aikana käynyt parturissa. Ajanut joku neljä kertaa taksilla. Käynyt kolme kertaa ravintolassa syömässä ja kolme kertaa baarissa kaljoittelemassa. Kaikki työntekijät ovat olleet niitä sinun mammuja ja päälle ravintoloiden ja baarien omistajat! Ihmettelisin, millä Suomi pyörisi, jos noita ei olisi! Ei olisi minulla palveluita mitä käyttää. Ja niiden muutamien harvojen palveluiden hinnat olisi tuplat siitä mitä nyt!
Höpö höpö
Muistatteko Suomea ennen maamuja? Ei kulkeneet bussit, ravintoloita ei ollut, tiloja ei siivottu, kuljimme ylikasvaneet takkutukat silmillä... oli se kamalaa aikaa.
Ainakin naapureina asuneet ovat kulkeneet aina siisteissä vaatteissa ja isot ruokakassit käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko Suomea ennen maamuja? Ei kulkeneet bussit, ravintoloita ei ollut, tiloja ei siivottu, kuljimme ylikasvaneet takkutukat silmillä... oli se kamalaa aikaa.
Silloin suomalaisille kelpasi työt, mutta sillä oli hintansa. Maksoin jo 20 vuotta sitten parturista mellein 30 euroa Helsingissä. Nykyisin 15. Taksit oli ihan törkyhintaisia ennen kuin uber ja bolt tuli. Nyt hinta on alle puolet siitå, mitä aikoinaan oli.
Paljonkin on mammuja. Täällä on palstamammut valloillaan.