Milloin laitatte jouluvalot (kausivalot) kotiin?
Onko paikalla väliä, siis että esim sisällä itselle näkyvät on jo valaisemassa, mutta ikkunoista loistavat valot vasta lähempänä joulua paikoilleen? Entäs onko tällaista muilla ku mulla...
Minä en sinällään mieti mitä muut ajattelee, mutta heti kun joulu on ohi, niin jotenkin masentaa koko joulu:D ja tällöin poistan valot, joista tulee jotenkin jouluinen fiilis. Tämän takia en omista kovin monia sellaisia valoja, mistä tuo joulufiilis tulee, vaan enemmän sellaisia syksyyn ja lopputalveenkin sopivia. Siis minun mielestäni sopivia. Jotkut aika neutraalit valosarjat on minulle jouluvalot ja lähtevät viimeistään tammikuussa. Toinen jonkun muun silmiin yhtä neutraali saa olla pimeän ajan kokonaan. Fiiliksen mukaan siis. Ja nämä mielestäni jouluiset valot laitan jo marraskuussa, koska mulla tosiaan lopahtaa joulumieli heti joulun jälkeen
Kommentit (27)
Mulla on joulukynttelikötkaapin päällä jatkuvasti, koska eivät mahdu kaappiin sisälle. Olen niitä jo testannut että toimivat.
Laitan kuistille kausivalot yleensä lokakuussa ja otan pois huhtikuussa. Mielestäni näyttää tyhmältä jos roikkuvat paikoillaan kesät talvet...
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ei oo ollu eikä tuu.
Nainen60