Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 miljoonaan varallisuus mutta ei ole ketään kenen kanssa puhua raha asioista. Miten te muut varakkaat tutustutte toisiin varakkaisiin?

Vierailija
06.10.2025 |

Olen 32-vuotias ja nettovarallisuutta on kertynyt noin 15 miljoonaa. Kuulostaa varmasti ylimieliseltä jo heti alkuun, mutta en sano tätä kehuskellakseni, vaan koska en oikeasti tiedä, kenelle voisin puhua. Kaverit, vanhemmat ja sukulaiset elää ihan tavallista elämää, eikä heille oikein voi alkaa selittää, että mietin pitäisikö palkata kokki, ostaa kakkoskoti tai hankkia henkilökohtainen assistentti.

Köyhien ja keskiluokkaisten kanssa nyt ei vahingossakaan kannata puhua raha-asioista. Siitä saa vaan paskaa käteen. Huomattu on.

Tuntuu vähän oudolta, että menestyy mutta sitten alkaa paskanjauhanta ja selkään puukotus ja jää ihan yksin asian kanssa. 

Onko täällä muita, jotka on onnistuneet elämässä vähän keskimääräistä paremmin ja joutuneet huomaamaan, ettei siitä oikein voi puhua kellekään? 

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä vauvapalstallahan me kaikki miljonäärit ollaan. 

Vierailija
2/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on täällä yksi ja samassa veneessä. Ollaan tyyliin kahden miehen kanssa ja aikuisten lapsien seurassa välillä. Emme koskaan ole edes keskustelleet kenenkään kanssa varallisuudestamme, mutta se on kaikkien tiedossa ja kyyti on sen mukaista, meille on kaikki helppoa ja olemme epäihmisiä, koska meillä on varallisuutta. Voisimme kyllä kaikissa järjestöissä ja kokkareilla käydä, mutta koska emme halua elää pröystäilevästi, koemme itsemme niissä piireissä ulkopuoliseksi. Eli introvertteillen olemme keskenämme milloin missäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaat hengailee pankinjohtajien, yrityspomojen ja muiden toimareiden kanssa, sekä oman perheen, suvun ja ystävien kanssa. Eikä kukaan nolaa itseänsä puhumalla kokin tai assarin palkkaamisesta saati rahoistaan. Hauska tarina muulta osin.

Vierailija
4/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity johonkin veneilykerhoon, mitä isommat paatit kyseessä, sitä enemmän luultavasti on seteleitäkin taskussa.

Vierailija
5/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

WallStreetBets 

Vierailija
6/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä niin bullshit story että ei vaan voi uskoa.

Vierailija
7/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ole tarve puhua kun sitä on. Tunnen useamman miljonäärin ja lähestyn sitä itsekin, eikä koskaan missään puhuta rahasta.

Vierailija
8/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollista, jos on tyyliin joku lottovoittaja. Itse tehty raha ei tuota ongelmia.

Miksi rahasta pitäisi puhua? Palkkaa se kokki jos haluat. 

Vierailija
9/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livauta minulle 1 milj niin voidaan tavata joka viikko ja keskustella rahasta ja sijoittamisesta.

Vierailija
10/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tehnyt varallisuutesi juttelematta kenellekään niin kyllä sinä varmaan sen osaat käyttääkin juttelematta kenellekään. 

Vierailija
11/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vauva-palsta on oikea paikka. Täällä kaikilla on monen miljoonan varallisuus.

Vierailija
12/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 100 tonnia ja sama ikä. Itse tienattuja rahoja. 500e vuokra ja koen olevani varakas. Halpa vuokra, hyvät tulot ei palkkatyötä voi reissata ja tehdä vaikka mitä. 

Vierailija
13/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö veikkaus järjestä voittajien kokouksia? Entiedä saisiko sieltä vertaistukea jos todistaa ensin varallisuuden?

Vierailija
14/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:n asuinpaikkakunnalla ole rikkaiden yhdistystoimintaa tai juhlia? Dallasissa ja Dynastiassa vallasväki biletti hulppeissa juhlissa toistensa luona tai hotelleissa tai joissain mullta suljetuissa juhlatiloissa.

Vierailija
15/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan vaan.

Missä muodossa varallisuus on ap, onko se osakkeissa vai asunnoissa vai missä? Ehkä voisit ostaa varmuuden vuoksi vähän kultaakin, kun saat jo varmaan pääomatuloja tarpeeksi.

Miten olet rahat saanut? Jos työ on vaativaa ja aikaavievää, niin mikset palkkaisi kotiapulaista tai ostaisi siivousta ja noutoruokia. Jos se siis vapauttaa tekemään enemmän töitä ja tienaamaan lisää.

En suosittele kuluttamaan vain leveän elämäntyylin vuoksi, sillä lailla pääsee nopeasti eroon pääomastakin, historiassa on surullisia esimerkkejä. Eli mieluummin sijoita rahat mahdollisimman turvallisesti.

Vierailija
16/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livauta minulle 1 milj niin voidaan tavata joka viikko ja keskustella rahasta ja sijoittamisesta.

Veron jälkeen sinulle jää käteen 685 300 € eli olet keskiluokkaa.

Vierailija
17/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppani-sovellus, Vauvapalsta

Vierailija
18/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri tätä tarkoitin. Kiitos, kun todistitte pointtini täydellisesti oikeaksi. Heti kun yrittää keskustella aidosta ongelmasta, paikalle saapuu katkera ja kateellinen kuoro, jonka mielestä kaikki on "bullshittiä" tai "hauska tarina".

Teille 15 miljoonaa on ilmeisesti niin käsittämätön lottovoitto-fantasia, ettette voi kuvitella kenenkään sellaista omaisuutta itse tehneen ja ansainneen.

Onnea sinulle, jolla on 100 tonnia ja olet onnellinen. Hienoa, pidä siitä kiinni. Ehkä ymmärrät 14,9 miljoonaa myöhemmin, mistä puhun.

Turha täältä on näköjään vertaistukea hakea. Taidan googlata sen "private banking" -asiakkaiden golf-kerhon. Pitäkää hauskaa vuokrienne ja S-bonustenne kanssa.

Ap

Vierailija
19/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 100 tonnia ja sama ikä. Itse tienattuja rahoja. 500e vuokra ja koen olevani varakas. Halpa vuokra, hyvät tulot ei palkkatyötä voi reissata ja tehdä vaikka mitä. 

Sadan tuhannen omaisuudella ei eletä leveästi. Jos sen sijoittaa vaikka osakkeisiin nykyään keskimääräisellä 3% tuotolla, saa bruttona pääomatuloa 3000 euroa. Kun siitä ottaa pois pääomaveron ja jakaa kuukausitasolle, niin saat kuukaudessa käteen 170 euroa. Et maksa sillä edes puolia vuokrastasi.

Vierailija
20/135 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP miksi valehtelet internetissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä