Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyyden hyvät puolet

Vierailija
06.10.2025 |

Piristetään toisiamme ja jaetaan ajatuksia työttömyyden hyvistäkin puolista. Minä voin aloittaa: En tarvitse vaatteita paljon yhtään. Pari kotiasua riittää, hyvät ulkoiluvaatteet ja lenkkarit kyllä pitää olla. Vain parit housuja, musta leninki, muutama neule(takki). Parit kengät syksy/talveksi. 1 laukku. 1 takki. Aina samat korut. Samoin astioissa ja koko kodin tarpeissa. Vähän riittää, koti on siisti ja helppo pitää puhtaana. On aikaa siivota, käydä kaupassa. Etsin ale-tuotteita ja koostan niistä itse kokaten ateriat. On aikaa käydä ulkoilemassa ja kirjastossa. Neulon pieniä käsitöitä, katson telkkaria. Poltan halpoja tuikku-kynttilöitä.  Jos olisin töissä niin kaikki tämä käänteisesti sekä työmatkakulut ja oma ajan menettäminen.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse stressata jatkuvasta kiireestä, multitaskaamisesta, pilkunviilaamisesta, miljoonasta eri työtehtävästä eikä selän takana kyttäävästä esimiehestä ja pomosta. 

Vierailija
62/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nukkua puoleen päivään. Muuta hyvää ei työttömyydessä ole.

Mulle tulee päänsärky jos nukun liian pitkään. Töistä pois jäätyä kyllä tuli nukuttua paljon uupumus ja univelat pois, mutta se on jo mennyt ohi, joten ei sitä määrättömästi edes nukuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse stressata jatkuvasta kiireestä, multitaskaamisesta, pilkunviilaamisesta, miljoonasta eri työtehtävästä eikä selän takana kyttäävästä esimiehestä ja pomosta. 

Sen sijaan saa stressata siitä mitä on varaa syödä, millä maksaa vuokran/lainan, mitä vastata lapsille jotka haluis uuden lelun/takin/harrastuksen, mitä käy vanhana jos ei ikinä löydä töitä, millä maksaa lääkärikäynnit ja hajonneen pesukoneen jne jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi