~♥ TAMMENTERHOT viikonloppu ♥~
Kommentit (47)
Ehdinköhän kirjoitteleen ennen kuin pikkujäbä herää. Isompi on palannut viikonloppureissusta ja katselee nyt monstereita. Oli viihtynyt mummolassa niin hyvin, ettei ois meinannut lähtee kotiin ollenkaan. No, hyvä tietty niin päin että viihtyy. Ja tottahan siä kivaa on kun saa mummilta jakamatonta huomioo koko ajan.
Galluppivastauksia...
Oon ostellut nyt Liberoo, käytössä jo 8-14?kg koko, esikoisen aikana käytin Liberoo ja Pampersia vuorotellen, active fitit oli tosi hyviä, niihin siirryn tänkin kanssa. jotenkin ei viitsi kokeilla outoja merkkejä, jos ne sitten onkin ihan huonoja ja jää käyttämättä. Muumivaippoja oli ekalla joskus ja ne ei kyllä ollut hyviä.
Hiukset pysyy päässä edelleen. Just tuossa eilen meinasin että tarttee leikkauttaa taas hiuksia kun ne kasvaa aina hurjaa vauhtia ja vois olla vähän vilposempi lyhyemmällä tukalla kun kesäkin lähestyy.
Jaaha, vauva heräs..palailen
olihan se mun parhaimpia ystäviä ollut,mut nyt hänkin on mennyt pois,mutta ajan kanssa tästä kyllä pääsee yli..
ja tein tänää uuden testin ja siihen tuli kuin tulikin 2 viivaa!!eli mä oon RASKAANA!!aivan ihana tunne,toivottavasti vauva pysyy menossa mukana:)mut nyt täytyy taas mennä kun tytöt haluu ruokaa..
mansemamma ja Jasmin 10.01.07
jäi juttu kesken kun jäbä heräs. Nyt isompi nukkuu ja pikkunen on maitohuikilla, koitan nyt yhellä kädellä saada kirjotettua.
Ekana jälleen kerran onnea Mansemammalle! Koska se laskettu aika sitten on?
Sain illalla viimein pestyä pojan huoneen ikkunat, nyt on enää makkarista pesemättä. Täytyy aina tehdä nää isommat hommat erissä, kun tuohonkin projektiin menee niin tuhottomasti aikaa. Millä muuten ois kaikista kätevin pestä sälekaihtimet. Ihan rätillä oon pyyhkinyt, mutta se on niin hidasta hommaa. Varsinkin tuuletusikkunoiden kaihtimet on aina niin pölyset, että oon ne pessyt aina ikkunanpesun yhteydessä. Éns viikolla riittääkin hommaa, kun viikonloppuna juhlitaan isomman 4v. pippaloita. Ensin mietin, että ottaisko valmiin kakun leipomosta, mutta taidan sittenkin tehdä itse.
Äitienpäivägalluppiin jäi vastaamatta, musta on ihana saada pojan tekemä kortti, ne on niin suloisia noitten pienten askartelut. Ja toivon saavani tälläkin kertaa mehut ja kakut sänkyyn, se riittäisi hyvin, mutta yleensä mies jotain ostaa. Sain aivan iki-ihanan lahjan toisena äitienpäivänäni, kultaisen sydänmedaljongin ketjussa ja siellä sisällä oli pojan kuva ja toisella puolella teksti..maailman parhaimmalle äidille.
Täytyis lisätä nyt tän pienemmänkin kuva, kun siihen kaksi kuvaa menee. Se on aivan ihana koru ja pidänkin sitä jatkuvasti.
No ei kai mulla muuta ollut, täytyy mennä suihkuun ja taidan suihkutella tän babyn kans, se kun niin kovasti tykkää siittä.
Kuinkas moni on harrastaa vauvahierontaa? Mää oon koittanut tätä jäbää hieroo, mutta sillä on niin kova hosuminen aina päällä ettei tahdo onnistua. Sillai paremmin, että se on mahallaan ja hieron selkäpuolelta ja jalkapohjia.
Nyt ei muuta kuin hyvät yöt!
Taisi se tiheän imun kausi vihdoin loppua, ainakin viime yö pärjättiin yhdellä syönnillä ja tänään on taas nukuttu päikkäreitä tosi hyvin. Ja tuttikin kelpaa taas. Eihän se korvike tietenkään mitään myrkkyä ole, mut ihan kiva kun pärjätään ilmankin :)
VAIPPAG: Totesin aikanaan jo esikon kanssa parhaiksi Pampersin Active Fitit, joten niillä mennään J:n kanssakin, käytössä koko 3. Eihän ne kyllä halvimmasta päästä ole.
KAKKAG: Paljon tulee ja usein :) Siis monta kertaa päivässä ja silti voi tulla yhdet niskaversiotkin. Aikas sulavaa tuo rintamaito...
PUKEMISG: Meillä on ehkä maailman kuumimmat vaunut (Brio Kombi), joten ihan sama miten paljon tai vähän on päällä, niin hikisenä herätään. Useimmiten käytän sitä äp-pakkauksen kevytpukua ja kypärämyssyä, makuupussi sitten tarpeen mukaan auki tai kiinni.
Mitähän vielä, harva pää niin ei muista... ai niin, HIUSTEN LÄHTÖ: ihan muutama päivä sit alkoi kato, onneks ne sit kasvaa takaisinkin, mut onhan se ällöä kun hiuksia on ihan joka paikassa :(
Mansemammalle vielä onnea uudemman kerran!!
ariella ja j tasan 3 kk
Viime yönä sitten poika heräs useampaan kertaan syömään, onneks eka pätkä sentaan oli vajaa 5h. Sen jälkeen parin tunnin välein ja seiskan jälkeen valvoi tunnin. Tietysti keskimmäinen lapsonen heräs ennen kaheksaa, joten en saanut enää nukkua. Unta olis kyllä riittänyt. Nyt täällä silmät ristissä. Pojalla taitaa alkaa tiehän imun kausi..onhan tuo 3kk ikä just saavutettu...saas nähä.
Tänään olis T:n 3kk neuvola tuossa iltapäivällä. Jännää taas nähä kuinka paljon ollaan kasvettu pelkällä rintamaidolla. Pituutta kun on tullut 5,5cm/kk, hurja tahti. 68cm vaatteet ovat just sopivia ja oon käyttänyt jopa 74cm. En siis vielkään oo aloittanut kiinteitä/vellejä, vaikka pohdinkin tuossa vellien aloittamista aikaisemmin.
PUKEUTUMISG: Nyt kun on ollut tosi lämpimiä päiviä täällä Oulun korkeudellakin, niin oon laittanut pojalle välikausipuvun päälle. Alla on body ja sukkahousut ja collegehousut. Kypärälakki ja puuvillapipo, fleecetumput ja villasukat ja äippämakuupussissa nukkuu. Hyvin tarkenee, joskus saattaa olla jopa vähän hikinen..
Mansemammalle onnittelut plussasta! Kyllä täytyy nostaa hattua, et jaksat 2 lasta samalle vuodelle! Minä en jaksais....
Nyt täytyy mennä pukemaan lapset päivävaatteisiin ja itsenikin. Meillä nää aamut vierähtää näinkin joskus.......T oli taas täs samalla rinnalla. En kait muuten kerkeis koneelle..
mellum ja T 3kk 2pvää
Mies on peleissä, tulee varmaa pian. Sit pitäis ruokaa tehdä, et sais nälkäinen pelaaja mahan täyteen heti kotiin tullessaan.
_äityli_ : Juu me siis asutaan Hyvinkäällä... Ja teen keikkaa noihin vanhainkoteihin täällä :) Meillekin lähetettiin se hepatiitti rokote kutsu, mutta en siihen halunnut osallistua, kun kuitenkin osallistuttiin jo tohon rota virukseen... Ootkos sä Hyvinkäällä töissä ollut ennen ä-lomalle jäämistäs??
no nyt vois pikkuhiljaa lähtee kohti tota keittiöö, vähän kokkaileen :)
Hyvää aurinkoista sunnuntaita :)
myrtti- ja Ronja