Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus pahoinvointi

Vierailija
25.12.2023 |

Onko muilla pahoinvointia kun on oikein väsynyt ja ahdistunut? Ei maita ruoka, väkisin pitää jotain syödä.

t.väsynyt,ahdistaa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ehdottomasti. Yritä nukkua ja sitten uudelleen syödä. Lääkäriin pienellä kynnyksellä ja lääkkeitä kannattaa kokeilla jos ei mene ohi!

Vierailija
2/16 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoiko joku pahasti vai mikä sua ahdistaa? Fiksu miettisi ensin sitä ennen kuin ryntäisi pillerikaupoille. Ei ne pillerit tai terapia poista sitä ahdistuksen juurisyytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mennyt joskus jopa siihen pisteeseen, että aamulla oksentelin. Toisaalta se helpotti vähän ahdistavaa oloa.

Vierailija
4/16 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ahdistus johtuu jotenkin aivojen ja hermoston toiminnasta. Toki lapsuuden kaltoinkohtelu on edesauttanut hermoston toiminnan häiriöitymistä, mutta myös geneettinen alttius on, suvussa paljon mielenterveysongelmia. Olen onnistunut parhaimmillaan olemaan parikin  vuotta ilman lääkkeitä, mutta sitten ne on pakko taas aloittaa kun ahdistus vie sänkypotilaaksi joka vain pelkää 24/7. Lääkitys pienellä annoksella palauttaa olon sellaiseksi, että pystyy toimimaan; syömään, nukkumaan, lähtemään kotoa. 

Tästä vuosikymmenien kokemus, joten turha tulla tietämättömien pätemään ja besserwisseröimään. 

Vierailija
5/16 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä mitkä lääkkeet on auttanut ahdistukseen?

Vierailija
6/16 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ssri ja snri -lääkkeet on auttanut itsellä riittävästi. Eivät toki heti auta, vaan pari viikkoa ainakin pitää syödä että alkaa vaikuttaa. Jos tilanne paha ja akuutti niin lääkäri voi määrätä siksi aikaa ihan rauhoittavia, että selviää sinne asti. Tsemppiä.

Vierailija
7/16 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ssri yms lääkkeet ei sovi? Itselleni käy vain opamox mitä en haluaisi käyttää.

Vierailija
8/16 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei sovi mitkään niistä? Niitä on tosi monia erilaisia ja jos yksi ei sovi niin toinen saattaa sopia. Niille on myös vaihtoehtoja, mutta en ole lääkäri joten en sen tarkemmin tiedä. Kannattaa varata aika terveyskeskukseen tai jos on varaa niin yksityiselle ja sitä kautta lähteä selvittelemään.

Vierailija
9/16 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ahdistus johtuu jotenkin aivojen ja hermoston toiminnasta. Toki lapsuuden kaltoinkohtelu on edesauttanut hermoston toiminnan häiriöitymistä, mutta myös geneettinen alttius on, suvussa paljon mielenterveysongelmia. Olen onnistunut parhaimmillaan olemaan parikin  vuotta ilman lääkkeitä, mutta sitten ne on pakko taas aloittaa kun ahdistus vie sänkypotilaaksi joka vain pelkää 24/7. Lääkitys pienellä annoksella palauttaa olon sellaiseksi, että pystyy toimimaan; syömään, nukkumaan, lähtemään kotoa. 

Tästä vuosikymmenien kokemus, joten turha tulla tietämättömien pätemään ja besserwisseröimään. 

Mikä lääke sinulla toimii? 

Vierailija
10/16 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä toimii? Olisi kiva kuulla.t.opamox mummo

Vierailija
11/16 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on essitalopraami auttanut ahdistukseen todella paljon. Jotkut onnekkaat eivät ymmärrä miltä ahdistus pahimmillaan tuntuu ja siten ei ymmärrä lääkityksen tarpeellisuutta joillekin.

Vierailija
12/16 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
13/16 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puprobbion.. Piti syödä 2 kk ennen kun alkoi auttamaan.. Nyt ainakin se  ahdistus on poissa. 

Vierailija
14/16 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on essitalopraami auttanut ahdistukseen todella paljon. Jotkut onnekkaat eivät ymmärrä miltä ahdistus pahimmillaan tuntuu ja siten ei ymmärrä lääkityksen tarpeellisuutta joillekin.

Eipä sitä voi ymmärtää, jos ei ole itse kokenut. Vähän kuin olisi kauhuelokuvassa itse mukana. Joka asia ahdistaa ja pelottaa. 

Vierailija
15/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ei voi tajuta ketkä ei ole oikeaa ahdistusta kokeneet. Typerää irvailla ,kyse vakavasta asiasta.

Vierailija
16/16 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus, masennus tosi kurjaa. Ei osaa iloita edes kesästä mikä aina ollut niin mieleistä. Nyt en näe valoa tunnelin päässä😞opamox käytössä unettomuuteen, myös imovanea pakko käyttää että saa edes vähän nukuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi