Miksi jotkut naiset vastustavat, jos mies seurustelee paljon nuoremman naisen kanssa?
Jokaisella täysi-ikäisellä on oikeus sopia suhteensa vapaasti. Kaikki perustuu täysi-ikäisten aikuisten suostumukseen.
Missä on siis ongelma jos esim 40v seurustelee 20v+ ikäisen kanssa?
Kumpikin on vapaaehtoisesti suhteessa. Ei ole pakotettu ketään. Kumpikin voi lähteä milloin tahansa. Jos tekevät virheen kumppanivalinnassa, se on heidän asiansa. He eroavat ja se on siinä. Ei kuulu muille.
Tuleeko joillekin pelko, että nuoremmat naiset vievät oman miehen?
Tuleeko joillekin huono itsetunto ja kateus, kun tajuaa, ettei itse ole nuori?
Kertokaa järkiperäinen syy vastustaa aikuisten ihmisten oikeutta elää suostumuksellisessa suhteessa? Kun eihän kukaan muu voi edes siitä päätää joten sitä oudompaa on öyhöttää?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siksi, että ne vanhemmat naiset ovat itse olleet nuorempana samassa tilanteessa ja siksi haluavat suojella nuorempia naisia. 20-vuotiaan ja yli 30-vuotiaan parisuhde ei vaan voi olla tasavertainen ihmissuhde jo senkään vuoksi, ettei sen 20-vuotiaan aivot, persoonallisuus yms ole vielä täysin kehittyneet.
Väitän myös, että kukaan 20-vuotias ei haluaisi suhdetta esim.40-vuotiaan kanssa, jos hän olisi ihan kunnossa psyykkisesti.
Aika törkeä väite. Jos sinun aivosi eivät olleet kehittyneet parikymppisenä (jos ovat vieläkään, en tiedä kuinka vanha harppu olet) niin kaikilla ei ole niin onneton tilanne.
Aina sama kuvio.. kun ei saa ikäistään naista, pitää selittää että vanhemmat naiset on vaan katkeria.. ehkä kannattaisi miettiä, miksi ne sua karttaa. Kaikki kritiikki ei ole kateutta, vaikka se sattuisi osumaan omaan egoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuorta on helppo manipuloida
Se ei ole silloin parisuhde vaan hyväksikäyttöä.
Nyt puhuttiin aikuisista ihmistä jotka rakastavat toisiaan aidosti.
Mies ei voi rakastaa oikeasti.
Nuorella on oikeus elää nuoruttaan, eikä olla jonkun setämiehen hyväksikäyttämänä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorella on oikeus elää nuoruttaan, eikä olla jonkun setämiehen hyväksikäyttämänä.
Jos se setämies on sinun aviomiehesi, niin ymmärrän ajatusmallisi. On myös terveitä suhteita, jotka eivät kuulu sinulle pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos nyt ap vaan lopettaisi sen jankkauksen ja jo tajuaisi ihan tilastojenkin perusteella ettei ole 40-vuotiaana mitään toivekamaa parisuhteeseen nuorille parikymppisille naisille. Harhaista.
Nyt ei ole kyse siitä mitä tilastot sanoo, vaan siitä, että kun sellaisia naisia ja miehiä on olemassa jotka haluavat elää ikäerolla --> miksi heidän ei anneta olla rauhassa?
Miksi toisten onnellisuus herättää niin kovaa triggeröintiä?
Sinä lienet ainoa, kuka tässä on triggeröitynyt, ja provosoit lähinnä itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Me naiset olemme olleet 20-vuotiaita, joten tiedämme, mitä nuori nainen ajattelee vanhasta miehestä. Eikä se, ikävä kyllä, ole mitään hyvää. Sinä olet vanha mies, joten et voi arvioida naisten ajatuksia. Siksipä emme usko haaveisiisi, että nuori nainen haluaisi todella sinua.
Myös miehet ovat olleet parikymppisiä. Mitä he ajattelevat vanhemmista naisista? Etsivätkö he lähtökohtaisesti yli viisitoista vuotta vanhempaa seuraa?
Ihan sama.
Toiset naiset joutuu tyytymään vanhempiin miehiin syystä tai toisesta. Sitten leikitään kotia paappan kanssa.
Olen reilu parikymppinen nainen. Eksäni oli minua +10v vanhempi. Eron jälkeen yritin deittailla minua 2-4vanhempia miehiä, mutta en vain ihastunut heihin, en pystynyt rennosti olla heidän seurassaan, en pystynyt avoimesti keskustelemaan enkä kokenut tulevani ymmärretyksi. Nyt olen taas ihastunut +10v vanhempaan fwb:hen :(
Olen nätti ja fiksu. Mt-ongelmia minulla kyllä on, mutta ei mitään todellisuudentajuun vaikuttavia.
En voi mieltymyksilline mitään, mutta tiedän tämän vaikuttavan jälleen negatiivisesti sosiaalisen elämääni, koska ikäiseni naiset eivät ymmärrä mieltymyksiäni :(
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama.
Toiset naiset joutuu tyytymään vanhempiin miehiin syystä tai toisesta. Sitten leikitään kotia paappan kanssa.
Tyytyy?
Eihän kukaan pakota olemaan kenenkään kanssa.
Jokainen on suhteessa omasta valinnastaan.
Melkoista uhriutumista jos muka "joutuu tyytyä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toisinpäin, olen vähän yli 50 v, mies 7 v nuorempi. Ei seurustella ainakaan vielä, mutta toivottavasti joskus. Tutustumisasteella vasta, mutta tuntuu molemmista äärettömän hyvältä.
Ikäero on sitä pienempi juttu, mitä vanhempi se nuorempi osapuoli on. 40v ja 65v ovat elämäntilanteissaan ja -kokemuksissaan paljon keskimääräisesti lähempänä kuin 20v ja 45v.
Mistä sinä sen voit tietää?
Palstalla on näitä "paremmintietäjiä" paljonkin. Tietävät kaikkien maailman miesten ja naisten parisuhdepreferenssit ja tietävät jo etukäteen että miksi aikuisten ihmisten suhde on "hyväksikäyttöä" ym ym 😂
Kun on tuollaiset ennustajan taidot, kannattaisi harkita töitä sirkuksesta.
Miksi jotkut ihmiset tekevät tällaisia typeriä aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
no onhan se säälittävää ja kertoo paljon miehestä. Ei nelikymppisellä ja parikymppisellä ole mitään yhteistä. Tosin tilastollisesti erittäin harvinaista, jos naisella ei ole mt-ongelmia tai jotain isäongelmia taustalla. Ei ketään hirveästi kiinnosta mitä joku yksityinen henkilö tekee, mutta on jotenkin säälittävää et osa kommentoijista väittää nuorten naisten haluavan 10-20 vuotta vanhempia miehiä parisuhteeseen ja nää äijät kuvittelee olevansa jotain oikein haluttua tavaraa samalla haukkuen omanikäisiä naisia, vaikka reaalimaailma kyllä kertoo jotain ihan muuta.
Hahahahaa. Vanhan naisen copetus. Kyllä mulla on enemmän yhteistä 20v. kuin 40v. naisen kanssa. 40v. naisella on pelkästään vakavia mielenterveysongelmia, kohtuuttomia vaatimuksia ja suuret luulot itsestään.
M41
Inte så mycket som ett svar på frågan. Är någon överraskad?
No ihan siksi, kun minulla on omia jo aikuisia, mutta nuoria tyttäriä. Kyllä olisi kamalaa saada itseni ikäinen vävy. Olisin huolissani, mihin tytär joutuu vuodien saatossa. Pian puolison sairauksia, kunnon heikkenemistä, ei, en toivo tyttärilleni sellaista elämää!
Mistä sinä sen voit tietää?