Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetelkaa paikkoja missä nainen saa elää rauhassa ilman seksuaalista ahdistelua

Vierailija
05.10.2025 |

- oma koti yksin asuessa

- nunnaluostari

- naisten sali

Muita, mitä?

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sitä. Huumorilla mennään ja ollu myös miesvaltaisilla aloilla ja ehkä jatkossa myös. Tulen heidän kanssa paremmi toimeen kuin niuhojen naisten jotka jauhaa jotai me too höpötystä kaiket päivät. Jos ottaisin kaiken nii vakavasti oli ollu puoli Suomea jo 90-luvulla oikeudessa. Voi että näitä nykynaisia. 

Ihanaa, että olet löytänyt keinon selvitä miesvaltaisilla aloilla  mukautumalla kaikkeen ja kutsumalla häirintää huumoriksi. Kaikki eivät siihen pysty, eikä onneksi tarvitsekaan. Nykyään monet valitsevat mieluummin itsearvostuksen kuin hyväksynnän hinnalla millä hyvänsä. Mutta kukin tavallaan

Vierailija
162/168 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tämä jatkuva ahdistelu jota nykyään kaikki kokevat? En ymmärrä. Minua on ahdisteltu kerran mutta miehet ovat muuten lähestyneet ja olen osannut pyytää heitä poistumaan.

"Koska minua ei ole ahdisteltu, en usko muidenkaan kokevan ahdistelua".

"koska minua on ahdistelu, uskon että kaikkia muitakin ahdistellaan jatkuvasti koska en halua miettiä mikä minussa kannustaa ahdisteluun"

Korjasin sen sulle. 

Sinusta ahdistelu on siis uhrin vika? Ok. Se kertoo paljon sinusta, eikä mitään positiivista.

On ihan oma tulkintasi että syiden etsiminen on syyllistämistä. Minä haluaisin nimetä syyt jotta niitä voisi VÄLTTÄÄ ne jotka ei halua ahdistelua. Sinä et halua välttää ahdistelua, sinä haluat itkeä vääääähhhhh vääääähhhhh vääääähhhhh. 

Idiootti, toivottavasti saat kokea kaiken maailman ahdistelun tuolla asenteella. Hitto että ihan hävettää olla samaa sukupuolta teidän ikuisten itkevien uhrien kanssa. 

Tämä viesti on vihamielinen, alentava ja täynnä syytöksiä, jotka eivät perustu aitoon haluun ymmärtää tai keskustella, vaan pyrkivät pilkkaamaan, provosoimaan ja mitätöimään. Tyyli on henkilöön käyvä, ja se sisältää jopa vihjailevaa väkivallan ja häirinnän normalisointia, mikä tekee siitä vakavamman. Tämän viestin kirjoittajan pitäisi hakea itselleen välittömästi apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on ahdisteltu kaksi kertaa elämässäni. 90-luvun alussa känninen poika pysäytteli aamuyöllä. Fiksu kaverinsa käski antaa olla.

Toinen oli 90-luvun lopulla Italiassa. Joku yritti ruuhkabussissa tunkea munaansa naamaani. Juoksi karkuun kun nousin seisomaan.

Ei mitään traumoja kummastakaan. Miten teitä muita jatkuvasti ahdistellaan?

En aio kuvailla tilanteita sairaiden setämiesten fantasiatarpeisiin.

Vierailija
164/168 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä saan olla rauhassa maaseudulla kun käyn kaupassa yms. Ihan normaali ksnssakäyminen toimii täälä ja en oo ikinä kokenut ahdistelua. 

Mikä sinusta on ahdistelua? Onko siellä mis asut aina joku kii hanurissa vai millane luokitellaan ahdisteluksi!? 

Se, että sinä et ole kokenut ahdistelua on hieno asia,  mutta se ei tee muiden kokemuksista olemattomia. Ahdistelu ei tarkoita, että joku olisi kirjaimellisesti 'kiinni hanurissa' 24/7. Se voi olla jatkuvaa seksuaalista kommentointia, tuijotusta, vihjailevia eleitä, fyysistä koskemattomuuden rikkomista tai tilannetta, jossa sanotaan ei, mutta sitä ei oteta todesta.

Jos et ole kohdannut sitä, hienoa , mutta ehkä sen sijaan että epäilet toisten kertomuksia, voisit vain uskoa, että kaikki eivät elä samassa kuplassa. Kyse ei ole yleistämisestä, vaan siitä, että nämä kokemukset ovat monille arkipäivää.

Vierailija
165/168 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope Salmisen makkarissa kossupullon jälkeen.

Eikö Roope Salminen riisunut jonkun bileissä sammuneen naisen ja oli jo halailemassa sitä, kunnes naisen kaveri tuli väliin ja heitti Roopen ulos?

Vierailija
166/168 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afganistanissa. Kokovartalosäkissä.

Vierailija
167/168 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uurnassa.

Ruumishuoneella ja arkussa on vielä pikkusauma että joku vähintään käsikaasua antaa .

Kuinka moni on laitettu elävänä uurnaan?

Noin 6 miljoonaa.

Vierailija
168/168 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uurnassa.

Ruumishuoneella ja arkussa on vielä pikkusauma että joku vähintään käsikaasua antaa .

Kuinka moni on laitettu elävänä uurnaan?

Noin 6 miljoonaa.

lähde?

aika iso pitää olla uurnan olla että siihen mahtuu elävänä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä