Mies oli säästänyt rahaa 2000€ TV:tä varten, vaikka muutakin rahareikiä olisi
Esim. olen jo kauan halunnut, että ostettaisiin uusi astiasto ja sohva. Itselläni ei ole mahdollisuuksia säästää kun olen työperäisen stressin jäljiltä työkyvytön tällä hetkellä. Mies sen sijaan tienaa ihan hyvin. No nyt hän osti sitten itselleen kalliin TV:n ja rahaa ei ole enää kuulemma kalliiseen sohvaan. Voiko parisuhteessa elää noin?
Kommentit (40)
Osta astiasto ja sohva kierrätyskeskuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, luteet!!!
Tämän on pakko olla provo. Jos olet työtön niin ei silloin mitään sohvia ja astiastoja osteta. Mies käy töissä ja saa ostaa mitä haluaa omilla rahoillaan ja tv on ihan hyvä ostos mielestäni. Olen nainen ja meillä on miehen kanssa aina ollut omat rahat. Nykyään tienaan enemmän kuin mies ja olen aiheesta ylpeä. Kukaan ei pääse sanomaan että eläisin kenenkään siivellä. Tv ostettiin niin että mies olisi halunnut hieman edullisemman oisko ollut 699e maksavan tarjoustuotteen. Lähdin mukaan kauppaan ja katsoin että vieressä oli tonnilla paljon parempi joten maksoin loppusumman.
Vierailija kirjoitti:
Aika huono. Laadukkaan telkun saa alle tonnilla.
Saa jos ostaa oledin.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten saa.
Loogisesti jos ostetaan televisio niin seuraavaksi ostetaan sohva ettei tarvitse lattialla tai kovilla tuoleilla istuskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, luteet!!!
Juu sohvassa voi olla, astiaston voi hyvin ostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten saa.
Kyllä saa.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä saa. Kiinalaisessa tlc ihan hyvä laatu mutta kun tuumakoko kasvaa. Phillips, LG, Sony ainakin kalliita jos vaikka 75" pitäis olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten saa.
Ihan hyvän saa.
Laadukasta ei.
Mitä sinä tuot pöytään, paitsi reikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sokea vai etkö vain ymmärrä lukemaasi?
AP haluaisi tuoda pöydälle astiaston!
Mitä sä sillä astiastolla teet? Mikä vika vanhassa? Ikeasta saa viidellä kympillä astiaston.
Paska miesvihaajan keksimä satu taas kerran.
Voi Veeti parka. Olet varmaan todella uupunut tämän paskatrollauksen tiimoilta. Otapa vaikka äkkilähtö Kroatiaan. Ai niin, ei sitä yleistuella makseta.
Palstapeikko larppaa taas naista. Yritä edes, nuo sinun aloitukset on luokattoman huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sokea vai etkö vain ymmärrä lukemaasi?
AP haluaisi tuoda pöydälle astiaston!
AP haluaa kaiken toisen rahoilla. Itse ei tuo mitään reikää kummallisempaa suhteeseen.