Mikä idea siinä pienessä matkalaukussa jonka voi ottaa lentokoneessa matkustamoon mukaan?
Kommentit (85)
En ole eläissäni nähnyt ketään yöpuvussaan lennolla😂
Lennän usein pelkillä käsimatkatavaroilla, jopa kuukauden reissulle lämpimään kun vuokraan asunnon, jossa pesukone. Pakkaan siis laukkuihin vaatteita ja muita tarpeellisia tavaroita.
Kaiken mitä tarvitsin viikon reissuun. Ei ruumaan menevää laukkua ollenkaan. 😌
Vierailija kirjoitti:
Nyt enymmärrä keitän teetä ,, itselleni.
Keitä vaan. Minä keitän nyt kahvit.
Superlight ja light liput Finnaisrilla halvempia kuin jos olisi tuumaan meneviä matkatavaroita.
Muutaman päivän kaupunkireisulle riittää ihan hyvin. Vaikka pakkais reppuun kaikki tavarat.
Vierailija kirjoitti:
Superlight ja light liput Finnaisrilla halvempia kuin jos olisi tuumaan meneviä matkatavaroita.
Muutaman päivän kaupunkireisulle riittää ihan hyvin. Vaikka pakkais reppuun kaikki tavarat.
Totta.
Me ostetaan yleensä tuo halvin lippu ja yhdelle iso laukku erikseen mukaan käsimtkatavaroiden lisäksi. Sinne saadaan hyvin mahtumaan meidän 6 hengen perheen tavarat. Turhaa ostaa kaikille lippu, jossa ruumaan menevä laukku kun ei sellaisia kuitenkaan kaikille tulisi.
-neljän äiti
Vierailija kirjoitti:
Pikkulaukkuun voi pakata yöpuvun mukaan jos on yölento.
Yölennollahan yöpuku on pakollinen, samoin tohvelit vessassa käyntiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin aamutakki ja oma tyyny, sekä peitto.
Minä otin ainakin viikon Kreikan matkoille matkalaukun ja olkalaukun.Matkalaukussa oli lisäksi käsilaukku.Viron matkoilla riittää reppu.
Matkalaukku on keskikokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin viikon matkalle ihan riittävä.
Ehkä sinulle, mutta ei kaikille.
Olen nykyisin tehnyt viikon matkoja pelkillä käsimatkatavaroilla. Jos on myös iso laukku mukana, on tärkeätä ajatella, että se voi joutua hukkaan. Siksi ainakain kaikki tarpeelliset lääkkeet, joita muutenkin otan muutaman päivän ylimääräisen annoksen mahdollisten viivästymisten vuoksi. Auton- ja kotiavaimia ei myöskään kannata laittaa matkatavaroihin, vaan laukkuun. Kännykkä tai tietokone ja laturi. Arvokkaammat korut jätän aina kotiin
Reseptilääkkeet, apteekin todistukset, laturit ! Takaisin tullessa tuliaisia.
Esim vaatteet, kengät, hygieniatavarat yms n 3-7pvn reissulle.
Matkustan kevyesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakollinen 😂 Mitääh. Ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin aamutakki ja oma tyyny, sekä peitto.
Älä unohda yömyssyä, unimaskia, kuumavesipulloa ja uninallea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt enymmärrä keitän teetä ,, itselleni.
Keitä vaan. Minä keitän nyt kahvit.
0,5 litran vedenkeitin on kulkenut myös pikkurepussa, silloin kun hotellissa ei ole vedenkeitintä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sisältää toilet-laukku joka mukana pienessä matkalaukussa?
Mulla ainakin hammasharjan ja -tahnan ja meikit.
LIsäksi kasvovoide, meikinpoistoaine, aurinkovoide, muotovaahto
No kyllä nyt esim. 6h lennolle tabletti ja kuulokkeet tai kirja, pientä evästä ja juotavaa, lapsille värityskirjat ja kyniä, kevyet vaihtovaatteet lapsille. Lisäksi puhelin, lompakko ym. Hiukan lääkkeitä, yleensä myös pieni meikkipussukka mukana tarpeineen (meikit, hiusharja, savetit ym)