Mitä järkeä on 45-vuotiaan miehen alkaa parisuhteeseen 45-vuotiaan naisen kanssa? Tuo nainen ei ole enää hedelmällisessä iässä
Kun taas mies on todennäköisesti uransa huipulla, varakas, hedelmällinen...Täydellinen lähtökohta perheenperustamiseen...Mutta miten se onnistuu 45-vuotiaan naisen kanssa?
Eikö tuon miehen kannata suunnata katse 25-37-vuotiaisiin naisiin?
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, se on palstan pierufetisisti taas valloillaan. Vieläkö aasialaismuijan perse pyörii keittiössä?
Keittiössä ja sängyssä koska on aito ja oikea NAINEN.
Miten aidolla ja oikealla NAISELLA on tuollainen huonokäytöksinen pervomies?
Pervo, noh, ennen kaikkea panomies. Naiset tykkää kun mies on hiukan pervo.
Mä en tiedä yhtään naista joka kiihottuisi pierujutuista. Hyvä jos olet löytänyt sen ainoan. Jokaiselle tosiaan on joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rikas viisikymppinen hopeakettu ja etsin (ja saan!) noin 20-25 v. naaraan siemennettäväkseni, ja lapsen sitten omaisuuteni perijäksi. Ette vaihdevuosiakat voi mitään!
Kuka sua nyt sitten haluaisi? Joku on pielessä, kun olet vieläkin sinkku.
Joku? Kuka? Sinä?
Vai jokin ...
Oot 15v myöhässä ja liian vanha isäksi.
Ette te incelit saa edes vanhoja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ja parikymppiselle miehelleni on syntymässä vuodenvaihteessa lapsi. Toivottavasti ehditään tehdä vielä toinen ainakin.
N45
Takuulla Yön Timo eli neggeremarakatti. Syntyy tasokas lapsi ... hahahahahhaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rikas viisikymppinen hopeakettu ja etsin (ja saan!) noin 20-25 v. naaraan siemennettäväkseni, ja lapsen sitten omaisuuteni perijäksi. Ette vaihdevuosiakat voi mitään!
Eihän sua ole tähänkään asti kukaan nainen halunnut lapsensa isäksi, joten miksi kuvittelet nuorten naisten nyt juoksevan sun perässä? Sähän vaan vanhennut ja vanhennut koko ajan. Miksi ihmeessä nuori nainen ottaisi sinut nuoremman sijaan? Papan lastensa isäksi, kun saisi siihen hommaan viriilin nuoren miehen.
olen seikkaillut, kerännyt ison omaisuuden ja siittänyt monia naisia, mutta en ole halunnut vakiintua. Nyt tunnustan tekemäni lapsen ja annan suuren omaisuuteni hänelle. Vtuttaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei parikymppisiä kiinnosta yli 40-vuotiaat. Ihan turha elätellä toiveita. Aikamoinen mies olisi saanut olla, jos edes 35 -vuotiaana olisin kiinnostunut yli 10 vuotta vanhemmasta mielestä. 5 vuotta on vielä tavanomainen ikäero. 10 vuotta jo tuntuu.
Miksi on turha elätellä toiveita asiasta, jota tapahtuu kaiken aikaa? Eihän tuossa ole mitään tolkkua. Parikymppisiä (20-29-v) naisia on jopa naimisissa nelikymppisten miesten kanssa.
No ei tapahdu. Ihan tutkimusten mukaan Suomessa parisuhteissa tyypillinen ikäero on pari vuotta. Ihmiset nyt vaan tykkää pariutua samanikäisten kanssa. Onhan niitä isompia ikäeroja toki, mutta ei niin paljon kuin kuvitellaan.
"Keskimäärin suomalainen avioliitto on sellainen, että mies on vaimoaan kaksi vuotta vanhempi. Vain viidellä prosentilla pariskunnista on yli 10 vu
Kaikissa suhteissa on päättymisen todennäköisyys (lähes) tasan 100 %.
Tästä ainoa poikkeus on jos pariskunta kuolee esim. onnettomuudessa täsmälleen samalla hetkellä.
Ero on vain suhteen päättyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sua ole tähänkään asti kukaan nainen halunnut lapsensa isäksi, joten miksi kuvittelet nuorten naisten nyt juoksevan sun perässä? Sähän vaan vanhennut ja vanhennut koko ajan. Miksi ihmeessä nuori nainen ottaisi sinut nuoremman sijaan? Papan lastensa isäksi, kun saisi siihen hommaan viriilin nuoren miehen.
olen seikkaillut, kerännyt ison omaisuuden ja siittänyt monia naisia, mutta en ole halunnut vakiintua. Nyt tunnustan tekemäni lapsen ja annan suuren omaisuuteni hänelle. Vtuttaako?
Varmaan niitä sun muita sinne tänne siittelemiäsi pentuja vituttaa? Miksi ketään muuta vituttaisi, omapa on elämäsi? -eri
Oon 46v mies ja mulla on jo kolme lasta eli oikein hyvin kelpaa saman ikäinen daami.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten paneskelisimme muuten vain.
Eikös naisella tuo menopaussi aiheutta saharan kuivuuden? Miten siinä sitten paneskellaan?
Luonnonliukkailla mennään, kun mies kiinnostaa.
N59
Ööh, kyllä nyt google kertoo eri tavalla 😅😅
No Google nyt on Google. Ei KI myöskään aina ole oikeassa. Vaivauduin tänne kertomaan, miten tilanne voi luonnollisesti olla. Menopaussi kaukana takana, ilman hormoneja (en saanut, riskipotilas). Nuorempi kumppani, ihmetteli kyllä, mutta ei me olla liukkareita tarvittu. Kaipa nämä kelit voi joskus loppua kuin seinään, mutta nyt ei mitään merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen olisi kannattanut lisääntyä vuosia aiemmin. Hyvin harva tulee ensimmäistä kertaa isäksi 45-vuotiaana.
Ja harvan nuoren naisen katse kohdistuu 45-vuotiaaseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niitä sun muita sinne tänne siittelemiäsi pentuja vituttaa? Mik
Ehkä säälittävin tarina pitkiin aikoihin. Ajattelit että joku olisi kateellinen elämällesi. Myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikeasti siittänyt, niin sittenhän sinulla on paljon lapsia.
Ei 45 yleensä halua lapsia vaan Naista