Mitä järkeä on 45-vuotiaan miehen alkaa parisuhteeseen 45-vuotiaan naisen kanssa? Tuo nainen ei ole enää hedelmällisessä iässä
Kun taas mies on todennäköisesti uransa huipulla, varakas, hedelmällinen...Täydellinen lähtökohta perheenperustamiseen...Mutta miten se onnistuu 45-vuotiaan naisen kanssa?
Eikö tuon miehen kannata suunnata katse 25-37-vuotiaisiin naisiin?
Kommentit (260)
olen 54 v mies enkä ole koskaan ollut naimisissa, ei lapsia.
mutta en huolisi 45 -vuotiasta vanhaa rumisammakkomummoa vaimoksi nytkään, kuten en 45-vuotiaanakaan. joku max 33 nainen on ok
mitä järkeä siinä nyt sitten on? Mitä järkeä siinä pitäisi olla? Kaikki eivät halua lasta eikä nykyaika suosi lasten synnyttämistä.
Jos hyvä tuuri sattuu, se 45- vuotias daami ymmärtää todennäköisemmin vanhenevan miehen seisokkiongelmia. Nuori ei saata vielä ymmärtää että sellaisia edes on. Järkivalinta. Tulet oletettavasti itsekin kamppailemaan näiden kysymyksien kanssa.
Miksi et kysy suoraan häneltä? Ainoastaan hän itse tietää syyt siihen. Me täällä palstalla ei edes tunneta häntä.
Mua ällöttää vanhojen miesten suut ja niiden hampaat. En vois suudella sellaista limaista suuta.
Vierailija kirjoitti:
mutta en huolisi 45 -vuotiasta vanhaa rumisammakkomummoa vaimoksi nytkään, kuten en 45-vuotiaanakaan. joku max 33 nainen on ok
Se on rupisammakkomummo!
Onnea etsintään. Ikääntyminen on onneksi kaikille reilu. Jokainen vanhenee saman verran joka päivä. Myös herra 54!
45v nainen sopii hyvin suhteeseen jos on palvelualtis ja pitänyt kropastaan huolta(harvinaista Suomessa). Seksiä varten rinnalle suhde reilusti nuoremman naisen kanssa. Nelivitonen voi hoitaa myös krapulapanetuksen jos on kova sellainen.
Vierailija kirjoitti:
45v nainen sopii hyvin suhteeseen jos on palvelualtis ja pitänyt kropastaan huolta(harvinaista Suomessa). Seksiä varten rinnalle suhde reilusti nuoremman naisen kanssa. Nelivitonen voi hoitaa myös krapulapanetuksen jos on kova sellainen.
Ystävä hyvä, jos mielit nuoren naisen, jätä alkoholi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä niin pitäisi tehdä?
Ei kaikki nuoret tule raskaaksi . Eikä halua. Mutta monet on saanut lapsen 50 vuotiaana juuri vähän ennen vaihdevuosia. 40 vuotiaana seksi on parasta naisilla. Miehet rumentuu ja rypistyy vanhetessa myös alapäästä. 45- vuotiailla on jo useimmin lapset aikuisia . Muuten hyvä parisuhde rikastuttaa vanhenemis päiviä.
Suurin osa miehistä ei ole varakkaita missään elämänsä vaiheessa. Jos sattuu kuulumaan siihen pieneen vähemmistöön, joka on, kuuluu todennäköisesti myös niihin miehiin joille on ollut naisia tarjolla aiemminkin ja perhe perustettu parhaassa iässä = viimeistään kolmekymppisenä.
Jos nyt sattuu olemaan susiruma ja sosiaalisesti kyvytön, mutta kierii rahassa, niin varmaan on mahkuja joihinkin onnenonkijaan vaikkei 30 edeltävään vuoteen ole kenellekään kelvannut. Mikään tavallinen keski-ikäisen miehen tilanne tämä ei kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä niin pitäisi tehdä?
Kokeile!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nainen haluaisi suhteeseen, jossa mies pihtaa (paitsi haisevana krapulapeikkona) JA pettää?
Vierailija kirjoitti:
Kerrothan tämän heti kättelyssä sille max 33 vuotiaalle. Se 33 vuotias ei ole muuten kiinnostunut, kun ajattelee, ettei halua ryhtyä vanhan ukon omaishoitajaksi. Mutta kun kerrot, että yhteistä aikaa on vain 10 vuotta ennen kuin nainen on liian vanha, niin ehkä joku nuorempi innostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrothan tämän heti kättelyssä sille max 33 vuotiaalle. Se 33 vuotias ei ole muuten kiinnostunut, kun ajattelee, ettei halua ryhtyä vanhan ukon omaishoitajaksi. Mutta kun kerrot, että yhteistä aikaa on vain 10 vuotta ennen kuin nainen on liian vanha, niin ehkä joku nuorempi innostuu.
Olen koulutettu pian 30 nainen. En edes pieraise yli 45 miehiin päin, pyrkijöitä kyllä piisaa.
Ei tuo mieskään ole enää hedelmällisessä iässä. Ikääntyneen sedän jälkeläisillä on enemmän päässä vikaa. Sperman laatu heikkenee iän myötä niin ettei sillä saa aikaseksi kuin autisteja.
Kannattaa tehä lapset nuorten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Andy, ei epähygieeninen ja läski juoppo kelpaa edes Kaennuussa.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mut jos mies vasta 45v. alkaa miettiä perheen perustamista niin huonolta kuulostaa. Myöhässä ollaan jo, eikä nuoret naiset välttis halua tehdä lapsia papan kanssa. Kun niitä nuorempiakin on tarjolla. Pakosta tulee mieleen, että jotain vikaa siinä miehessä on kun ei ole kellekään ikäiselleen kelvannut...
Mä en haluaisi lapsilleni sellaisia geenejä, jotka noin pitkään vetkuttavalla miehellä olisi tarjolla.
On siinä järkeä, kannattaa jos haluaa parisuhteen ja varsinkin jos löytää kivan kumppanin. Nimittäin voi olla tosi vaikeaa löytää hyvää kumppania. Siihen tarvitaan todella hyvää tuuria. Onko se nykyaikaa vai mitä, mutta monella on vaikeuksia löytää. Lapsettomanakin voi elää. Jääpähän aikaa moneen muuhun ja itselle ja kumppanille.
- sinkkunainen
Tollomiesten ei pidä koskaan päästä siittämään jälkeläisiä. Sellainen vinkki muumimukihommien harrastajille, että testatkaa nyt hyvänen aika jollakin tavalla luovuttajan ÄO ja yrittäkää selvittää, ettei sen suvussa esiinny esim. perussuomalaisuutta.