Olen ihastunut paljon nuorempaan naiseen ja melko varma, että hän on kiinnostunut myös minusta. Miten edetä hitaasti?
Hän on välivuotta opiskeluista pitävä 20-vuotias. Minä olen juuri täyttänyt 40. No hän on aina hymyillyt minulle kaupan kassalla ja olemme vitsailleetkin välillä muutamasta asiasta. Löysin hänet Facebookista paikkakunnan yhdestä ryhmästä ja lähetin kaverikutsun, johon hän vastasi hyväksymällä sen.
Olen huomannut, että hän pitää hevosista ja niinpä olen kommentoinut Facessa kaikkiin hevosaiheisiin, jotta tekisin vaikutuksen. Seuraavaksi ajattelin laittaa linkkiä Faceen hänen ilmeisesti lempibändinsä kappaleeseen.
mitä muuta voisin tehdä?
Kommentit (12)
Jos haluaa edetä hitaasti on syytä olla pitämättä vauhtia.
No voisit vaikka JÄTTÄÄ HÄNET RAUHAAN! 20-vuotias ei TODELLAKAAN ole kiinnostunut noin vanhoista.
On täysin luonnollista että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Ei se ole susta kiinnostunut. Ole hänelle vanha ukko. Hänen isänsä ikäinen. Joten anna olla. Nolaat vaan itsesi.
Ap, voisit vaikka painua hevonhittoon.
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Sinun fantasiasi eivät ole = näin luonto on tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
No voisit vaikka JÄTTÄÄ HÄNET RAUHAAN! 20-vuotias ei TODELLAKAAN ole kiinnostunut noin vanhoista.
40 vee miehet on ihan järjettömän seksikkäitä. Miehet parhaassa iässä
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa tuollaisessa miehessä on?
Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Lähetä sille joulukortti.