Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on 45-vuotiaan miehen alkaa parisuhteeseen 45-vuotiaan naisen kanssa? Tuo nainen ei ole enää hedelmällisessä iässä

Vierailija
04.10.2025 |

Kun taas mies on todennäköisesti uransa huipulla, varakas, hedelmällinen...Täydellinen lähtökohta perheenperustamiseen...Mutta miten se onnistuu 45-vuotiaan naisen kanssa?

Eikö tuon miehen kannata suunnata katse 25-37-vuotiaisiin naisiin?

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei parikymppisiä kiinnosta yli 40-vuotiaat. Ihan turha elätellä toiveita. Aikamoinen mies olisi saanut olla, jos edes 35 -vuotiaana olisin kiinnostunut yli 10 vuotta vanhemmasta mielestä. 5 vuotta on vielä tavanomainen ikäero. 10 vuotta jo tuntuu.

Miksi on turha elätellä toiveita asiasta, jota tapahtuu kaiken aikaa? Eihän tuossa ole mitään tolkkua. Parikymppisiä (20-29-v) naisia on jopa naimisissa nelikymppisten miesten kanssa. 

Niin on, mutta jos katsotaan tilastoja niin melko harva tuohon pääsee. Toki jos ajattelee kuuluvansa siihen top 5% iin niin mikäs siinä.  

Vierailija
122/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 46, itse olen 45. Saamme terveen lapsen parin kk kuluttua ja makuuhuoneessa ei missään vaiheessa ole ollut kuivaa, kun molemmat osaavat asiansa. ;) 

Onnea:) toivoa on siis vielä 45v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei parikymppisiä kiinnosta yli 40-vuotiaat. Ihan turha elätellä toiveita. Aikamoinen mies olisi saanut olla, jos edes 35 -vuotiaana olisin kiinnostunut yli 10 vuotta vanhemmasta mielestä. 5 vuotta on vielä tavanomainen ikäero. 10 vuotta jo tuntuu.

Miksi on turha elätellä toiveita asiasta, jota tapahtuu kaiken aikaa? Eihän tuossa ole mitään tolkkua. Parikymppisiä (20-29-v) naisia on jopa naimisissa nelikymppisten miesten kanssa. 

Niin on, mutta jos katsotaan tilastoja niin melko harva tuohon pääsee. Toki jos ajattelee kuuluvansa siihen top 5% iin niin mikäs siinä.  

Melko harva sitä edes yrittää. Tämä pitäisi ymmärtää, kun niitä tilastoja katselee. 

Vierailija
124/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsen haluaa, niin varmaan kannattaisi tuossa kohti yrittää napata joku vielä hedelmällinen lapseton 37-39v :)

Joo ei. Hedelmällisessä iässä olevat eikä muutkaan naiset eivät ole otettavissa. 

Vierailija
125/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos katsotaan puhtaasti hedelmällisyyden kannalta, niin on sen 45-vuotiaan miehenkin kukoistuskausi auttamattomasti ohi. Se oli 20-30 -vuotiaana.

N58

Vierailija
126/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikas viisikymppinen hopeakettu ja etsin (ja saan!) noin 20-25 v. naaraan siemennettäväkseni, ja lapsen sitten  omaisuuteni perijäksi. Ette vaihdevuosiakat voi mitään!

Vierailija
127/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia olet vailla? Toki silloin kannattaa ottaa hedelmällisessä iässä oleva. Itse en jaksaisi vauva/pikkulapsirumbaa enää 45-vuotiaana. 

Minä en jaksaisi minkään ikäisenä.

Vierailija
128/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ja parikymppiselle miehelleni on syntymässä vuodenvaihteessa lapsi. Toivottavasti ehditään tehdä vielä toinen ainakin.

N45

Vierailija
129/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään, 45v miehen kuuluu etsiä 25v nainen.

Vierailija
130/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan muna olla vain viihdekäytössä!

Vierailija
131/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rikas viisikymppinen hopeakettu ja etsin (ja saan!) noin 20-25 v. naaraan siemennettäväkseni, ja lapsen sitten  omaisuuteni perijäksi. Ette vaihdevuosiakat voi mitään!

Omapa on asiasi. Varmaan on hirveästi puhuttavaa teillä keskenään. 

Vierailija
132/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 45 jaksaa 25 juttuja, niin annna palaa Frank.

Monen 25 vuotiaan mielestä 45 on vanha patu!

Vierailija
133/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sua nyt sitten haluaisi? Joku on pielessä, kun olet vieläkin sinkku.

Vierailija
134/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tekoon riittää nussiminen, jos taas tykkää nussia perseitä, niin miehet ja naiset käy ja ihan mikä ikä tahansa kunhan perse. Osa voi olla jopa ettei lajillakaan ole väliä, kunhan on persereikä johon laskee siemennesteet. 

t. perse for phyros

Vierailija
135/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä jos plikka on viakka yhä neitsyt ja siksi myös himokas

Vierailija
136/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla jollakin tavalla vajaa. Samanlainen keski-ikäinen mölli se 45-vuotias mieskin on. Tuon ikäisillä on jo yleensä parikymppiset lapset. 

Vierailija
137/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 45 jaksaa 25 juttuja, niin annna palaa Frank.

Monen 25 vuotiaan mielestä 45 on vanha patu!

Paitsi jos näyttää nuoremmalta kuin on. Minua luultiin 35;ksi. Nuoret tytöt luuli ja halusi harrastaa ryhmäseksiä kanssani. NE homot ei onnistuneet ja sanoin ei.

Vierailija
138/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tapahdu. Ihan tutkimusten mukaan Suomessa parisuhteissa tyypillinen ikäero on pari vuotta. Ihmiset nyt vaan tykkää pariutua samanikäisten kanssa. Onhan niitä isompia ikäeroja toki, mutta ei niin paljon kuin kuvitellaan.

"Keskimäärin suomalainen avioliitto on sellainen, että mies on vaimoaan kaksi vuotta vanhempi. Vain viidellä prosentilla pariskunnista on yli 10 vuotta ikäeroa. Yli 20 vuotta ikäeroa on vain noin alle prosentilla vakiintuneista pariskunnista."

"Yhdysvaltain Atlantassa sijaitsevassa Emoryn yliopistossa tehdyn, yhteensä 3000 henkilöä käsittäneen tutkimuksesta.

Kaikista paras ikäero tutkimuksen mukaan on yhden vuoden ikäero, jolloin eroamisen todennäköisyys ikäeron perusteella on ainoastaan kolme prosenttia. Emoryn yliopiston tutkimus myös osoittaa, että ikäeron kasvaessa kasvaa myös sen perusteella tapahtuvan eron todennäköisyys. Sen mukaan pari, jolla on kymmenen vuoden ikäero, eroaa 39 prosentin todennäköisyydellä. Viiden vuoden ikäerolla parisuhde puolestaan päättyy 18 prosentin todennäköisyydellä."

Joten nuoremman naisen riski yksinhuoltajuuteen kasvaa jos ne lapset tekee vanhemman miehen kanssa. Ei kannata, kannattaa katsella niitä pari vuotta vanhempia miehiä.

Vierailija
139/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja joutunee tyytymään 40+ ikäiseen taikkuun.

Voi tosin olla ihan bueno hänkin.

Vierailija
140/155 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luulet että kukaan tuon ikäinen on kiinnostunut sun kuolleesta lihasta? Onnea yritykseen.