Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on 45-vuotiaan miehen alkaa parisuhteeseen 45-vuotiaan naisen kanssa? Tuo nainen ei ole enää hedelmällisessä iässä

Vierailija
04.10.2025 |

Kun taas mies on todennäköisesti uransa huipulla, varakas, hedelmällinen...Täydellinen lähtökohta perheenperustamiseen...Mutta miten se onnistuu 45-vuotiaan naisen kanssa?

Eikö tuon miehen kannata suunnata katse 25-37-vuotiaisiin naisiin?

Kommentit (260)

Vierailija
161/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei näköjään hopeakettu kiinnostanut ketään.

Vierailija
162/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten paneskelisimme muuten vain. 

Eikös naisella tuo menopaussi aiheutta saharan kuivuuden? Miten siinä sitten paneskellaan?

Hah haa 😅🤣 Minä olin villeimmilläni silloin ja sen jälkeen

Sitäpaitsi jos olisi tarpeen, liukkari on keksitty 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis PARISUHDE on tuossa iässä se määre, ei mikään perheenperustamishaihattelu. Mikset tehnyt niitä lapsia aiemmin....eikö kukaan alkanut...

Vierailija
164/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ironia kun miehet luulee että nuoret naiset on hedelmällisiä. Tunnen monia nuoria naisia joilla on esim pcos tai endometrioosi. Minä taas olen toki ikäloppu nainen mutta täysin terve.

Kyllä naiset sitten on tyhmiä. Mitä veikkaan jos otetaan sata 25-vuotiasta ja saman verran 45-vuotiasta naista, kummasta ryhmästä löytyy enemmän hedelmällisiä? 

Toinen asia on kuinka katkerat mummot täällä selittää kuinka miehetkään ei saa lasta aikaiseksi vanhempana ja jos saa niin tulee kehitysvammaisia. Katsokaa noita kuuluisia oikeasti vanhoja miehiä joiden lapset ovat terveitä. 

Vierailija
165/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 54 v mies, on rivitalo, auto, 2 motskaria, 2 akateemista tutkintoa, tosin nyt odotan tutkimusapurahaa humpuukitutkimukseen ja työtön ja käyn ruokajonossa, mutta en missään  nimessä haluaisi oman ikäistä naista! katsoin luokkakaverin kuvaa vasta netissä, naisen, ja hän näytti ihan 70 v mummolta!

minulla ei ole lapsia eikä perhettä joten minulla on oikeus saada sellain en älykäs japanilainen nuori nainen vaimoksi ja kodin hengettäreksi lapsia tekemään, joku 25-35 v

amen

Vierailija
166/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei me tuollaisia pappoja halutakaan. Seksiä saa nuorilta, hyväkuntoisilta miehiltä, niin miksi ihmeessä 45v kulahtanut ukko sytyttäisi lapsihasveineen.

Lapset on tehty jo kauan sitten ja nyt vaan nautin elämästä.

Terv. N 44v 

Ei kukaan mielellään terve nuorimies pane tuollaisia mummoja.

Vierailija
167/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kannattaa rajata naiset sinne vähän nuorempiin, jos vielä jälkikasvua haluaa. Yli 35-vuotias nainen alkaa olla jo vähän vanha, koska meneehän siinä tutustumisessa pari vuotta jne. 

Vierailija
168/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen ilman lisääntymistarvetta on parasta mitä mitä voi tehdä ilman housuja.

Mies 46v

Vierailija
169/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ongelma ei ole naisten ikä vaan oma ällöttävyytesi.

Et kelvannut ikäisillesi 25 vuotta sitten, joten et todellakaan  kelpaa nuoremmillesi nyt.

Eivät taida ottaa edes noin vanhaa, lapsetonta siittiönluovuttajaa klinikalle. 

Minä en kelvannut nuorena ikäisilleni enkä vanhemmillekaan naisille mutta nyt vanhempana kelpaan. Nyt taas minulle ei ikäiseni eikä tietysti vanhemmat kelpaa. Näinkin voi mennä mutta tuskin kovin yleistä.

Eri & 51 v

Vierailija
170/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jis puolet 30-vuotuaisra äijistä on steriilejä, veikkaan että random ensijertalainen 45-vuotias on myös. Itysolut tuhottu ränttäämällä, jos löytyykin yksi uimari, niin sillä on jokin geeni kolminkertaisena.

Tunnen ihmisen, jonka viidestä lapsesta vain  yksi on normaali ja neljä nuorempaa ke ha rei ta. Hänellä oli itseään 15 vuotta vanhempi mies, joka onnekseen kuoli kun lapset oli pieniä.

En sanoisi, että mikään ideaalitilanne naiselle.

😅 taattua palstan naisten älykkyyttä, kiitos nauruista. 

Vierailija
171/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nelivitosen tarvitsekaan olla enää hedelmällinen. Siinä iässä voi jo nauttia seksistä ilman lisääntymispaineita.

Vierailija
172/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla sinkkuna kuin ottaa elämään vaihdevuosien kanssa kipuileva, vaativa ja kiittämätön vanha nainen, joka ei tuo elämään mitään muuta kuin "itsensä" ja vaatimuksensa sitä vastaan.

Vierailija
173/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstamiehet samanaikaisesti ei halua lapsia ja samanaikaisesti haluaa pariutua vain lisääntymisiässä olevien naisten kanssa

Vierailija
174/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

palstamiehet samanaikaisesti ei halua lapsia ja samanaikaisesti haluaa pariutua vain lisääntymisiässä olevien naisten kanssa

Oletko sä ihan normaaliälyinen vai miten et ymmärrä, että ihan jokainen mies ei halua samoja asioita? 

Vierailija
175/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tehdä lasta yli 40v.? Paras ikä lasten tekemiseen on 20-35v.

Vierailija
176/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla sinkkuna kuin ottaa elämään vaihdevuosien kanssa kipuileva, vaativa ja kiittämätön vanha nainen, joka ei tuo elämään mitään muuta kuin "itsensä" ja vaatimuksensa sitä vastaan.

45-vuotias ei ole erityisen vanha. Naisella vielä hyvinkin 40 vuotta elämää jäljellä.

Vaihdevuodet kuulivat elämään, ne alkavat keskimäärin 50-vuotiaana. Oireita voi hoitaa estrogeenilla. Voin kertoa, että kaikki eivät suinkaan ole kiukkuisia ja vaativia. Toisaalta, tunnen myös monia ennen aikojaan ukkoutuneita nelikymppisiä miehiä, jotka rivät puhu eivätkä pussaa.

Samanikäinen kumppani on oman kokemukseni perusteella paras. Jaettu elämänkokemus yhdistää. Ehkä mieskin voisi miettiä, hakeeko vierelleen kotitalousautomaattia vai kumppania.

Vierailija
177/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta kukaan tuo parisuhteeseen kuin itsensä?

Vierailija
178/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä tehdä lasta yli 40v.? Paras ikä lasten tekemiseen on 20-35v.

Paras ikä lasten tekemiseen on se, jolloin haluaa vanhemmaksi, kunhan se on vielä mahdollista. 

Vierailija
179/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta kukaan tuo parisuhteeseen kuin itsensä?

Varallisuutensa, statuksensa, sosiaaliset piirinsä, taitonsa jne.

Vierailija
180/260 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä ihan normaaliälyinen vai miten et ymmärrä, että ihan jokainen mies ei halua samoja asioita? 

puhutaan keskiarvoista, hölömö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän