Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiuduin sairaalasta

Vierailija
04.10.2025 |

Kotona mies ei ollut tehnyt yhtään mitään, ei siis saanut aikaiseksi mitään. Toipilaana sain aloittaa normaalit kotityöt ja hän vain ihmetteli ja pyöritteli peukaloitaan. Jääkaappi tyhjä, ei aineksia edes että olisi voinut laittaa mitään. Ei leipää, ei mitään, ei muuta kuin suoraan kauppaan hakemaan tarvikkeita, heikko olo ja vähän huojuva fiilis. Mies jättänyt likaiset vaatteensa lattialle, ei likapyykkikaappiin. Jääkaappiin jäi lähtiessäni kanaa ja juureksia, ne hän oli syönyt ja työntänyt likaisen uunipellin uuniin takaisin. Kun tulin kotiin, alkoi mitä, missä, milloin leikki, eikö mies oikeasti ymmärtänyt, että olen ollut sairaalassa toimenpiteessä eikä sieltä tulla lentämällä kotiin ja aloiteta maratonjuoksua saman tien. Kyllä mieli sumeni kun asiaa itsekseni kelasin. Nyt on kyllä vähintäänkin eksynyt olotila!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin ja olen kateellinen parisuhteessa oleville. Kuka auttaa kun on kipeänä? Kuka tekee punkkitarkastuksen? Kuka huolehtii kun olen tullut sairaalasta? Ei kukaan! 

Tällaiset AP:n viestin kaltaiset miehet ei edes tule mieleen mulla. 

Ei sairaalasta kotiuteta yksin asuvaa, jos siellä ei pärjää, ja sitten kun vähänkin pärjää niin kotisairaala ja/tai kotihoito käy avustamassa. Terkuin sinkku jolla osastopäiviä vuodesta kroonisen sairauden vuoksi. Ei tähän karuselliin kaipaa miestä eikä kukaan mies jäisi mun omaishoitajaksi enkä sitä edes haluaisi.

Vierailija
22/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin ja olen kateellinen parisuhteessa oleville. Kuka auttaa kun on kipeänä? Kuka tekee punkkitarkastuksen? Kuka huolehtii kun olen tullut sairaalasta? Ei kukaan! 

Ei sairaalasta kotiuteta yksin asuvaa, jos siellä ei pärjää, ja sitten kun vähänkin pärjää niin kotisairaala ja/tai kotihoito käy avustamassa. Terkuin sinkku jolla osastopäiviä vuodesta kroonisen sairauden vuoksi. Ei tähän karuselliin kaipaa miestä eikä kukaan mies jäisi mun omaishoitajaksi enkä sitä edes haluaisi.

Lisäys: "sairaalapäiviä yksi kolmasosaa vuodesta", kun palsta moderoi numerot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sairaanhoitaja kun autoit kun taju meinasi lähteä pari kertaa. Sait myös nostettua takaisin istumaan kun ensin oli lepo. Onneksi pääsin kotiin silti. 

Vierailija
24/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisilehan se kaupassakäynti on maailman suuri inhokki????

Vierailija
25/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin pitsaa itselleni.

Vierailija
26/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneppä nyt huilimaan ja anna olla. Aika nopeasti ehdit palstalle kirjoittelemaan.

Kotiuduin 3 viikkoa sitten, kiitos, kyllä nyt kirjoitus sujuu ja sujui silloinkin, ehkäpä kotoasi löytyy jokin vastaava tyyppi niin päätit, että siellä taas joku vain huvikseen valittaa?

Vierailija
27/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että tää ei ole totta.

Eihän tuollaisia miehiä ole. Eihän?

Pääsin aikoinaan sairaalasata kotiin keskosena syntyneen vauvan kanssa ja kotona odotti samantyyppinen tilanne. Aivan varmasti sellaisia ihmisiä on olemassa.

Vierailija
28/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua tuli kerran kadulla vastaan yksin asuva kollega, joka oli ollut jossain toimenpiteessä Helsingissä. Hän asui toisessa kunnassa ja hänellä oli edessä pitkä kotimatka. Kohtasin hänet Mannerheimintiellä ja hän vaikutti suoraan sanoen sekavalta lääkityksen vuoksi. 

Vierailija
29/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneppä nyt huilimaan ja anna olla. Aika nopeasti ehdit palstalle kirjoittelemaan.

Kotiuduin 3 viikkoa sitten, kiitos, kyllä nyt kirjoitus sujuu ja sujui silloinkin, ehkäpä kotoasi löytyy jokin vastaava tyyppi niin päätit, että siellä taas joku vain huvikseen valittaa?

No, jatkuuko parisuhde? Kai sen verran viisastuit että ominesi olet vaikka olisit kuinka sairas ja toipilas?

Vierailija
30/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka yleisiä tuollaiset miehet ovat?

Vierailija
31/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jatkuuko parisuhde? Kai sen verran viisastuit että ominesi olet vaikka olisit kuinka sairas ja toipilas?

En katso, että se asia kuuluu mitenkään sinulle !

Vierailija
32/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä olis mihinkään kauppaan menny. Olisin tilannut ittelle pitsan.

Vierailija
33/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelen, että et ole aiemmin jakanut miehesi kanssa kotitöitä. Eikö naisille olekaan itsestäänselvää, että miehen kuuluu hoitaa kotia ja taloutta siinä kuin naisenkin? Itse tein tämän avioliiton alusta alkaen selväksi: kaikki hoidetaan yhdessä ja suurin piirtein puoliksi, vähän tilanteiden mukaan. Lastenhoidosta alkaen. En kyllä katselisi hetkeäkään miestä, joka ei saa edes ruokaa jääkaappiin ja joka ei korjaa jälkiään.

Vierailija
34/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinpä vaan, mihin AP:n miehen aika on kulunut, taitanee olla niitä katupoikia ?

Vierailija
35/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tee yhtään mitään. 

Tilaa itsellesi kaupasta ruokaa tai pyydä jotain ystävääsi käymään ostoksilla.

Vaihda fiksuun mieheen. 

Niin tietenkin, miestä ei voi pyytää kaupassa käymään? 

Voi tietenkin, mutta tuskin osaa. 

Vierailija
36/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tilannut ruokaa kotiin - itsellesi.

Vierailija
37/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, olen pahoillani. Toivottavasti voit jo paremmin.

Aivoaneurysmaleikkauksen jälkeen en osannut tilata taksia, info ystävällisesti tilasi. Luuydinsyöpäni saattoi vaikuttaa toimintaani.

Vierailija
38/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisilehan se kaupassakäynti on maailman suuri inhokki????

Ei kukaan hihku innosta kauppareissusta, kun on juuri kotiutunut sairaalasta.

Toivottavasti ap:n miehelle tehdään lähiaikoina leikkaus. Saa sitten maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
39/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä krooninen sairaus? 

Vierailija
40/47 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä krooninen sairaus? 

Mitä väliä sillä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan