Kotiuduin sairaalasta
Kotona mies ei ollut tehnyt yhtään mitään, ei siis saanut aikaiseksi mitään. Toipilaana sain aloittaa normaalit kotityöt ja hän vain ihmetteli ja pyöritteli peukaloitaan. Jääkaappi tyhjä, ei aineksia edes että olisi voinut laittaa mitään. Ei leipää, ei mitään, ei muuta kuin suoraan kauppaan hakemaan tarvikkeita, heikko olo ja vähän huojuva fiilis. Mies jättänyt likaiset vaatteensa lattialle, ei likapyykkikaappiin. Jääkaappiin jäi lähtiessäni kanaa ja juureksia, ne hän oli syönyt ja työntänyt likaisen uunipellin uuniin takaisin. Kun tulin kotiin, alkoi mitä, missä, milloin leikki, eikö mies oikeasti ymmärtänyt, että olen ollut sairaalassa toimenpiteessä eikä sieltä tulla lentämällä kotiin ja aloiteta maratonjuoksua saman tien. Kyllä mieli sumeni kun asiaa itsekseni kelasin. Nyt on kyllä vähintäänkin eksynyt olotila!
Kommentit (47)
Toivon, että tää ei ole totta.
Eihän tuollaisia miehiä ole. Eihän?
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että tää ei ole totta.
Eihän tuollaisia miehiä ole. Eihän?
Kyllä on.
Itsehän olet miehesi valinnut. Ei taatusti tullut yllätyksenä, ettei saa aikaseksi mitään. Edes normaalia kaupassa käyntiä tai siivousta. Jätä se sika!
Älä tee yhtään mitään.
Tilaa itsellesi kaupasta ruokaa tai pyydä jotain ystävääsi käymään ostoksilla.
Vaihda fiksuun mieheen.
On näitä miehiä. Tutun mies oli käynyt huorissa kun vaimo oli sairaalassa.
Mitä muita huonoja elämänvalintoja olet tehnyt?
No en todellakaan katseli tollasta nahjusta, haluan kumppaniksi aikuisen.
Eikä tuo ole mitään rakkautta. Ei välitä sinusta AP pätkääkään.
Kotiuduin kanssa. Täällä oli omat kriisit. Oli lääkekriisi, toimenpidekriisi, kipupaniikkikriisi, sairaalakriisi, elinkiisi. Sekavuuskriisi eilen kun tropit nukutuksessa. Ilman unta. Kotona ehkä tulee joskus uni. Ja oli liskojen yö. Muutakin. Onneksi pian voi helpottaa, jos löytyy nukkumiseen asento.
Vierailija kirjoitti:
On näitä miehiä. Tutun mies oli käynyt huorissa kun vaimo oli sairaalassa.
Jatkuiko suhde sen jälkeen ja miten mies jäi kiinni?
Asun yksin ja olen kateellinen parisuhteessa oleville. Kuka auttaa kun on kipeänä? Kuka tekee punkkitarkastuksen? Kuka huolehtii kun olen tullut sairaalasta? Ei kukaan!
Tällaiset AP:n viestin kaltaiset miehet ei edes tule mieleen mulla.
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin ja olen kateellinen parisuhteessa oleville. Kuka auttaa kun on kipeänä? Kuka tekee punkkitarkastuksen? Kuka huolehtii kun olen tullut sairaalasta? Ei kukaan!
Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Hommaa ensin TBE-rokotteen niin ilmoittaudun vapasehtoiseksi jos siis olet nainen.
Jäi kiinni kun puhelimessaan oli kuva tuon sairaala-ajanjakson päivämäärällä, jossa tapahtuu sellaisen naisen kanssa erästä asiaa. Kuvannut varmaan myöhempää "omaa kivaa" varten. Kyllä miehet on tyhmiä. Mutta onneksi nainen jostain syystä katsonut hänen galleriaansa.
Oletpa juntin valinnut kumppaniksi. Ei muuta kun kierrätykseen jos ei tokene.
Meneppä nyt huilimaan ja anna olla. Aika nopeasti ehdit palstalle kirjoittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee yhtään mitään.
Tilaa itsellesi kaupasta ruokaa tai pyydä jotain ystävääsi käymään ostoksilla.
Vaihda fiksuun mieheen.
Niin tietenkin, miestä ei voi pyytää kaupassa käymään?
Teinilapsiko ?