Onko niin, että jos nainen hymyilee jollekin miehelle
Niin tämä mies automaattisesti olettaa naisen haluavan seksiä kanssaan?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Hymyily tarkoittaa, että nainen on valmis ottamaan suihin, koskettaminen tarkoittaa, että on valmis seksiin ja kehuminen tarkoittaa, että on valmis peppuseksiin.
T, Seija, 69
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa naurettava ketju. Osa naisista tuntuu kyllä oikeasti luulevan että näin on, jolla sitten oikeuttavat tylyn ja moukkamaisen käytöksensä.
Kun maailman haluaa nähdä todella tietyllä tavalla, tulee samalla sulkeneeksi silmänsä kaikelta siltä, mitä se ei ole. Monille miehiin katkeroituneille naisille tuntuu olevan aidosti vaikeaa hyväksyä, että useimmat miehet eivät ole mitään pillun vonkaajia vaan varsin neutraaleja ja miellyttäviä ihmisiä.
Itse suljet silmäsi, etkä näe maailmaa sellaisena mitä se on. Et itse ehkä ahdistele naisia, mutta naisille se on arkipäivää.
Riippuu mitä hänen silmänsä sanoo. Onko aika etsiä paikka missä voimme olla kahden vai onko se vain ystävällisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Etenkin ruokakaupoissa pappojen mielestä.
Noloa.
Ei, vaan todellisuutta. Jatkuvasti ahdistelevat minuakin. Hymy paljastaa tarkoitusperät.
Lukisitko uudelleen kommenttini noloista papoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Etenkin ruokakaupoissa pappojen mielestä.
Noloa.
Ei, vaan todellisuutta. Jatkuvasti ahdistelevat minuakin. Hymy paljastaa tarkoitusperät.
Lukisitko uudelleen kommenttini noloista papoista.
Luin jo. Pitäydyn kannassani.
Menee asumaan metsään jos ei voi ihmisille hymyillä.
No jos kaunis nuori nainen hymyilee tuntemattomalle lähi-idästä tai afrikasta kotoisin olevalle miehelle niin mitäpä luulette että käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyily tarkoittaa, että nainen on valmis ottamaan suihin, koskettaminen tarkoittaa, että on valmis seksiin ja kehuminen tarkoittaa, että on valmis peppuseksiin.
T, Seija, 69
Heippa Seija.
Riippuu miehen älykkyydestä ja tunteiden hallinnasta. Kaikille miehille ei käy hymyilemän.
En tiedä vastausta aloituksen kysymykseen, mutta sukupuolet toisinpäin käännettynä jo itse Matti Nykänen aikoinaan lauloi, jotta
V on tyylinä toimivin
Sen tietää jokainen kimmakin
Kun poika tytölle hymyilee
On sillä mielessä ainoastaan vee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa naurettava ketju. Osa naisista tuntuu kyllä oikeasti luulevan että näin on, jolla sitten oikeuttavat tylyn ja moukkamaisen käytöksensä.
Miten niin "luulevan"? Kokemuksesta me TIEDÄMME.
Osa voi tietääkin, loput ottaa sen opeteltuna käyttäytymismallina. Kaikki miehet sitä ja kaikki miehet tätä. Miesten kohdalla saa aina yleistää.
En minä ainakaan miehenä luule näin. Mutta kiva tietenkin, että hymyillään. Se piristää päivää.