Onko niin, että jos nainen hymyilee jollekin miehelle
Niin tämä mies automaattisesti olettaa naisen haluavan seksiä kanssaan?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut luulee, jotkut ei. Töissä ihan ok hymyillä työkaverille ilman että (yleensä) luulevat enempää, mutta esim. jollekin tuntemattomalle kadulle ei pidä hymyillä.
No höh. Entäs kun ovat hymyillyt ja joskus pysähtynyt juttelemaankin, koiraa ulkoiluttaessa useinkin. En kyllä ole arvannut alkaa seksiä vonkaamaan. Mutta tämä ei siis Helsingissä.
No tosi hyvä, ettet alkanut vonkaamaan. Haluatko jonkun palkinnon?
Että osaa aikuiset ihmiset olla lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Korreloiko tämä luuleminen jotenkin matalan koulutustason kanssa?
ap
Ei, vaan typeryyden ja kokemattomuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut luulee, jotkut ei. Töissä ihan ok hymyillä työkaverille ilman että (yleensä) luulevat enempää, mutta esim. jollekin tuntemattomalle kadulle ei pidä hymyillä.
No höh. Entäs kun ovat hymyillyt ja joskus pysähtynyt juttelemaankin, koiraa ulkoiluttaessa useinkin. En kyllä ole arvannut alkaa seksiä vonkaamaan. Mutta tämä ei siis Helsingissä.
Ja se on hyvä.
Outoa. Voin kertoa omalta kohdaltani, että 100% kerroista kun olen tavannut itselleni vieraan miehen, vaikka kuinka olisin hymyillyt, en ole halunnut seksiä hänen kanssaan. En kenenkään vieraan kanssa siis, ikinä. Vaikka mies olisi näyttänyt adonikselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sehän on aikuisuuden ilmentymä kehua itseään siitä, ettei vongannut naiselta, joka halusi jutella koirasta.
Vierailija kirjoitti:
Niin se oli, kun oli nuori. Minä niin kyllästyin siihen, että kun on ystävällinen jollekin miehelle, niin tämä tarrautuu kiinni. Olin varmasn tosi bitch jossain vaiheessa.
Siinä mielessä vanheneminen on kivaa, että voi olla oma itsensä eikä itseään tarvitse rajoittaa. Hymyilen nykyään entistä leveämmin kaikille, eikä kukaan tarraudu kiinni. N57
Kääntöpuolena vain on, että harva ihminen enää hymyilee takaisin tuossa iässä.
Onpa naurettava ketju. Osa naisista tuntuu kyllä oikeasti luulevan että näin on, jolla sitten oikeuttavat tylyn ja moukkamaisen käytöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se oli, kun oli nuori. Minä niin kyllästyin siihen, että kun on ystävällinen jollekin miehelle, niin tämä tarrautuu kiinni. Olin varmasn tosi bitch jossain vaiheessa.
Siinä mielessä vanheneminen on kivaa, että voi olla oma itsensä eikä itseään tarvitse rajoittaa. Hymyilen nykyään entistä leveämmin kaikille, eikä kukaan tarraudu kiinni. N57
Kääntöpuolena vain on, että harva ihminen enää hymyilee takaisin tuossa iässä.
Höpsis. Kyllä vaan hymyilee takaisin. Ja toinen hyvä asia ikääntymisessä on, että nykyään saa aivan älyttömän hyvää palvelua kaupoissa. Sama
Vierailija kirjoitti:
Onpa naurettava ketju. Osa naisista tuntuu kyllä oikeasti luulevan että näin on, jolla sitten oikeuttavat tylyn ja moukkamaisen käytöksensä.
Se on opittu kokemuksesta. Osoita siis sormellasi niitä tampiomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "luulevan"? Kokemuksesta me TIEDÄMME.
Vierailija kirjoitti:
Juutalaisten kokous Tampere talolla 9.11 saksavenäjä. Viro . Mooses tuomitsee siellä Davidin pahat teot Davidin pojalle .
Vonkaako myös seksiä?
Riippuu täysin miehen potenssitasosta, joten mahdotonta sanoa. Ne joilla on potenssit laskeneet ei seksiasiat pyöri jatkuvasti mielessä ja näkevät naiset enemmän ihmisinä kuin panokohteina, kun taas korkean potenssin miehiä panettaa ja haluavat panna kaikkea mikä liikkuu, joten naistenkin eleet tulkitaan herkemmin siltä kantilta.
Minäkin kehtasin sanoa naapurille moi kun hän moikkasi ensin.
Vierailija kirjoitti:
Kun maailman haluaa nähdä todella tietyllä tavalla, tulee samalla sulkeneeksi silmänsä kaikelta siltä, mitä se ei ole. Monille miehiin katkeroituneille naisille tuntuu olevan aidosti vaikeaa hyväksyä, että useimmat miehet eivät ole mitään pillun vonkaajia vaan varsin neutraaleja ja miellyttäviä ihmisiä.
Nainen haluaa että teet sille jälkikasvua kun hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "luulevan"? Kokemuksesta me TIEDÄMME.
Niin, ME naiset kulumme siskojen kerhoon ja jaamme samat mielipiteet ja kokemukset. 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun maailman haluaa nähdä todella tietyllä tavalla, tulee samalla sulkeneeksi silmänsä kaikelta siltä, mitä se ei ole. Monille miehiin katkeroituneille naisille tuntuu olevan aidosti vaikeaa hyväksyä, että useimmat miehet eivät ole mitään pillun vonkaajia vaan varsin neutraaleja ja miellyttäviä ihmisiä.
Minä hymyilen vain hyvännäköisille miehille.
ap
Itsetuntoni koki jälleen valtavan kolahduksen. 😭 Hymyilen ja olen ystävällinen ja silti kukaan ei vonkaa. 😭
Hymyily tarkoittaa, että nainen on valmis ottamaan suihin, koskettaminen tarkoittaa, että on valmis seksiin ja kehuminen tarkoittaa, että on valmis peppuseksiin.