Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin, että jos nainen hymyilee jollekin miehelle

Vierailija
04.10.2025 |

Niin tämä mies automaattisesti olettaa naisen haluavan seksiä kanssaan?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa! Tästäkö se johtuu, että miehet juoksevat minua karkuun tai ovat vain harvinaisen tylyjä? Kun olen ainoastaan kohtelias ja hymyilen, koska minusta ystävällisyys ja hymy kuuluvat hyviin tapoihin, niin miehet luulevat, että haluan heitä tai yritän iskeä, ja varmuuden vuoksi torjuvat tai poistuvat?

Tämä saa miettimään, onko minun lakattava hymyilemästä miehille. Siihen pitää erityisesti kiinnittää huomiota, koska ihmisille hymyileminen tulee jotenkin luonnostaan. 

Koirille juttelen ja tervehdin niitä aina. Ihmiset saavat vain hymyn. Mutta kohta miehet eivät saa.

Jotenkin harmi.

Vierailija
82/91 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikää lähestyvä nainen ja töissä uusia asiakkaita tavatessani ystävällinen ja hymyilevä. On ruvennut ihmetyttämään, kun moni miesasiakas ihan tikusta kaivaen näissä tilanteissa kokee tarpeelliseksi mainita vaimonsa? En enää tiedä, tulkitaanko normaali ystävällisyyteni haluksi harrastaa seksiä, vai käväiseekö miehen mielessä jokin kiinnostunut ajatus ja omaatuntoa tyynnyttääkseen vaimo pitää mainita keskustelussa (joka ei siis millään tavalla koske perhe- tai yksityisasioita)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Vaimon mainitseminen on yksi torjumisen tapa. Mies kuvittelee, että haluat harrastaa seksiä, ja varmuuden vuoksi mainitsee vaimonsa ja sillä keinolla haluaa kertoa sinulle, ettei ole käytettävissä. Näin minä olen sen tulkinnut, samoja kokemuksia on minullakin. Tuo on oikeastaan aika "nätti" keino, kun toiset miehet ovat yksinkertaisesti tylyjä ja töykeitä.

Ja siis minä en edelleenkään hymyilemällä ilmaise halukkuutta seksiin. Hymy on kohteliaisuutta ja hyvää käytöstä, toisen ihmisen huomioon ottamista. Mutta miesten ajatusmaailma on ilmeisesti ihan toinen.

T. viesti 81.

Vierailija
84/91 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehinen perussynti!Miehet ei osaa ajatella naisista neutraalisti!Siksi en liikenteessä ollessani koskaan katsele miehiä en ota katsekontaktin enkä varsinkaan hymyile etteivät reppanat luule,että olen seksiseuraa vailla!Olen varattu!

Vierailija
85/91 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän varoa kenelle hymyilee koska jotkut miehet tulkitsevat sen kutsuksi sänkyyn. Nimittäin kokemusta tällaisista tapauksista on.

Vierailija
86/91 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista enpä tullut ottaneeksi huomioon!Ei me naiset kiihotua sinusta vaikka ystävällisesti hymyili sinkin se on empatiaa jota teillä miehillä ei ole!Olen naisvaltaisesta perheestä naisten kasvattama en ymmärrä miehiä!

Vierailija
87/91 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä ollut hymyilevä kaikkia ihmisiä kohtaan,en enää varsinkaan miehiä kohtaan.Kun kuvittelevat,että olen kiinnostunut ja varsinkin vanhemmat miehet kuvittelevat,jos jotain haluan niin parisuhteen,mitä minä pelkällä seksillä teen? Myös jos puhut vanhemman koiraa ulkoiluttavan miehen kanssa (65-80v) heti mainitsevat vaimonsa hah,kuka tuollaisista ukkeleista on kiinnostunut?

Vierailija
88/91 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaat, no ei taatusti. Hymyilen (lähes) aina jos otan katselontaktia. Työpaikka täynnä kuumia miehiä. Eivät taatusti luule että tällainen hiirulainen ajattelisi edes seksiä (vähänpä tietävät ;D). 

Vierailija
89/91 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on oma kuvitelma maailmansa,onneksi halut loppui jo 45v ja silti yrittävät, vaikka olen yli 60v

Vierailija
90/91 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on yksinkertaisia,elämään mahtuu vaan seksi ja naiset.

Vierailija
91/91 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-idässä ja Afrikassa se tarkoittaa miehelle, että tuon naisen saa ottaa.

Tästä on tullut paljon ongelmia vaikkapa asiakaspalvelussa, jossa pakotetaan hymyilemään asiakkaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä