Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin, että jos nainen hymyilee jollekin miehelle

Vierailija
04.10.2025 |

Niin tämä mies automaattisesti olettaa naisen haluavan seksiä kanssaan?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ulkomaalaisten kanssa käynyt näin. Siis Euroopan ulkopuolelta tulleiden. Jos erehtyy kohteliaisuuttaan hymyilemään, niin heti pyydetään numeroa ja kysytään onko miestä, asunko yksin jne. 

Tää. Veljeni kuoli näin.

Vierailija
62/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hymyilen paljon, mutta eräälle tietylle miehelle erityisesti. Enemmän varmasti kuin muille, koska ilahdun nähdessäni hänet. En ikäänkuin voi sille mitään. Hän ei ehkä kuitenkaan huomaa siinä mitään erityistä. Hymyilee toki takaisin ja se hymy valaisee hänen kasvonsa, mutta tuskin tajuaa että haluan hänet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ainakin jotain viittaa. Naiset joita ei kiinnosta mulkaisevat kuin halpaa makkaraa, ja mielenosoituksellisesti katsovat täysin vastakkaiseen suuntaan.

Nainen toimii noin kun mies on vihjaillut ja iskenyt silmää jossain ihan sopimattomassa  tilanteessa ja ilman että nainen on osoittanut mitään mielenkiintoa. Paha mulkaisu saa törpöt yleensä lopettamaan. Jos sua usein mulkoillaan, niin sulla ei ole sosiaalista pelisilmää tippaakaan. 

Vierailija
64/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskon. Koska älykkäät miehet yleensä ymmärtävät että milloin joku flirttailee ja milloin vaan on normaalin ystävällinen. Älykkäät miehet myös yleensä ymmärtävät että ihminen voi jutella kuin ihminen ihmiselle ilman että siinä on mitään seksuaalista."

Ei se aina varsinkaan äkkiseltään ole täysin selvää. Voi olla, että flirttailu ja ystävällisyys voi olla helposti sekoitettavissa, erityisesti, jos naisella on sellainen vähän flirtti tyyli ylipäätään. 

Älykäs ihminen toki tajuaa, että useimmiten kyse on vain ystävällisyydestä, mutta joillain voi mennä ihan selkeet iskuyrityksetkin ohi, jos ei vain ole sellainen tuntosarvet pystyssä -tyyppi eikä osaa lukea ihmisiä erityisen hyvin. 

Vierailija
65/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta enkä edes huomaisi sitä koska en seuraa muiden ilmeitä ja sitä mitä katsovat koska mua ei kiinnosta muiden tekemiset. Vaikka huomaisin niin en ajattelisi siitä mitään.

Vierailija
66/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelen ihan rauhassa kenelle haluan. Kun joku siitä on alkanut iskemään niin olen kohteliaasti kieltäytynyt. Ei ole kukaan tuosta suuttunut.

Vierailija
67/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korreloiko tämä luuleminen jotenkin matalan koulutustason kanssa?

ap

Voi Jeesus mitä naisia tällä palstalla on. :D

Harhaluuloisia, luuloharhaisia ja vainoharhaisia. 

Vierailija
68/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ulkomaalaisten kanssa käynyt näin. Siis Euroopan ulkopuolelta tulleiden. Jos erehtyy kohteliaisuuttaan hymyilemään, niin heti pyydetään numeroa ja kysytään onko miestä, asunko yksin jne. 

Vaikken oo enää mikään nuori (48 v.) niin mulla on tapana katsoa ihan tietoisesti ohi, jos tulee ulkomaalainen mies kadulla vastaan. 

Vierailija
69/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut tässä vuosikymmenien aikana naisista sen, että he eivät ikinä hymyile tuntemattomalle miehelle, elleivät koe tätä miestä kiinnostavana. 

En tällä siis tarkoita sitä, että hymyilevä nainen olisi tehnyt päätöksen harrastaa seksiä sen miehen kanssa. Enemmänkin vaan sitä, että jonkinlainen alustava kipinä ja kiinnostus on herännyt naisessa. 

Vierailija
70/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hymyilee joka päivä vähintään kymmenen naista, useimmat vieläpä samoja, miten ne kaikki muka haluaisi mun kanssa seksiä?

Vierailija
71/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vastausta aloituksen kysymykseen, mutta sukupuolet toisinpäin käännettynä jo itse Matti Nykänen aikoinaan lauloi,  jotta 

V on tyylinä toimivin

Sen tietää jokainen kimmakin

Kun poika tytölle hymyilee

On sillä mielessä ainoastaan vee 

Tällä ei liene paljoa merkitystä, mut sanat menee:

"V on tyylinä toimivin, sen tietää jokainen gimmakin, jos kundi gimmalle hymyilee, on silloin mielessä tietenkin vain vee"

Vierailija
72/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee siitä hyvä mieli. Itsekin hymyilen ja olen kohtelias muillekin henkilöstä riippumatta. Toki tiedostan, että on olemassa kaikenlaisia sekopäitä, mutta ei pidä antaa pienen marginaaliporukan viedä ihmisyyttä ja elämäniloa tässäkään kohtaa.

Hymyillään kun tavataan!

M44

Vierailija
73/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut tässä vuosikymmenien aikana naisista sen, että he eivät ikinä hymyile tuntemattomalle miehelle, elleivät koe tätä miestä kiinnostavana. 

En tällä siis tarkoita sitä, että hymyilevä nainen olisi tehnyt päätöksen harrastaa seksiä sen miehen kanssa. Enemmänkin vaan sitä, että jonkinlainen alustava kipinä ja kiinnostus on herännyt naisessa. 

Oletpa tavannut pelkästään hapannaamaisia naisia. Minä hymyilen tasan tarkkaan kaikille, joiden kanssa ylipäänsä juttelen iloiseen ja ystävälliseen tyyliini. Joku perusilme mulla voi olla väsynyt tms., mutta juttelemalla mukavia saa multa useimmiten hymyn, jollei sitten päätä käyttäytyä täysin ääliömäisesti. 

Vierailija
74/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilkää naiset enemmän niin näytätte kauniimmilta.

Vierailija
75/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassatytön hymyily on lupaus seksistä.

Miehille, naisille, lapsille ja eläimille. Jonossa seuraavalle ukkelille hymyili selvästi leveämmin. 👺

Vierailija
76/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy pyllyyn.

Vierailija
77/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, nyt saa

Vierailija
78/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se melkein sain tilanne josta kerrotaan kavereille

Vierailija
79/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilkää naiset enemmän niin näytätte kauniimmilta.

Mun perusilme on ns. resting bitch face ja jos yritän väkisin vääntää hymyä, niin lopputulos on lähinnä hirviön irvistys. Joten ei kiitos. 

Vierailija
80/91 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun kaikki, siis ihan kaikki miehet luulee että aina, siis ihan aina naisen hymy tarkoittaa että haluaa seksiä. Koska kaikki, siis ihan kaikki miehet on sikoja."

Joo. Näinhän se menee. Siksi yritän olla huomaamatta naisia missään. En edes katso päin. 

Onneksi on elokuvat ja pelit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi