Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Carl Haglund levitti perätöntä suhdehuhua Salaa äänitetty tallenne paljasti juonittelun

Vierailija
03.10.2025 |

Carl Haglund sai potkut, koska hän levitti muun muassa väitettä, että kahden Aktian johtoryhmäläisen välillä olisi ollut intiimi suhde.

Onpa mulkku äijä tuokin. Ei kerennet edes aloittaa ja jo juonitteli toisten selän takana. 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/38cdb6f3-811e-4eb2-9299-bf9ccccb4…

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai eikö hän saanutkaan potkuja koska asuu miehen kanssa ja on hylännyt perheensä? Colour me subrised.

Ei hän miehen kanssa asu, nainen hällä on ja lapsikin tulossa.

Entäs itse? Onko sulla puolisoa ja lapsia? Joku vois tulla ne listimään sun kotoa.

Vierailija
42/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen esimerkki siitä, miten psykot käyttäytyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi työ meni ohi suun niin voisiko kokeilla vaikka Julkkis BB:tä seuraavaksi. Siellä on suhdedraamailu kovaa valuuttaa

Vierailija
44/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt tyyppiä narsistisena mulkvistina. Ylen dokumentti hänestä oli aika paljastava. Ja Niinistökään ei voinut sietää tyyppiä. 

Ehkä sä itse olet narsisti mulqvisti. Niinistön mielestä kaikki on rikollisia myos syyttömät.

Vierailija
45/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sitä nyt nähdään millaista väkeä poliitikot ovat, ja kokoomuslaiset.

Jokaikinen heistä sadistia, machiavellistisä psykopaatteja mutta kun mainitset tämän täällä, heti tulee vahtivuorolaiset toteamaan että ei asia ole näin.

Vierailija
46/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvittaisiin kyllä haglundin versio siitä, mitä tapahtui. Tässä on nyt tuotu esiin vain toinen osapuoli.

Voisi tulla hänelle kalliiksi. Lähtisi erorahat.

Vierailija
47/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistön presidentin kanslia esimerkiksi kiusaa ja maalittaa minua vaikka olen töysin syytön. Sellaisia rikollisia CIA:llä töissä.

Vierailija
48/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinistön presidentin kanslia esimerkiksi kiusaa ja maalittaa minua vaikka olen töysin syytön. Sellaisia rikollisia CIA:llä töissä.

Voimia!

Vierailija
49/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvittaisiin kyllä haglundin versio siitä, mitä tapahtui. Tässä on nyt tuotu esiin vain toinen osapuoli.

Voisi tulla hänelle kalliiksi. Lähtisi erorahat.

Erorahat? Vaikka hän ei ehtinyt olemaan töissä päivääkään?

Vierailija
50/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi CIA keksii perättömiä väitteitä ja hommaavat laittomat potkut. 

Vierailija
51/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin tällainen mustamaalaaja saa kärsiä! Meilläkin töissä juonittelija ja kieroilija mies ja mietin aina että kuinka moni minun ja muutaman muun lisäksi on huomannut tämän.

Näinpä. Olen itse joutunut aikoinaan vastaavan mustamaalauksen kohteeksi, ja päädyin itse lähtemään työpaikasta. Mustamaalaajat jäivät sinne tarinoimaan. Hyvä että vaihteeksi toisin päin.

Vierailija
52/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos nauhote oli luotu tekoälyllä?

Eikö aika looginen seuraus olisi että Häglund haastaisi oikeuteen ja vaatisi muutaman sata tuhatta kompensaatiota?

Vierailija
53/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vain pakko sanoa, että olisiko yhtä järeää toimenpidettä suoritettu, jos mustamaalauksen kohde ei olisi ollut johtotason henkilö? 

Voi olla ettei olis. Toisaalta eipä se olis ollut niin iso juttukaan. Siis firman kannalta. Johtoryhmän pitää pystyä luottamaan toimitusjohtajaan. Se luottamus meni tässä tapauksessa jo ennen kuin H ehti edes aloittaa hommassaan. Ei toimitusjohtaja "valitse" johtoryhmää vaan päinvastoin. Johtoryhmä valvoo toimitusjohtajan työtä. Haglund yritti pedata itselleen johtoryhmää, joka siunaisi kaikki hänen päätöksensä, oli ne millaisia tahansa.

Mut sen sanon, ettei Haglund ole penaalin terävin kynä, kun moiseen ryhtyy. Ei vissiin tullut pieneen mieleensäkään, että vois jäädä juonittelustaan kiinni. Kuvittelee vissiin olevansa melkoinen ruhtinas ja voivansa tehdä mitä haluaa. No, tipahtipa maan pinnalle aika nopsasti. Mahtaa HK Group olla tyytyväinen rekryynsä.

Vierailija
54/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenen mukaan väite on perusteeton? tarkoittaako, että jos aiheesta puhuminen on epämieluisa asianosaisille, se on perätön? Mitä jos se onkin totta, ja Haglund toi esiin vakavan epäkohdan organisaatiossa?

Vierailija
55/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt tyyppiä narsistisena mulkvistina. Ylen dokumentti hänestä oli aika paljastava. Ja Niinistökään ei voinut sietää tyyppiä. 

Joo, tosta on aina tullut kuva, että kulkee nokka pystyssä. 

Vierailija
56/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kenen mukaan väite on perusteeton? tarkoittaako, että jos aiheesta puhuminen on epämieluisa asianosaisille, se on perätön? Mitä jos se onkin totta, ja Haglund toi esiin vakavan epäkohdan organisaatiossa?

Lehtijutusta se selviää.

Vierailija
57/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vähän miettiä mitä työkavereistansa puhuu.

Vierailija
58/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sitä nyt nähdään millaista väkeä poliitikot ovat, ja kokoomuslaiset.

Jokaikinen heistä sadistia, machiavellistisä psykopaatteja mutta kun mainitset tämän täällä, heti tulee vahtivuorolaiset toteamaan että ei asia ole näin.

Niin no, Haglund oli RKPssä.

Vierailija
59/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sopii kyllä perskokkelihallitukseen tällainen toimintatapa.

Vierailija
60/155 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin tällainen mustamaalaaja saa kärsiä! Meilläkin töissä juonittelija ja kieroilija mies ja mietin aina että kuinka moni minun ja muutaman muun lisäksi on huomannut tämän.

Näinpä. Olen itse joutunut aikoinaan vastaavan mustamaalauksen kohteeksi, ja päädyin itse lähtemään työpaikasta. Mustamaalaajat jäivät sinne tarinoimaan. Hyvä että vaihteeksi toisin päin.

Veitkö asiaa eteenpäin? Oma vamma.