IL: Carl Haglund levitti perätöntä suhdehuhua Salaa äänitetty tallenne paljasti juonittelun
Carl Haglund sai potkut, koska hän levitti muun muassa väitettä, että kahden Aktian johtoryhmäläisen välillä olisi ollut intiimi suhde.
Onpa mulkku äijä tuokin. Ei kerennet edes aloittaa ja jo juonitteli toisten selän takana.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/38cdb6f3-811e-4eb2-9299-bf9ccccb4…
Kommentit (155)
Se uusi johtoryhmä tietää varoa sitten
Aktian johtoryhmään näyttää kuuluvan viisi henkilöä, joista yksi nainen, kaunis blondi. Häntäkö Calle on yrittänyt naittaa?
hyvä että jäi kii, ei ole eka kerta sen kertoo jo toimintatapa.muistan et puolustusministerinä keskittyi omaan vaatekaappiinsa ja varuskuntien lakkautukseen rajalta. epic fail.
olen itse nähnyt työpaikoilla valehtelua,henkilö joka haukkuu johtajalle työkavereita, on se työpaikan käärme ja valehtelija.
vain naivi ja osaamaton johtaja uskoo valheita. pisteet pankille ammattitaitoisuudesta.
Niin, tämähän ei välttämättä ollut perätön huhu. Huhusta ei vain ollut tai ei ole riittäviä todisteita. Minusta tuntuu, että huhu taisikin olla aivan totta, kun johtoryhmä reagoi noin.
Vierailija kirjoitti:
Mites nyt näin? Eikös sen pitänyt olla miesten mielestä niin, että naiset aina vehkeilee ja juoruaa selän takana ja miehet on niin suoria. 😄
Mä veikkaan ettei miehetkään pidä ankkalammikossa polskivia hästkarleja miehinä vaikka niiltä munat löytyisikin.
Jokaisesta meistä jotka ovat olleet työelämässä on puhuttu pahaa. Useimmat ei vaan tiedä mitä kaikkea on sanottu ja ketkä kaikki ovat uskoneet.
millä keinoin saanut aikaisemmat työpaikat.mitä haukkunut?nyt voi ihmiset kaivellla ja haastaa oikeuteen haglundin paskapuheet ja kunnianloukkaukset.pääsi vähällä jos vain potkut eikä syytettä.
Ihan pelle ukko. Nolo. Mahtavaa että joku tajusi äänittää. Ja toivon että tekevät vielä rikosilmotukset kunnianloukkauksesta. Toivottavasti uusi työnantaja sanoo myös että ei kiitos k*sipäälle.
Hyvä Calle! Miehekästä toimintaa!
Salaa nauhoitettu keskustelu vai mitä mä ymmärsin. Ihan outoa taas. Menen nukkumaan.
En ole eRKP:een äänestäjä mutta pakko myöntää että mielikuva tyypistä oli täysin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt tyyppiä narsistisena mulkvistina. Ylen dokumentti hänestä oli aika paljastava. Ja Niinistökään ei voinut sietää tyyppiä.
En puolustele Callea mutta Niinistö on itse myös hyvin hankala tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Olen aina pitänyt tyyppiä narsistisena mulkvistina. Ylen dokumentti hänestä oli aika paljastava. Ja Niinistökään ei voinut sietää tyyppiä.
En puolustele Callea mutta Niinistö on itse myös hyvin hankala tapaus.
Sale?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Calle! Miehekästä toimintaa.
Miehekästä toimintaa RKP-kontekstissa, muualla neitimäistä juonittelua.
Vierailija kirjoitti:
Mites nyt näin? Eikös sen pitänyt olla miesten mielestä niin, että naiset aina vehkeilee ja juoruaa selän takana ja miehet on niin suoria. 😄
Kyseinen henkilö ei ole Mies vaan RKPläinen miesoletettu.
Kuuluuko tämä keplottelu olennaiseina osana suomenruotsalaiseen kulttuuriin?
Uskottavaa, ottaen huomioon tuon kaverin rottamainen olemus.
Oliko se levitetty suhdehuhu homojen välinen suhde? Ei kai Kalle heterosuhteita keksisi.
CIA keksii perättömiä väitteitä koska CIA haluaa päättää ihmisten puolesta kuka on missäkin töissä.
Esimetkiksi minun kohdalla je ovat päättäneet että minä olen valtionhallinnon virkamies ja töissä Elyssä tai Valtioneuvoston kansliassa. Että minut LAITETAAN sinne töihin. Eihän se niin mene. Jos jalkani eivät liiku työpaikkaa kohti, jos en vastaa puhelimeen vaan lyön luurin korvaan, jos en suostu työhaastatteluun enkä suostu allekirjoittamaan työsopimusta enkä suostu tulemaan työpäivänä töihin niin eivät he sille mitään mahda.