Pieni lapsi jäi kuorma-auton alle ja kuoli Mynämäellä
Pieni lapsi menehtyi liikenneonnettomuudessa Mynämäellä perjantaina.
Kuorma-auton kuljettaja oli ajanut Jussilantietä ja kääntynyt oikealle Keskustielle Mynämäen keskustan tuntumassa hieman puolenpäivän jälkeen perjantaina.
Kuorma-auton kääntyessä polkupyörällä liikkunut pieni lapsi jäi ajoneuvon alle ja menehtyi onnettomuuspaikalle, poliisi kertoo tiedotteessa.
Lounais-Suomen poliisi sai ilmoituksen onnettomuudesta 12.20. Tehtävä onnettomuuspaikalla on yhä kesken, ja poliisi selvittää tapahtumien kulkua.
Kuorma-auton kuljettajaa epäillään alustavasti törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta sekä kuolemantuottamuksesta.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lapsen vanhemmat eivät hanki lisää lapsia tai opettavat heidät paremmille tavoilla.
Asiallisuus on tärkeää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista, ettei raskaan liikenteen ammattikuskit tajua, että tiellä liikkuu muitakin kuin he. Oliko äijä kännissä vai naama kiinni luurissa?
Itse olin jäädä jalkakäytävällä rekan perävaunun alle kun kuski selasi jotain luurista ja kääntyessä perävaunu oikaisi jalkakäytävän puolelle.
Huonosti näkyy ison auton kyydistä tuollainen pieni pyöräilijä.
No jos ei näe onko ajamassa ihmisen päälle niin sitten pysähdytään. Jos autossa on kuollut kulma, niin odotetaan muutama sekunti, että mahdollinen pyöräilijä/jalankulkija tulee näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi lapsi kuoli. Vapautuminen kaikista velvollisuuksista lähti. Ei yhtään huonompi vaihtoehto. Taisi tehdä sen itse
Suosittelen sinua hakeutumaan psykiatriseen hoitoon pikimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista, ettei raskaan liikenteen ammattikuskit tajua, että tiellä liikkuu muitakin kuin he. Oliko äijä kännissä vai naama kiinni luurissa?
Itse olin jäädä jalkakäytävällä rekan perävaunun alle kun kuski selasi jotain luurista ja kääntyessä perävaunu oikaisi jalkakäytävän puolelle.
No jos ei näe onko ajamassa ihmisen päälle niin sitten pysähdytään. Jos autossa on kuollut kulma, niin odotetaan muutama sekunti, että mahdollinen pyöräilijä/jalankulkija tulee näkyviin.
Kuorma-autot eivät voisi ajaa ollenkaan jos pysähtyisivät aina, kun joku voi olla kuolleessa kulmassa. Jos pysähtyy muutamaksi sekunnissa niin joku voi mennä sinne kuolleeseen kulmaan ja liikkeelle lähtiessä ajat hänen yli. Ainoa realistinen ratkaisu, että ajeta pyörällä sinne rekan renkaiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi,heti syyllistämässä,näissä vehkeissä kun se näkyvyys ei ole parasta A-ryhmää surullinen onnettomuus,voimia.
Ihan kuin rekkoja ajettaisiin jonkun henkioppaan ohjauksessa, kun on niin heikko näkyvyys. Jos et näe onko joku edessä, niin et aja. Kuinka vaikeaa tämä on ymmärtää? Ne katveet pitäisi olla kaikkien ammattikuskien tiedossa. Tässäkin, kuten sadassa muussa vastaavassa tapauksessa rekka kääntyessään ja ajaa ihmisen päälle. Ei pitäisi olla mitään ongelmaa näkyvyydessä, jos pää vaan kääntyy. Jos ei käänny, niin saman tien pois rekan ratista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorma-autot eivät voisi ajaa ollenkaan jos pysähtyisivät aina, kun joku voi olla kuolleessa kulmassa. Jos pysähtyy muutamaksi sekunnissa niin joku voi mennä sinne kuoll
Joo, jatkakaa vain lasten tappamista, kuten tähänkin asti. Ei voi mitään, kun ei näe mitään. Pakko ajaa ihmisten päälle. Rekkoja ei näköjään koske samat säännöt kuin muita autoilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen lapsi? Pieni lapsi kuulostaa minusta alle kouluikäiseltä, mutta jos hän oli koulumatkalla, niin koululainen ei ole minusta enää ,,pieni lapsi,,.
Eikä eka- ja tokaluokkalaisten vielä pitäisi yksinään fillaroida koulumatkoja. Eka- ja tokaluokkalaiset ovat iltapäiväkerhossa ja vanhemmat hakevat.
Mites kouluun meno? Ovatko vanhemmat aamut pois töistä, jotta voivat viedä lapsen kouluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorma-autot eivät voisi ajaa ollenkaan jos pysähtyisivät aina, kun joku voi olla kuolleessa kulmassa. Jos pysähtyy muutamaksi sekunnissa niin joku voi mennä sinne kuoll
Seli seli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen lapsi? Pieni lapsi kuulostaa minusta alle kouluikäiseltä, mutta jos hän oli koulumatkalla, niin koululainen ei ole minusta enää ,,pieni lapsi,,.
Eikä eka- ja tokaluokkalaisten vielä pitäisi yksinään fillaroida koulumatkoja. Eka- ja tokaluokkalaiset ovat iltapäiväkerhossa ja vanhemmat hakevat.
Kyllä meidän koulun eka- ja tokaluokkalaiset jo hyvinkin kulkee itsekseen koulumatkat ja kotimatkat iltapäiväkerhosta. Oma lapsi kulkee kävellen, mutta kauempaa tulevat myös pyöräilee.
Omalle kotimatkalle osuu usein iltapäiväkerholainen keltainen lippis päässään. En ole yhdelläkään teinillä nähnyt kännykkää yhtä tiukasti naaman edessä kuin tällä tyttöoletetulla. Siinä se sitten seilaa pyörätietä laidasta laitaan.
Terkkuja Loukisaisten ekaluokkalaisten vanhemmille, katsokaa lastenne perään!
Kyseessä oli kouluikäinen. Tuli kuusen puolelta tietä. Kyseessä yksi pääväylä jossa kulkee todella paljon lapsia. Juuri tuohon aikaan oli ensimmäiset päässeet koulusta. Kyllä ammattikuljettajalla pitäisi olla joku tieto tällaisesta, että iltapäivällä aina kun kello yrittää tasan jotain - 11,13,14, liikkuu lapsia paljon.
Tie jolta kuski tuli on tosi pieni hiekkatie, päättyvä tie. En tajua mitä siinä on voinut käydä, koska tuo risteys on sellainen, että siitä on pakko ajaa hiljaa, ei pysty ajamaan kovaa tielle koska kurvista tulee niin tiukka. Onko kuorma-auto tullut siis madellen keula edellä, ja lapsi ajanut epähuomiossa keulan eteen ja ajautunut pienessä vauhdissa vaan renkaan alle ja käynyt pahasti ..tai päävamma. Silminnäkijöiden mukaan oli kypärä, valitettavasti lapsia oli näkemässä. He varmasti myös osaavat viranomaisille kertoa tilanteesta.
Kyllä meidän koulun eka- ja tokaluokkalaiset jo hyvinkin kulkee itsekseen koulumatkat ja kotimatkat iltapäiväkerhosta. Oma lapsi kulkee kävellen, mutta kauempaa tulevat myös pyöräilee.