Jan Erola pimahti Aamutelkkarissa
Kommentit (113)
Jopa Jenkeissä ollaan pikku hiljaa oikeistossa tajuamassa että Israel ei ole mikään hyvis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pyrkinyt olemaan puolueeton mielipiteissäni, mutta on alkanut ärsyttää koko Netanjahu ja Israel. Ihan hirveä ihminen!
Eli alkaa median harjoittama aivopesu puremaan sinuunkin ? Israel pahis, Hamas hyvis ?
Ei. Kannatan kahden valtion mallia. Palestiinalaiset ovat olleet siellä jo kauan, mutta Israel tunkee heitä ahtaalle ja näännyttää.
Olisi vähän sama asia kun Suomeen tuotaisiin rikkaita -vaikkapa sorrettuja rohingyoita- jotka alkaisivat tunkea meitä kantasuomalaisia jonnekin Kainuun korven nurkkaan rahan voimalla. Rahalla saisivat tukea USA:lta ja muilla mailta.
Kahden valtion malli on että Israel on juutalaisten valtio ja Jordania arabien. Jos kannatat sitä, niin kannatat siis arabien lähtöä Israelista.
Samoin. Rauhaan pakottaminen.
Johan tuota idiotismia on jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
Hamasia tuskin kukaan Suomessa kannattaa ja palvoo. Kyse on tavallisista Palestiinalaisista siviileistä. Varsinkin lapsista!
Hamas on hallinnut Palestiinan valtioon kuuluvaa Gazan kaistaa siitä lähtien, kun se voitti vuoden 2006 parlamenttivaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä huusivat herrat toisilleen, kumpikin pimahti. Janne Saarikivi ja Jan Erola. Ennen huutokisaa Janne Saarikivi piti yli 5 min. pitkän monologin vaikka käskettiin antamaan vuoro muillekin.
No joo, tuo on kyllä totta. Hänellä on tapana puhua pitkäpiimäisesti.
Ap
Hänen taktiikkansa on propagandalla uuvuttaminen.
Oli kiva seurata, kun Anna Perho? kiemurteli kuunnellessaan Eerolan puhetta. Saarikivi joutui kaivelemaan laarin pohjia yrittäessään vastata Eerolan totuuden sanoihin. Jess. Totti oli huuli pyörellä, aktivisti oli ihmeissään, ei sen näin pitänyt mennä. 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä harvinaisen tiukkaa keskustelua, oikein yllätyin ja pakko myöntää, että vaihdoin kanavaa, kun jotenkin se riitelyn seuraaminen oli vaivaannuttavaa. Yleensähän nämä jälkiviisaat on sellaista kevyttä höhhöhhöö jutustelua ja sanailua.
Haluaisin aloittaa kuitenkin keskustelun Ylen aamuteeveestä ylipäätään. Minä en voi ymmärtää mitenkään, että taannoisessa uudistuksessa aamutelkkari tuotiin tällaiseen tunkkaisen violettisävyiseen studioon?! Kuka helkkari on tehnyt tällaisen päätöksen? Ei tarvitse olla mikään konseptointiguru tai lavastaja käsittääkseen, että aamutv:n idea on olla raikas, hyväntuulinen, lempeästi pirteä, herätellä katsojat uuteen päivään, olla aamiaispöydän taustapuheena, kertoa ajankohtaiset uutiset herääville ihmisille... Ylen aamutv näyttää joltakin ennustajan hämyiseltä luolalta. Aivan hirveä. Ja pakko sanoa, että kyllä nämä erilaiset raadit kaipaisivat myös freesaamista ja nuoria mukaan, melkoisia ukkokerhoja siellä usein istuu.
Olin pitkään vannoutunut Ylen aamun kannattaja, mutta nyt olen siirtynyt lähes kokonaan maikkarin puolelle. Siellä aamutv näyttää aamutv:ltä.
Pelkästä Ylen Aamusta (ennen Aamu-tv) puheenollen minä olen kaivannut niitä parinkymmenen vuoden takaisia maisemaikkunoita studion taustalle. Se loi kivaa ajantasaista tunnelmaa - sää ja vuodenaika näkyivät taustalla. Vastaavia studiota on vielä nykyäänkin muiden maiden aamutelevisioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pyrkinyt olemaan puolueeton mielipiteissäni, mutta on alkanut ärsyttää koko Netanjahu ja Israel. Ihan hirveä ihminen!
Eli alkaa median harjoittama aivopesu puremaan sinuunkin ? Israel pahis, Hamas hyvis ?
Ei. Kannatan kahden valtion mallia. Palestiinalaiset ovat olleet siellä jo kauan, mutta Israel tunkee heitä ahtaalle ja näännyttää.
Olisi vähän sama asia kun Suomeen tuotaisiin rikkaita -vaikkapa sorrettuja rohingyoita- jotka alkaisivat tunkea meitä kantasuomalaisia jonnekin Kainuun korven nurkkaan rahan voimalla. Rahalla saisivat tukea USA:lta ja muilla mailta.
Kannattaisi käydä vielä kerran läpi tuon alueen historia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi käydä vielä kerran läpi tuon alueen historia.
Suomalaiset on olleet vähemmän aikaa Suomessa kuin palestiinalaiset ja israelilaiset alueella. Suomalaisilla ei ole tässä kohtaa mitään sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan Erola. Luuserin näköinen possu.
Tähän kommenttiin kiteytyy vasemmiston anti suomalaiselle yhteiskunnalle.
Eikös toi Erola ole itsekin vähän niin kuin vasemmistolaisia?
Tykkään Saarikivestä, mutta nyt on viime aikoina mennyt vähän överiksi tuo paasaaminen. Hän on liian aggressiivinen ja se tukahduttaa keskustelua.
Erola on sössöttävä pelle. En ymmärrä minkä alan ammattilainen hän on olevinaan. Todella raskas mies.
Tämä nainen on ihan turhake. Ei äly vaan riitä.
Saarikivihän oli ihan asiallinen? Erola sekosi kunnolla. Mikähän tuli..
En ymmärrä miksi nykyään eräät suomalaiset ovat ruvenneet sekoamaan kaikkiin muiden maiden asioihin.Menköön sinne auttamaan älköönkö täällä sekoilkoon.Jos todella haluaa auttaa niin paras paikka on itse kohde.Helppo huudella täältä ja luulla että kaikki ovat samaa mieltä pullamössöt.
En nyt ota kantaa siihen aiheeseen mistä väänsivät, vaan yleisellä tasolla.
Erola on sössöttävä, ylimielinen elitisti, joka luulee tietävänsä paljon, mutta joka on ihan täysin pelkkä teoreetikko, ja siksi hänen ennusteensa ja analyysinsä eivät kyllä useinkaan osu. Mitä hän edes tekee työkseen?
Vierailija kirjoitti:
En nyt ota kantaa siihen aiheeseen mistä väänsivät, vaan yleisellä tasolla.
Erola on sössöttävä, ylimielinen elitisti, joka luulee tietävänsä paljon, mutta joka on ihan täysin pelkkä teoreetikko, ja siksi hänen ennusteensa ja analyysinsä eivät kyllä useinkaan osu. Mitä hän edes tekee työkseen?
Käy Lontoossa, aamulla taas kertoi käyneensä ja asunut joskus maassa😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän kommenttiin kiteytyy vasemmiston anti suomalaiselle yhteiskunnalle.
Eikös toi Erola ole itsekin vähän niin kuin vasemmistolaisia?
Se on teidän miehiä, oikeistolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä huusivat herrat toisilleen, kumpikin pimahti. Janne Saarikivi ja Jan Erola. Ennen huutokisaa Janne Saarikivi piti yli 5 min. pitkän monologin vaikka käskettiin antamaan vuoro muillekin.
Onkohan Saarikivellä jotakin nepsyvaivaa? Hän oli pitkän aikaa leppoisamman oloinen, mutta on näemmä palaamassa siihen, että kun joku muukin haluaa puhua, Janne kääntää katseensa omiin polviinsa ja korottaa vähitellen ääntään huutamiseksi.
Mitä merkitystä sillä on? Käyttäytyä pitää osata oli nepsy tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo taas oli viisas kommentti. Katso itsräsi peilistä ja mene häpeämään.
Katsoin. Hiukset ovat tummat, tuuheat ja siistit. Leukaperät ovat jykevät ja siinä on pieni kuoppa. Silmät ovat symmetrisesti ja väriltään ruskeat. Nenä sopii kuin, no... nenä päähän.
Minulla on kaunis hymy ja pienet hymykuopat. Hampaat ovat luonnonvalkoiset ja tasaiset. Silmissäni on pilkettä. Miksi häpeäisin itseäni?
Tavalliset palestiinan siviilit kuuluvat Hamasiin. Hamasilla on lapsisotilaita.