Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jan Erola pimahti Aamutelkkarissa

Vierailija
03.10.2025 |

Ei yhtään kestänyt, että Israelia arvostellaan.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"From river to the sea"  (Palestine will be free)siis mitä tämä tarkoittaa. Poikani tyttöystävän Fb:ssä tämä lause, on muslimi mutta ei esim. käytä huivia.

Tyttö ei edes ole tuolta päin kotoisin.

Vierailija
102/113 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Saarikivestä, mutta nyt on viime aikoina mennyt vähän överiksi tuo paasaaminen. Hän on liian aggressiivinen ja se tukahduttaa keskustelua.

Erola on sössöttävä pelle. En ymmärrä minkä alan ammattilainen hän on olevinaan. Todella raskas mies.

Tämä nainen on ihan turhake. Ei äly vaan riitä.

Teemu Keskisarja tulisi saada kommentaattoriksi aamu teeveeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaa Janne Saarikivi.  No se nyt huutaa aina. Miettikää, jos Teuvo Teivainen ja Janne Saarikivi olisivat samassa tilassa. Mulla tärykalvot rapsahtelee pelkästä ajatuksesta. 

Vierailija
104/113 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskas siellä aamuteeveessä arvostellaan Hamasia? Vai onko se suojeluksessa niin kuin muutkin vasemmistoaatteet?

Asiallinen arvostelu on eri asia kuin raivostuminen.

Lopputulema on kuitenkin että Hamas maksaa ja rahoittaa Israelin vastaisia  taistelijoita. Tai marttyyrin perhettä.  Marttyyrius on tärkeä osa islamia, kuten itsemurhahyökkääjätkin osoittaa.  Ei ole rahasta puutetta.

Vierailija
105/113 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pyrkinyt olemaan puolueeton mielipiteissäni, mutta on alkanut ärsyttää koko Netanjahu ja Israel. Ihan hirveä ihminen!

Eli alkaa median harjoittama aivopesu puremaan sinuunkin ? Israel pahis, Hamas hyvis ?

Ei maailma ole mustavalkoinen, vaikka Israelin puolustajat näin yrittävät uskotellakin.

Vierailija
106/113 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pyrkinyt olemaan puolueeton mielipiteissäni, mutta on alkanut ärsyttää koko Netanjahu ja Israel. Ihan hirveä ihminen!

Eli alkaa median harjoittama aivopesu puremaan sinuunkin ? Israel pahis, Hamas hyvis ?

Ei maailma ole mustavalkoinen, vaikka Israelin puolustajat näin yrittävät uskotellakin.

Mitä Hamasin puolustajat tarkoittavat.  Kahden valtion mallia, okei,  Israelin hävitystäkö, vai Hamasin toiminnan jatkamista?  Tietävätkö ne itsekään tarkkaan?  Israel ei voi mitoittaa vastatoimiaan kansanäänestyksen mukaan.  Nämä neljä sävyä tässä on.

Vierailija
107/113 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saarikivihän oli ihan asiallinen? Erola sekosi kunnolla. Mikähän tuli..

Saarikivi kannattaa ihan asiallisesti Hamasia.

Älä viitsi valehdella. 

Kallion ilmaisutaidon lukion kasvatti sanoi sanatarkasti, "ettei jaksa kauhistella Hamasia".

Vierailija
108/113 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Hamasin puolustajat tarkoittavat.  Kahden valtion mallia, okei,  Israelin hävitystäkö, vai Hamasin toiminnan jatkamista?  Tietävätkö ne itsekään tarkkaan?  Israel ei voi mitoittaa vastatoimiaan kansanäänestyksen mukaan.  Nämä neljä sävyä tässä on.

Voihan Israel noudattaa Jumalan tahtoa ja luopua luvatusta maasta.

Vierailija
109/113 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan Israel noudattaa Jumalan taht

Se on nyt tavallinen itsenäinen valtio jonka ei tarvitse luopua mistää.  Todella kummallisia mielipiteitä Lauotaan Israelista.  Voihan Palestiinakin luopua allahin käskystä hävittää juutalaiset.   

Vierailija
110/113 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskas siellä aamuteeveessä arvostellaan Hamasia? Vai onko se suojeluksessa niin kuin muutkin vasemmistoaatteet?

Asiallinen arvostelu on eri asia kuin raivostuminen.

Sinunko mielestäsi hän raivostui? Minusta ei. Sanoi vain aika tiukasti oman mielipiteensä.

Saarikivi on älykäs, mutta toisinaan löytää itsensä aika hetteisestä logiikasta.

Vierailija
111/113 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on nyt tavallinen itsenäinen valtio jonka ei tarvitse luopua mistää.  Todella kummallisia mielipiteitä Lauotaan Israelista.  Voihan Palestiinakin luopua allahin käskystä hävittää juutalaiset." 

Jostain syystä joku tosi "uskovainen" taas poistatti vastauksen, koska ei usko Jumalaan, eikä halua noudattaa Jumalan tahtoa, jonka tämä on ilmoittanut. Laitetaan sitten vastaus uudelleen.

Ensinnäkin Israel ei ole tavallinen valtio vaan Jumalan valtakunta maan päällä.

Eikö elämän tarkoitus ole noudattaa Jumalan tahtoa, kutsui sitä sitten Allahiksi tai Jahveksi?

Jos kerran Allahin tahto on hävittää kaikki Israelilaiset, niin kai sitä on silloin noudatettava. Samoin Israelilaisten tulisi noudattaa Jahven tahtoa ja luopua luvatusta maastaan. 

Silloin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua; mitä me siitä saamme?" Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän. Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi.

Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua". Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'." Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta.

Vierailija
112/113 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaa Janne Saarikivi.  No se nyt huutaa aina. Miettikää, jos Teuvo Teivainen ja Janne Saarikivi olisivat samassa tilassa. Mulla tärykalvot rapsahtelee pelkästä ajatuksesta. 

Missä kuulit Saarikiven huutoa? Ihmeellistä kun täällä Suomessa ihmisen normaali puheääni on  huutoa. Menkää Ranskaan Kreikkaan tai Espanjaan , se on ihan normaalia retoriikkaa. Ja huom noissa maissa saa jopas ihan keskeyttääkin puheen , Hui kauheeta. Saarikivi oli hyvin asiallinen 

Vierailija
113/113 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan Erola. Luuserin näköinen possu. 

Niin olet, mutta eihän se Jan Erolan vika ole.

Vain keskimääräistä tyhmempi tein voi kuvitella olevansa nokkela kirjoittaessaan noin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme