Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset tilaa 75.000 alle 150e pakettia Kiinasta JOKA PÄIVÄ!

Vierailija
02.10.2025 |

Ei voi olla totta. Yhtä temuttamista. Kun halvalla saa niin pitäähän se krääsää tilata 75.000 pakettia PÄIVÄSSÄ!!!

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kopioita, materiaalit ovat erilaisia yms.

Vakuutusyhtiöt taputtavat käsiään...

Sukat olleet hyviä ainakin, Marimekko kopioita ja muita, ainiin ja puuteripaperia pinkkiä oon myös ostanut, mies ostanut myös elektroniikkaa, auton osia ja kestävän, hyvän repun töihin. 

Ja toi puuteripaperi siis maksoi jotain 10-20 senttiä per sata paperia, Suomesta oon ostanut vastaavaa joskus niin hinta oli jotain 10-20 eur luokkaa lisäksi sitä ei enää löydy mistään ton värisenä kuin haluan, otetaan aina Klarna lasku ja maksetaan vasta, kun tavarat on saatu.

Vierailija
82/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointialue vaihtaa sairaanhoitajia lähihoitajiin ja hoiva-avustajiin, pienempi palkka. 

https://yle.fi/a/74-20186243

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostele Temusta vaatteita, mutta ei kirpparit ole kyllä monelle mikään vaihtoehto ostaa vaatteita. Jos tavoitteena on löytää jokin tietty vaate niin ihan tuuripeliä tuleeko sellainen omassa koossa vastaan ja aikaa kuluu kiertelyyn, enkä ainakaan itse tuosta jokaisen rätin tutkimisesta nauti. Nettikaupasta tuotteen löytää heti ja klikkailuun ei kulu paljoa aikaa ja tuote on varmasti ehjä, puhdas eikä haise.

Vierailija
84/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alvit ja tuloverot vaan pilviin ja vaikeutetaan muutenkin kansalaisten elämää, niin sen siitä saa. No älkää huoliko, kohta 70 vuotiaaksi asti työskentelevät etätyöläiset palaavat toimistolle töihin ja suomi lähtee nousuun! 

Vierailija
85/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuette alaikäisten lasten työllisyyttä, hyvähyvä

Vierailija
86/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satasen haittavero kaikille kiinanromuille! Hillitsee maahantuontia ja tuo verotuloja valtiolle, kun dollarin kylpyankka maksaakin yhtäkkiä toista sataa. 

No se sama kylpyankka maksaa silloin suomalaisessa kaupassa 200 - 300 euroa. Silti edullisempaa tilata satasella Temusta! Lapsikin ymmärtää et noista tilauksista valtaosa on kauppiaiden tilauksia.

Vierailija
87/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan vain ihmetellä, että kuinka paljon ihmiset oikein tarvitsevat tavaraa?? Oli se sitten kallista tai halpaa?

Itse on muista koska viimeksi olen ostanut muuta kun ruokaa tai kodin pesuaineita. Mitä ihmettä ihmiset sieltä Temusta oikein tilaavat?

Kaikkea mahdollista ja myyvät eteenpäin hyvällä voitolla. Facebookin kirppisryhmät on täynnä kiinapaskaa. Tyynynpäällisistä tarroihin. Tuhansia kappaleita joka päivä.

Vierailija
88/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo uutinen. Olen itse tilannut jotain Kiinasta viimeksi vuonna 2015. Enkä tunne ketään muutakaan tilaajaa. 

n57

Vierailija
89/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole vielä kertaakaan tilannut. Olen kyllä katsellut tarjontaa, lähinnä vaatetta, mutta kun ihmiset jotka ovat ko vaatteen ostaneet, voivat laittaa sinne kommenttikenttään myös kuvia, niin ihan muodottomia ovat olleet. Se kuva millä myydään, ei vastaa todellisuutta.

Vähän väliä on medioissa juttuja miten temu ja shein varastaa kuvia somesta ja myy niillä omia huonolaatuisia tuotteita. Ja samoissa jutuissa kerrotaan miten ostajat valittaa kun tuote ei ole kuvatun kaltainen tai tulee vahinkoja ja oireita eikä tuotetta saa palautettua eikä rahoja takaisin. Milloin ihmiset oppii että ei ole olemassa rehellistä kiinalaista verkkokauppaa?

Vierailija
90/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alvit ja tuloverot vaan pilviin ja vaikeutetaan muutenkin kansalaisten elämää, niin sen siitä saa. No älkää huoliko, kohta 70 vuotiaaksi asti työskentelevät etätyöläiset palaavat toimistolle töihin ja suomi lähtee nousuun! 

Huomaa selvästi että ihmiset on rahapulassa, niin paljon näitä temutavaroita on myynnissä netissä.

Vierailija
91/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa selvästi että ihmiset on rahapulassa, niin paljon näitä temutavaroita on myynnissä netissä.

Mutta kellä on rahaa näitä ostaa ja miksi ostaa yleensä kalliimmalla välikäden kautta jos osaa itse tilata samat?

Vierailija
92/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran hyvät noin tuet, että tilaan Temusta joka päivä, niin ja kun aikaakin tässä työttömänä on niin shoppailu on vähän niin kuin harrastus.

Vierailija
93/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi Suomalaisilta on rahat lopussa.

Entäs Pesosilta, Tikkanen tuossa kans valitti ettei ole rahhaa!

OTA POIS SE jenkkihapatus isolla alkukirjaimella kirjoittamisesta!

Lauseen alussa isolla "suomalainen" tai "euotsalkainen" on SUKUNIMI!

Etkö tuonvertaa oppinut äikän tunnilla!

Vierailija
94/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En temuta, mutta ostan kyllä mieluummin hiireen uudet "tassut" suoraan Kiinasta alle eurolla, kun ostan sellaiset kotimaasta yli kympillä (+postikulut päälle), jos niitä ylipäätään saa sopivanlaisia.

Vierailija
95/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että ovat köyhiä. Ai eikö?

Vierailija
96/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tilaisi Temusta mitään, mutta en ymmärrä tätä hurskasteluakaan. Antaa ihmisten tilata mitä haluavat! Ainoa mitä toivon, etteivät anna pikkulapsille myrkyllisiä vaatteita tai tavaroita, eikä myy niitä kirppiksillä. Mitä se muuten kenellekään kuuluu mitä joku rahoillaan tekee.

Vierailija
97/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä on paljon viisaampaa ostaa se sama Kiinassa tehty tuote stockmannilta hienossa paketissa jossa on länsimaisen brändin leima päällä. 

Vierailija
98/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa netistä mitään enkä temusta . Ostan paikkakunnaltani mitä on ja muuten olen ilman . En käy kirppiksilläkään koska tulee ostettua tarpeetonta roinaa.Vaatteiden kanssa on hankalaa kun suppea valikoima halpiskauppoja mutta näillä mennään .

Vierailija
99/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosten perusteella Temusta löytyisi ihania, värikkäitä, "naisellisia" mekkoja ja takkeja, mitä Suomesta ei löydy. Täällä kaikki on tylsää väritöntä ja muodotonta, harvoin löytää värikkään villakangastakin, mikä olisi muotoonommeltu niin, että siinä olisi kapea vyötärö.

Mutta siltikään omatunto ei anna tilata Temusta enkä uskaltaisikaan herkän ihoni takia. Kesällä otin kuvakaappauksen ihanasta mekosta Temun sivuilta, ostin kankaan ja vein sen ompelijalle, joka teki täsmälleen samanlaisen. Maksoihan se, mutta nyt on ihana kesämekko laadukkaasta kankaasta ja samalla työllistin paikallista pienyrittäjää. 

Vierailija
100/147 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaraa tilataan muualtakin kuin Temusta. Tavaraa tilaa myös jälleenmyyjät ei pelkästään yksityiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi